چمران: ساختار ایمنی و نحوه توزیع کالا در بازار تهران باید تغییر کند


چمران: ساختار ایمنی و نحوه توزیع کالا در بازار تهران باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهدی چمران امروز در حاشیه یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران تصریح کرد: باید قطعا تغییراتی در تاسیسات بازار و نحوه استفاده از آن داده شود و سطح ایمنی ارتقاء یابد. در دوره دوم اقداماتی...

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهدی چمران امروز در حاشیه یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران تصریح کرد: باید قطعا تغییراتی در تاسیسات بازار و نحوه استفاده از آن داده شود و سطح ایمنی ارتقاء یابد. در دوره دوم اقداماتی انجام شد و بعد از ۲۰ سال باید ترمیم صورت بگیرد و سطح ایمنی بازار افزایش یابد.
چمران با تاکید بر ارتقاء ایمنی برق و آب و استانداردسازی در این زمینه، افزود: از لحاظ مقاوم سازی می‌توان طراحی انجام داد؛ کمااینکه پیش از این سقف بازار ترمیم شد.

چمران: ساختار ایمنی و نحوه توزیع کالا در بازار تهران باید تغییر کند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در تهران بزرگ و کشور که بخشی از کالا‌ها در پایتخت توزیع می‌شود، انتقال کالا با چرخ دستی عملی نیست، گفت: توزیع کالا از بازار باید تغییر پیدا کند و اینکه بار نیز با چرخ دستی در بازار منتقل شود، نیاز به تغییر دارد.
وی تاکید کرد: باید ساختار را عوض کرد و در این صورت نحوه بارگیری تغییر خواهد کرد. ما به پلیس هم انتقاد داریم، اما می‌گویند گاهی درمانده می‌شوند؛ لذا باید چند کار نمونه انجام و به فرهنگ تبدیل شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان همچنین گفت: من هیچ چیزی مبنی بر اینکه کسی از اعضای شورا بخواهد در انتخابات مجلس ثبت نام کند، نشنیده ام و تمایلی در اعضا در این زمینه ندیده‌ام.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس