سفر نمایندگان هلال احمر ایران به ایتالیا به دعوت بنیاد «ویلا مارینی»


سفر نمایندگان هلال احمر ایران به ایتالیا به دعوت بنیاد «ویلا مارینی»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ بهنام سعیدی گفت: بنیاد ویلا مارینی سالهاست که در همکاری با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروژه‌های مختلفی را در جهت حفظ سلامت افراد معتاد به مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی آن‌ها در کلان شهر‌های ایران...

سفر نمایندگان هلال احمر ایران به ایتالیا به دعوت بنیاد «ویلا مارینی»به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ بهنام سعیدی گفت: بنیاد ویلا مارینی سالهاست که در همکاری با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروژه‌های مختلفی را در جهت حفظ سلامت افراد معتاد به مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی آن‌ها در کلان شهر‌های ایران برگزار می‌کند.
وی افزود: این بنیاد و جمعیت صلیب سرخ ایتالیا در روز‌های ۸ تا ۱۱ خرداد ماه جاری میزبان تعدادی از مسئولان و کارشناسان فعال در اجرای پروژه‌های مشترک با جمعیت‌های ملی همکار از جمله هلال احمر ایران بوده است.
بهنام سعیدی این دوره آموزشی را موثر و کاربردی دانست و گفت: علاوه بر آموزش‌های ارائه شده، فرصت مناسبی برای تبادل نظر و انتقال تجارب بین کارشناسان کشور‌های مختلف فراهم شد که این موضوع بسیار ارزشمند است.
معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر همچنین گفت: در این روز‌ها فرصتی فراهم شد تا از سایت آموزشی صلیب سرخ ایتالیا و همچنین امکانات لجستیکی این جمعیت برای پاسخگویی به سوانح طبیعی بازدید شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی