حمایت کمیته امداد استان تهران از بیش از هزار و 200 دختر نخبه


حمایت کمیته امداد استان تهران از بیش از هزار و 200 دختر نخبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‏‏، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هزار و ۲۳۱ دختر نخبه دانش آموز و دانشجو در این استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: هم اکنون هزار و ۶۸ دانش‌آموز دختر نخبه و ۱۶۳ دانشجو دختر...

حمایت کمیته امداد استان تهران از بیش از هزار و 200 دختر نخبهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما‏‏، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هزار و ۲۳۱ دختر نخبه دانش آموز و دانشجو در این استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: هم اکنون هزار و ۶۸ دانش‌آموز دختر نخبه و ۱۶۳ دانشجو دختر نخبه از حمایت کمیته امداد در استان تهران برخوردار هستند.
آقای حسین زمانیان افزود: همچنین ۳۳ دختر نخبه نیز در دیگر بخش‌ها، تحت حمایت کمیته امداد استان تهران می‌باشند.
وی گفت: حوزه‌های علمی و پژوهشی، اختراعات، نوآوری، مهارتی، کارآفرینی، ورزشی، فرهنگی، هنری، قرآنی و تحصیلی از جمله زمینه‌های نخبگی دختران تحت حمایت این نهاد است.
آقای زمانیان یادآور شد: هم اکنون ۱۶۷ دختر در مقطع کاردانی، ۸۳۹ دختر دانشجو در مقطع کارشناسی، ۸۰ دختر در مقطع کارشناسی ارشد و ۹ دختر در مقطع دکتری از خدمات حمایتی کمیته امداد استان تهران بهره‌مند هستند.
گفتنی است؛ در حال حاضر بالغ بر ۹۰ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۴۷ هزار نفر از خدمات کمیته امداد در استان تهران برخوردار می‌باشند.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!