بدترین زمان تعویض مقابل استقلال (عکس)


بدترین زمان تعویض مقابل استقلال (عکس)

مهاجم با تجربه نساجی در آخرین دقایق دیدار مقابل استقلال وارد زمین شد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در بازی نیمه نهایی مقابل استقلال با مهره‌های کاملا دفاعی کار را شروع کرد تا بتواند بازی را به وقت‌های اضافه و پنالتی بکشد و در این بین، برخی چهره‌های شاخص در فاز هجومی ازجمله کریم اسلامی از روی نیمکت کار را شروع کردند و در دیرترین زمان ممکن وارد مسابقه شدند.

کریم اسلامی که تجربه گلزنی مقابل استقلال را دارد، برخلاف پیش‌بینی‌ها در ترکیب ابتدایی نساجی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی حضور نداشت و در حالی که انتظار می‌رفت پس از شکست دو بر صفر تیمش در نیمه نخست وارد زمین شود، بازهم این اتفاق نیفتاد تا تیم کارلوس هرناندس بازهم در نیمه دوم گل بخورد.

مهاجم با تجربه نساجی که سابقه گلزنی مقابل استقلال را دارد و سال گذشته یکی از عوامل اصلی صعودشان به فینال و قهرمانی در جام حذفی بود، این بار در بدترین زمان ممکن توسط کارلوس هرناندس به زمین رفت و در دقیقه ۸۴ وارد بازی شد که زمان مناسبی برای جبران سه گل خورده تیمش نبود.

اسلامی که با نیمکت‌نشینی غریبه است و در طول دیدار مقابل استقلال بارها با حضور در محوطه فنی نکات لازم را به هم‌تیمی‌های خود عنوان می‌کرد، پس از ورود به زمین با شور و حرارت زیادی بازیکنان خودی را تهییج کرد تا بتوانند به بازی برگردند و علی‌رغم اینکه سه موقعیت در لحظات پایانی داشتند، در گلزنی خوش‌شانس نبودند.

بدترین زمان تعویض مقابل استقلال (عکس)
بدترین زمان تعویض مقابل استقلال (عکس)

عکس: مهدی افشاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی