روز محیط بان در تقویم ثبت می‌شود


روز محیط بان در تقویم ثبت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور؛ سید مجید امامی، دبیر این شورا در جلسه با نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سیاست شورای فرهنگ عمومی کشور گسترش فرهنگ و ارتقای جایگاه محیط زیست است، برای مثال در روز...

روز محیط بان در تقویم ثبت می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور؛ سید مجید امامی، دبیر این شورا در جلسه با نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سیاست شورای فرهنگ عمومی کشور گسترش فرهنگ و ارتقای جایگاه محیط زیست است، برای مثال در روز استان‌ها برنامه‌های محیط زیستی هم ضمیمه شده است که آیین هر استان در حفاظت از محیط زیست در قالب قوم، فرهنگ و رسوم آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: محیط بانان افراد شریفی هستند که نامشان در تقویم خالی است، ما از زحمات این قشر مطلع هستیم و در تلاشیم تا روز محیط بان را در تقویم ثبت کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: تاکنون تلاش‌های زیادی برای ثبت روز محیط بان در تقویم شده است، اما به دلیل همزمان شدن با ولادت امام رضا (ع)، ملاحظاتی وجود دارد، که با ثبت اصناف، حرفه‌ها و مشاغل کشور در تقویم، پس از سال‌ها این امر شدنی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها