رفع معارضین ملکی در پروژه شهید بروجردی و یادگار امام (ره)


رفع معارضین ملکی در پروژه شهید بروجردی و یادگار امام (ره)

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش برای رفع معارضین ملکی پروژه‌های احداث بزرگراه شهید بروجردی و شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شعبانی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، با اشاره به روند تکمیل پروژه‌های کلان عمرانی، از تلاش برای رفع معارضین ملکی پروژه‌های احداث بزرگراه شهید بروجردی و شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) طی روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: افتتاح این دو پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ اقدامی راهگشا در تسهیل ترافیک پهنه غربی شهر تهران به شمار می‌آید.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با پراهمیت دانستن نقش مناطق و همچنین سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در تسریع روند رفع معارضات ملکی خاطرنشان کرد: تملک و آزادسازی معارضات اعم از املاک شخصی و نهادی، پیش نیازی مهم در تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی به شمار می‌آید و از این رو باید ضمن هم‌افزایی بیشتر واحدهای صف و ستاد، در این راستا تلاش کرد.

وی بیان داشت: ارائه گزارش شهرداران مناطق ۹ و ۱۸ از اقدامات انجام شده در خصوص رفع معارضین ملکی و نهادی در پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) و نیز معارضات باقیمانده ملکی در مسیر بزرگراه شهید بروجردی از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

شعبانی گفت: براین اساس تدابیری در جهت تسریع روند تملک و آزادسازی املاک معارض اتخاذ شد تا شهرداری‌های مناطق ۹ و ۱۸ بتوانند در کمترین زمان ممکن، عرصه‌های اجرایی بیشتری در اختیار مجریان پروژه‌های بزرگراهی مذکور قرار دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی