وزش باد و گردوخاک امروز در تهران


وزش باد و گردوخاک امروز در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آب و هوا و شرایط جوی کشور برای امروز شنبه ۶ خرداد پرداخت و گفت: طی روز‌های شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در...

وزش باد و گردوخاک امروز در تهرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آب و هوا و شرایط جوی کشور برای امروز شنبه ۶ خرداد پرداخت و گفت: طی روز‌های شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، سمنان، مازندران، بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور و جنوب، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد و در برخی ساعات سبب گردوخاک می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب کشور، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران همراه با وزش باد و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز سه شنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات زاگرس مرکزی همین شرایط را خواهیم داشت و طی دو روز آینده در بخش‌هایی از استان‌های غربی کشور احتمال پدیده گردوخاک وجود دارد.

رفیعی خاطر نشان کرد: آب‌های شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان هم طی روز‌های شنبه و یکشنبه مواج و متلاطم خواهند بود که با توجه به این شرایط فعالان دریایی و صیادان باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: تهران امروز وزش باد را خواهد داشت، در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و افزایش باد پیش‌بینی می‌شود و احتمال گردوخاک هم وجود دارد.

به گفته رفیعی بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۳ درجه خواهد شد و کمینه دمای فردا صبح به ۲۱ درجه بالای صفر می‌رسد.

وی اظهار کرد: خنک‌ترین مرکز استان امروز همدان با دمای ۷ درجه، شهرکرد ۸ درجه و ارومیه و زنجان ۹ درجه بالای صفر بودند و گرم‌ترین مرکز استان هم دیروز اهواز با بیشینه دمای ۴۳ درجه بالای صفر پیش‌بینی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم 25 بازیگر فوت شده در قرن جدید ! + عکس ها و سرنوشت های تلخ