تقدیر از دختران نخبه و موفق منطقه 13 تهران در دهه کرامت


تقدیر از دختران نخبه و موفق منطقه 13 تهران  در دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهرداری منطقه ۱۳ اعلام کرد، جشن روز دختر همزمان با اجرای پویش «آینده شبیه توست» و به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) در منطقه ۱۳ برگزار و برنامه‌های شاد و متنوعی از قبیل سرود، دف زنی،...

تقدیر از دختران نخبه و موفق منطقه 13 تهران  در دهه کرامتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهرداری منطقه ۱۳ اعلام کرد، جشن روز دختر همزمان با اجرای پویش «آینده شبیه توست» و به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) در منطقه ۱۳ برگزار و برنامه‌های شاد و متنوعی از قبیل سرود، دف زنی، استندآپ کمدی و مسابقه اجرا شد.
ابوذر حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه کرامت، خودباوری، عزت نفس و موفقیت‌های ارزشمند دختران ساکن منطقه در عرصه‌های علمی، ورزشی و هنری را تحسین کرد و گفت: باید ویژگی‌های دختران و بانوان موفق و توانمند شناسایی و به جامعه معرفی شوند و ضمن حمایت از آنها، زمینه حضور و مشارکت آن‌ها در بخش‌های مختلف جامعه از جمله شهر بیشتر فراهم شود.
همچنین زهرا مبینی کشه، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی در سخنانی در جمع دختران منطقه ۱۳ گفت: زنان موفق می‌توانند با نمایش و معرفی استعداد‌ها و توانایی‌های خود و ارائه آن‌ها به جامعه ثابت کنند که می‌توانند در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تأثیرگذار باشند و همگام با جامعه در سطوح و بخش‌های مختلف، توانمندی‌های خود را به اجتماع معرفی کنند. خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نیز همراه با پرچم متبرک در این ویژه برنامه حضور داشتند ودر پایان نیز از ۵۰ دختر نخبه و موفق منطقه ۱۳ در عرصه‌های مختلف با اهدای جوایزی به رسم یادبود، قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها