آغاز ثبت نام مسابقات «قهرمان شهر2 » در منطقه9تهران


آغاز ثبت نام مسابقات «قهرمان شهر2 »  در منطقه9تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ با اعلام این خبر گفت: با شروع ثبت نام مسابقات قهرمان شهر۲ در دو بخش بانوان و آقایان، از اول خردادماه، شهروندان می‌توانند در ۱۰ رشته مختلف ورزشی حضور فعال داشته باشند. وی افزود: بر...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ با اعلام این خبر گفت: با شروع ثبت نام مسابقات قهرمان شهر۲ در دو بخش بانوان و آقایان، از اول خردادماه، شهروندان می‌توانند در ۱۰ رشته مختلف ورزشی حضور فعال داشته باشند.
وی افزود: بر این اساس بانوان می‌توانند در رشته‌های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، داژبال، ژیمناستیک، شنا، دارت، بومی و محلی (هفت‌سنگ) و آمادگی جسمانی و آقایان نیز در رشته‌های والیبال، بسکتبال، شنا، دارت، دوومیدانی، کشتی، فوتبال‌دستی، فوتبال گل کوچک، تنیس روی میز و بدمینتون، ثبت‌نام کنند.

آغاز ثبت نام مسابقات «قهرمان شهر2 »  در منطقه9تهران

مرتضوی گفت: علاقمندان به حضور در این مسابقات، می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی varzesh.tehran.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
در سال گذشته مسابقات قهرمان شهر در دو بخش بانوان و آقایان در ۸ رشته مختلف و با استقبال شهروندان غرب پایتخت برگزار شد که با حضور گروه‌های استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی در مرحله پایانی (فرامنطقه‌ای)، چهره‌های برتر به جامعه قهرمانی معرفی و به اردو‌های انتخابی تیم‌های ملی دعوت شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری