اعتراف به 20 فقره سرقت در پوشش جعل عنوان پلیس


اعتراف به 20 فقره سرقت در پوشش جعل عنوان پلیس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: با وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان در پوشش جعل عنوان پلیس در مناطق شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.­این مقام...

اعتراف به 20 فقره سرقت در پوشش جعل عنوان پلیسبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: با وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان در پوشش جعل عنوان پلیس در مناطق شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.
­
این مقام انتظامی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ سارق حرفه‌ای در شرق تهران ابتدا شهروندان جوان را شناسایی می‌کردند و سپس به بهانه اینکه آن‌ها مشروبات غیرمجاز مصرف می‌کنند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان افراد سابقه‌دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده بودند، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت این افراد، مخفیگاه متهمان را در جنوب استان تهران ردیابی کرده و آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم از مخفیگاه آن‌ها کشف شد، افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران به جرم خود مبنی بر سرقت از ۲۰ فرد در پوشش مامور پلیس در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه ۲۲ مالباخته در مواجه حضوری سارقان را شناسایی کرده‌اند، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ وحید موسویان بنام متهم