مجمع‌ عمومی سال مالی 1401 شرکت «نفت پارس» برگزار شد


مجمع‌ عمومی سال مالی 1401 شرکت «نفت پارس» برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت نفت پارس یکشنبه، 21خرداد ۱۴۰2 برای سال مالی منتهی‌به ۲۹ اسفندماه 1401 با حضور بیش از 90درصد از صاحبان سهام در مجتمع آموزشی لاله صدر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نفت پارس، در این جلسه پس از قرائت گزارش فعالیت هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی و پاسخ مدیران شرکت و تعیین تکالیف مربوطه و همچنین پاسخ به سوالات سهامداران حاضر در جلسه، صورت‌های مالی شرکت نفت پارس مطرح و به اتفاق آرا مورد تصویب مجمع قرار گرفت. نفت پارس در سال مالی 1401 رکورد درآمد عملیاتی با 9 هزار و 260 میلیارد تومان را ثبت کرد که افزایش 38درصدی نسبت‌به سال مالی 1400 داشت.

همچنین رکورد سودآوری خالص با 2150 میلیارد تومان تحقق یافت که افزایش 76‌درصدی را نسبت‌به سال مالی 1400 نشان می‌دهد.

تقسیم سود به مبلغ 1700 میلیارد تومان معادل 82درصد سود قابل‌تقسیم عملکرد شرکت در سال 1401 و به ازای هر سهم 850 ریال تعیین شد.

تعیین پاداش هیات‌مدیره از مصوبات بعدی مجمع بود که هیات‌مدیره، مبلغ تعیین‌شده به‌عنوان پاداش را به بنیاد برکت با هدف اختصاص به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، اهدا کردند.

موسسه حسابرسی مفید راهبر به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی جدید انتخاب شد و روزنامه اطلاعات به‌عنوان روزنامه رسمی و کثیرالانتشار جهت درج آگهی و اطلاعیه‌های رسمی تعیین شد.

گفتنی است؛ ارزش شرکت نفت پارس به‌عنوان اولین شرکت بورسی ایران در بازار سرمایه طی سه سال گذشته از حدود 5 هزار و 400 میلیارد تومان به 21 هزار و 200 میلیارد تومان افزایش یافته که رشد حدود 4برابری داشته و روند صعودی چشمگیری را تجربه کرده است. این شرکت در سال 1401 به‌عنوان برترین صادرکننده نمونه کشور، شرکت برتر در جایزه ملی تعالی و دریافت تندیس بلورین و رتبه برتر در حوزه انرژی، حائز رتبه اول کشوری و دریافت جایزه ملی منابع انسانی و استاندارد ۳۴۰۰۰ و برترین واحد نمونه ملی وکارفرمای استان تهران انتخاب شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد غروب | 7 انشا زیبا کوتاه و بلند با موضوع غروب برای محصلین