کشف 68 هزار لیتر سوخت قاچاق در کارگاه تولید تینر


کشف 68 هزار لیتر سوخت قاچاق در کارگاه تولید تینر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار دلاور القاصی مهر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران و پلیس آگاهی پاکدشت موفق شدند، یک کارگاه تغلیظ انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه توزیع که در آن تینر تولید می‌کردند، در شهرک صنعتی عباس...

کشف 68 هزار لیتر سوخت قاچاق در کارگاه تولید تینربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار دلاور القاصی مهر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران و پلیس آگاهی پاکدشت موفق شدند، یک کارگاه تغلیظ انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه توزیع که در آن تینر تولید می‌کردند، در شهرک صنعتی عباس آباد کشف کردند.
­
وی با بیان اینکه ماموران پلیس در بازرسی از یک سوله، بیش از ۶۸ هزار لیتر انواع مشتقات نفتی کشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش مشتقات نفتی کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه با این شگرد، قاچاقچیان حرفه‌ای، سوخت قاچاق را تغلیظ و تبدیل به تینرمی کنند، افزود: در تحقیقات صورت گرفته مالکان کارگاه متخلف شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالا‌ها احراز، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!