هزینه راه‌اندازی شبکه IQ Fiber بیش از حد انتظار است


ICTna.ir - شرکت IQ Fiber سازنده فیبر مستقر در فلوریدای آمریکا از تزریق 150 میلیون دلاری نقدینگی جدید از بزرگترین سهامدار خود یعنی SDC کپیتال برای تأمین مالی اجرای شبکه فیبر خود خبر داد. به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات...

هزینه راه‌اندازی شبکه IQ Fiber بیش از حد انتظار است
ICTna.ir - شرکت IQ Fiber سازنده فیبر مستقر در فلوریدای آمریکا از تزریق 150 میلیون دلاری نقدینگی جدید از بزرگترین سهامدار خود یعنی SDC کپیتال برای تأمین مالی اجرای شبکه فیبر خود خبر داد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به طور طبیعی، این شرکت در حال بررسی وصول بودجه است و برنامه های خود را برای استفاده از این بودجه نقد برای پیشرفت در مرحله اول استقرار شبکه، که از طریق آن قصد دارد به 60هزار خانه در شمال آمریکا سرویس دهی کند، صحبت می کند.
IQ Fiber اصرار دارد که در مسیر رسیدن به این هدف قرار دارد، اما بیان نکرد که آیا بودجه اضافی برای کل ساخت شبکه کافی خواهد بود یا بازهم به پول بیشتری ممکن است نیاز داشته باشد.
با این حال، هنگامی که SDC Capital Partners را در سپتامبر 2021، یک ماه پس از تاسیس رسمی خود، به عنوان سهامدار عمده معرفی کرد، IQ Fiber گفت که "تامین مالی قابل توجه" حاصل از این معامله که رقمش هم اعلام نشد، این امکان را فراهم می کند تا به منابع مالی بیشتری برای تکمیل فاز اول پوشش 60 هزار خانه دسترسی پیدا کند.
تد شرمپ، بنیانگذار و مدیر عامل IQ Fiber در این خصوص گفته: ما از ادامه همکاری خود با SDC برای ارائه یک انتخاب جدید به ساکنان شمال شرق فلوریدا هیجان زده ایم. او گفت: در حالی که این منطقه در چند سال گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است، ولی هنوز ساکنان سرویس مور نیاز خود را دریافت نمیکنند. او در ادامه شرکت خود را به عنوان پاسخی برای تمام مشکلات آنها معرفی کرد.
بازار فیبر ایالات متحده در حال حاضر به طور فزاینده ای داغ است، با تعداد بی‌شماری آلت‌نت برای سرمایه‌گذاری در شبکه‌ها، اغلب در مقیاس نسبتاً کوچک، نسبت به وسعت کشور.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم کانال غمگین | اسامی دپ و غمگین برای کانال روبیکا، تلگرام و یوتیوب (فارسی و انگلیسی)