گونتر استاینر از دستاوردهای هاس صحبت می کند


فرمول یک ایران – در حالی که هاس فرصت کسب امتیاز در اسپانیا را از دست داد، گونتر استاینر مدیر این تیم از دیدن پیشرفت آنها در قسمت های دیگر تیم رضایت داشت. تیم هاس پس از گذراندن یک فصل بدون امتیاز در سال 2021 و قرار گرفتن در مسیر رقابتی شدن، در حال...

فرمول یک ایران – در حالی که هاس فرصت کسب امتیاز در اسپانیا را از دست داد، گونتر استاینر مدیر این تیم از دیدن پیشرفت آنها در قسمت های دیگر تیم رضایت داشت.

تیم هاس پس از گذراندن یک فصل بدون امتیاز در سال 2021 و قرار گرفتن در مسیر رقابتی شدن، در حال انجام دادن تغییرات گسترده ای در تیم خود است.

تاکنون در سال 2023، هاس به فرم امتیازدهی خود پس از سال بهتر 2022 ادامه داده است و آنها را پس از هفت مسابقه اول در رده هفتم جدول رده بندی سازندگان قرار داده است، اما این برتری فقط در پیست نیست.

در واقع، استاینر پس از ورود هاس به لیست 10 پیت استاپ برتر در پیست بارسلونا(پیت استاپ 2.6 ثانیه ای کوین مگنوسن)، اقدام به تحسین چندین نفر از اعضای تیم خود کرد.

استاینر بیان کرد:

در سال گذشته زمان زیادی صرف شده است تا پیت استاپ های ما بهتر یا دوباره خوب شوند. در دو سالی که مشکل داشتیم، در همه چیز عقب گرد کرده بودیم.

ما یک مربی جدید برای گروه خود داریم “فیس اتک مارتین” او کار فوق العاده ای انجام می دهد. این خانم مسئول آماده و سالم نگه داشتن تیم از لحاظ فیزیکی و ذهنی است.

توبی براون مکانیک ارشد ما، انگیزه گروه را به بهترین شکل ممکن حفظ می کند و استراتژیست ما، فیصل فدیل که به تجزیه و تحلیل تمرین پیت استاپ و پیت استاپ نگاه می کند، نیز تلاش زیادی برای بهبود این روند می کند زیرا ممکن است که زمان زیادی را ببازید.

به طور معمول نمی توانید در پیت استاپ زمان به دست آورید زیرا همه کار بسیار خوبی انجام می دهند، اما می توانید زمان زیادی را از دست بدهید.

همه در حال بهتر شدن هستند، ما در بارسلونا هشتمین پیت استاپ سریع را داشتیم، اما اگر سخت تر کار کنیم، فکر می‌کنم می‌توانیم حتی بهتر از این هم شویم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها