خوشنویس: در هیئت رئیسه کرسی داریم، جای نگرانی نیست / واکنش فدراسیون هندبال به احتمال محرومیت آسیایی


خوشنویس: در هیئت رئیسه کرسی داریم، جای نگرانی نیست / واکنش فدراسیون هندبال به احتمال محرومیت آسیایی

دبیر فدراسیون هندبال اعلام کرد انصراف تیم ملی نوجوانان دختر از مسابقات آسیایی محرومیت و جریمه‌ای برای ایران در پی نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که فدراسیون هندبال به دلیل بحث‌های بودجه‌ای تصمیم به عدم اعزام تیم ملی هندبال نوجوانان دختر به رقابت‌های آسیایی گرفته، مسائلی مربوط به احتمال جریمه و محرومیت برای این تیم مطرح شده است.
تیم ملی ایران که در دوره قبلی این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی رسیده، بعد از انجام قرعه‌کشی انصراف خود را به کنفدراسیون آسیا اعلام کرده است.
برای پیگیری این موضوع با خوشنویس، دبیر فدراسیون هندبال تماس گرفتیم. او در رابطه با دلیل عدم اعزام تیم ملی نوجوانان دختر به "ورزش سه" گفت: "با توجه به شرایط اقتصادی و تورم موجود، امسال به سمت کیفی‌سازی رفتیم. برای این اعزام هم 180 نفر را بعد از یک کار جدی از سراسر کشور به اردو آوردیم و با کارشناسی انجام شده، به این نتیجه رسیدیم که در این دوره اعزامی نداشته باشیم. البته مقرر شد با سرمایه گذاری روی این تیم در سال 2025 یک تیم باصلابت‌تر را به رقابت‌های آسیایی اعزام کنیم. این 180 بازیکن رها نمی‌شوند و قطعا برای آنها اردوها و مسابقات تدارکاتی در نظر خواهیم داشت."
وی در واکنش به اینکه اعلام شده ایران باید جریمه پرداخت کند و از دوره بعدی مسابقات آسیایی محروم است، عنوان کرد: "قطعا ما نه جریمه می‌شویم و نه محرومیت خواهیم داشت. آقای پاکدل رئیس فدراسیون ایران خودش عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیایی است و ما صاحب کرسی هستیم. با توضیحاتی که ارائه شده، خطری فدراسیون ایران را تهدید نمی‌کند."
خوشنویس درباره آخرین وضعیت اعزام تیم ملی هندبال مردان به بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: "هنوز جواب قطعی از کمیته ملی المپیک نگرفتیم، اما قطعا به دنبال اعزام این تیم هستیم. تیم ملی ایران در آسیا دوم و سوم شده و در این دوره هم قطعا جزو مدعیان است."


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی