استقبال پرشور حجاج ایرانی از دومین دعای کمیل مکه مکرمه


استقبال پرشور حجاج ایرانی از دومین دعای کمیل مکه مکرمه

دومین دعای کمیل زئران ایرانی در مکه مکرمه با استقبال پرشور حجاج و در فضایی معنوی برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، حجاج ایرانی حاضر در مکه مکرمه با حضور در دعای کمیل هتل ورقان النور این شهر دومین دعای کمیل را باشکوه و به یادماندنی برگزار کردند.

مراسم پرفیض دعای کمیل مکه مکرمه پنجشنبه شب با حضور صدها زائر ایرانی در نمازخانه هتل ورقان النور در شرایطی برگزار شد که بسیاری از زائران در سالن ها و راهروهای اطراف نمازخانه این دعای پرفیض را قرائت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن مهدوی سخنران بعثه مقام معظم رهبری در این مراسم حضور در کنار خانه خدا و قرائت دعای کمیل را لطف و عنایت خدای بزرگ به حجاج حاضر دانست و گفت: آنچه باید مورد توجه و دقت زائران قرار گیرد، «صحت عمل» در زیارت و عبادات است که برای رسیدن به این هدف حتما از روحانیون حاضر در کاروان بهره ببرید.

استقبال پرشور حجاج ایرانی از دومین دعای کمیل مکه مکرمه

وی ادامه داد: در سفر حج هیچ انسانی بر دیگری برتری ندارد و وقتی در لباس احرام قرار می گیرد ارزشش به تقوای اوست. در این سفر باید بندگی و عبادت خدا را یاد بگیریم چرا که هر چه بیشتر خدا را بشناسیم از عبادات و راز و نیازهایمان بیشتر لذت می بریم.

سخنران بعثه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: زائران از فرصت های اضافه ای که در مکه به دست می آورند برای راز و نیاز و عبادت بیشتر با خدا استفاده کنند و برای آنهایی که التماس دعا داشتند نماز بخوانند و برای عاقبت بخیری فرزندانشان و آنهایی که حسرت حضور در حج را دارند دعا کنند.

استقبال پرشور حجاج ایرانی از دومین دعای کمیل مکه مکرمهسیدرضا نریمانی در دعای کمیل مکه مکرمه

در ادامه این مراسم دعای پرفیض دعای کمیل توسط سیدرضا نریمانی مداح و ذاکر اهل بیت قرائت شد که با استقبال پرشور زائران همراه شد. هرچند نمازخانه هتل ورقان النور ظرفیت مناسبی داشت اما استقبال حجاج ایرانی به قدری بود که سالن ها و راهروهای اطراف نمازخانه نیز مملو از مومنان و زائران خانه خدا شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز