اصلاح سیستم‌های آبیاری غرب تهران


اصلاح سیستم‌های آبیاری غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهرداری منطقه ۹ تهران اعلام کرد: با هدف صرفه جویی در مصرف آب هنگام آبیاری فضای سبز غرب پایتخت، قطعات و اتصالات آبرسانی در بلوار‌ها و بوستان‌های غرب پایتخت تعمیر و تعویض شد. شهردار منطقه ۹ گفت: با توجه به کاهش...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهرداری منطقه ۹ تهران اعلام کرد: با هدف صرفه جویی در مصرف آب هنگام آبیاری فضای سبز غرب پایتخت، قطعات و اتصالات آبرسانی در بلوار‌ها و بوستان‌های غرب پایتخت تعمیر و تعویض شد. اصلاح سیستم‌های آبیاری غرب تهران

شهردار منطقه ۹ گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و کاهش ذخایر آب‌های زیرزمینی، یکی از عوامل موثر در افزایش راندمان سیستم‌های آبیاری وآبرسانی، اصلاح الگوی مصرف و نظارت بر نوع لوله‌های آبیاری و رفع فرسودگی آن‌ها است.

محمدرحیم مرتضوی افزود: بر این اساس، سیستم آبرسانی و آبیاری فضای سبز تعمیر و قطعات و اتصالات آبرسانی در بلوار‌ها و بوستان‌های منطقه ۹ که نیاز به تعمیر داشتند، تعویض یا تعمیر شد.

شهردار منطقه ۹ گفت: کاهش سطح چمن‌کاری و افزایش کاشت گونه‌های مقاوم با نیاز به آبیاری کم از دیگر اقدامات برای مدیریت منابع آبی است که در برنامه‌های افزایش سرانه فضای سبز غرب پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان