101 طرح در هفته ملی محیط زیست افتتاح می‌شود


101 طرح در هفته ملی محیط زیست افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه با اشاره به افتتاح ۱۰۱ پروژه در هفته محیط زیست امسال (۱۶ تا ۲۲ خرداد) اظهار کرد: این پروژه‌ها در ۱۸ استان کشور و در حوزه‌های مختلف از جمله احداث تصفیه...

101 طرح در هفته ملی محیط زیست افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه با اشاره به افتتاح ۱۰۱ پروژه در هفته محیط زیست امسال (۱۶ تا ۲۲ خرداد) اظهار کرد: این پروژه‌ها در ۱۸ استان کشور و در حوزه‌های مختلف از جمله احداث تصفیه خانه فاضلاب، ارتقای سیستم کنترل آلودگی هوا، اجرای سیستم مکانیزه کنترل گرد و غبار، ایستگاه سنجش آلودگی هوا، سیستم پایش برخط آلایندگی هوا در خروجی دودکش ها، پاسگاه محیط بانی، ساختمان اداری، ایستگاه پایش کیفی هوا برای سنجش ذرات معلق، استقرار چرخه گردش متان، ساختمان موزه تنوع زیستی، تبدیل بی سیم آنالوگ به دیجیتال، نمایشگر اطلاع رسانی کیفیت هوا و افتتاح کلینیک رادیولوژی حیات وحش افتتاح می‌شوند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: ۳۰۰ خانه محیط زیست نیز در این هفته افتتاح می‌شوند و آمار خانه‌های محیط زیست به ۲ هزار خانه خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ رویداد فرهنگی، آموزشی و علمی در هفته محیط زیست توسط ادارات کل با مشارکت دستگاه‌های مختلف و مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی اجرا خواهد شد.

سلاجقه اعطای جایزه ملی محیط زیست پس از ۵ سال وقفه را یکی دیگر از رویداد‌های ملی این هفته عنوان و ابراز امیدواری کرد که حتما این مراسم با حضور رییس جمهوری برگزار گردد.

وی افزود: در سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست تعداد ۳۸۷ اثر در ۷ محور تخصصی به دبیرخانه جایزه ارسال شده که توسط کمیته علمی و سپس کمیته داوری مورد بررسی قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی