حمایت بنیاد 15 خرداد از تولید محصولات دانش‌بنیان و نوآور در حوزه جمعیت


حمایت بنیاد 15 خرداد از تولید محصولات دانش‌بنیان و نوآور در حوزه جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ حمیدرضا علیان‌زادگان در مراسم افتتاح مرکز نوآوری جمعیت، سلامت و خانواده «مثبت پنج» گفت: مرکز نوآوری جمعیت، سلامت و خانواده «مثبت پنج» با هدف بکارگیری ظرفیت زیست‌بوم نوآوری کشور در جهت کمک به حل چالش‌های حوزه جمعیت،...

حمایت بنیاد 15 خرداد از تولید محصولات دانش‌بنیان و نوآور در حوزه جمعیتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ حمیدرضا علیان‌زادگان در مراسم افتتاح مرکز نوآوری جمعیت، سلامت و خانواده «مثبت پنج» گفت: مرکز نوآوری جمعیت، سلامت و خانواده «مثبت پنج» با هدف بکارگیری ظرفیت زیست‌بوم نوآوری کشور در جهت کمک به حل چالش‌های حوزه جمعیت، خانواده و سلامت اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه ۲ سال گذشته و زمانی که بنیاد ۱۵ خرداد فصل تازه‌ای از فعالیت‌های خود را زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آغاز کرد توافق شد بنیاد ظرف ۲ سال در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی به یک نهاد کارآمد و سرآمد تبدیل شود، افزود: با حمایت ریاست و شورای معاونین ستاد اجرایی، هیات مدیره و تلاش همکاران در بنیاد توانسته‌ایم به شکل قابل اعتمادی در این مسیر حرکت کنیم.
مدیر بنیاد ۱۵ خرداد با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز نوآوری جمعیت، یکی از مهم‌ترین و موثرترین پروژه‌های بنیاد ۱۵ خرداد به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: این شروع بابرکتی است که آثار و عواید آن قطعا در آینده بیشتر آشکار خواهد شد.
علیان‌زادگان خاطر نشان کرد: ما نگاه عرضه‌محور نداریم و به سمت طرح‌هایی که در سبد پویش‌های فعلی و آتی بنیاد نباشد، نمی‌رویم و به دنبال این هستیم که یکی از ورودی‌های موثر این مرکز پویش‌هایی باشد که در بنیاد تعریف کرده‌ایم یا در آینده در دستور کار ما خواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین