خشم رییس یوفا از مدافع رم: مدال را به گردنت بنداز!


خشم رییس یوفا از مدافع رم: مدال را به گردنت بنداز!

الکساندر چفرین، رییس یوفا، از ریک کارسدورپ که حاضر نبود مدال نقره لیگ اروپا را به گردن بیاویزد عصبانی شد.

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در دیدار فینال لیگ اروپا به مصاف سویا رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا نتواند دومین جام اروپایی پیاپی را به دست آورد.

بازیکنان رم پس از پایان بازی بسیار ناراحت و ناامید به نظر می‌رسیدند. پائولو دیبالا که تک گل این تیم در جریان بازی را به ثمر رسانده بود نتوانست احساساتش را کنترل کند و اشک‌هایش بسیاری را تحت تاثیر قرار داد.

زمانی که آنها برای دریافت مدال نقره رفتند، اتفاق جالبی رخ داد که از دید دوربین‌ها و خبرنگاران پنهان نماند و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

خشم رییس یوفا از مدافع رم: مدال را به گردنت بنداز!

بازیکنان این تیم با ناراحتی بسیار به سمت مدیران و افراد حاضر در نزدیکی سکوی قهرمانی رفتند و وقتی چفرین قصد داشت مدال را به گردن کارسدورپ بیاندازد، این بازیکن از این کار خودداری کرد.

این مدافع هلندی از رییس یوفا خواست که مدال را به دستش بدهد اما این رفتار اصلا به مذاق چفرین خوش نیامد. او با جدیت و خشم به این بازیکن نگاه کرد و او را وادار کرد که مدال را به گردنش بیاویزد.

خشم رییس یوفا از مدافع رم: مدال را به گردنت بنداز!

به محض این که کارسدورپ یک قدم از او دور شد، فورا مدال را از گردنش درآورد و در دستش گرفت تا نشان دهد که به هیچ وجه از این که تیمش موفق به کسب مدال طلا و جام قهرمانی نشده خوشحال و راضی نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی