مندیلیبار: اگر تمدید نکنم بازهم راضی هستم/ تردید بزرگ سرمربی سویا بعد از قهرمانی


مندیلیبار: اگر تمدید نکنم بازهم راضی هستم/ تردید بزرگ سرمربی سویا بعد از قهرمانی

خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که حتی اگر پیشنهاد ادامه همکاری از سران باشگاه را هم دریافت نکند باز از شرایط راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان این فصل لیگ اروپا با ضربات پنالتی تعیین شد. سویا بعد از تساوی 1-1 در 120 دقیقه موفق شد رم را با نتیجه 4-1 در ضربات پنالتی شکست داده و جام را بالای سر ببرد. صحبت های خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، بعد از کسب این جام را بخوانید:

احتمال پایان کار با وجود قهرمانی
باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود. الان زمان آن است که از موفقیت به دست آمده لذت ببریم. ما این فرصت را داریم تا بازی با رئال سوسیداد جشن بگیریم. من از شرایط موجود راضی هستم حتی اگر پیشنهاد ادامه همکاری از سویا را دریافت نکنم. شاگردانم آن چه را که گفته بودم اجرا کردند و قهرمانی را به ارمغان آوردند.

باورم نمی شود قهرمان شدیم
هنوز نمی توانم باور کنم که قهرمان شده ایم و جام و مدال را به ما داده اند ولی این گونه است و این ما هستیم که قهرمان شدیم. باید در تعطیلات به کارهایی که انجام دادیم فکر کنیم.

بد شروع کردیم و خوب به پایان رساندیم
بازی را بد شروع کردیم و اجازه دادیم تا آنها راحت کار کنند. در نیمه دوم تغییر کردیم و شکل تهاجمی تری به خود گرفتیم. در وقت های اضافه هم تقریبا هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و بازی خیلی متوقف شد. خوشبختانه در ضربات پنالتی موفق تر عمل کردیم و قهرمانی را به دست آوردیم. پنالتی زن های ما مشخص بود و همه آنها آمادگی زدن این ضربات را داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همه زنان اوس موسی پایتخت / زن بازیگرش جذاب تر بود یا خانم مدل؟!