تشریح نحوه انتخاب تیم ملی کاراته/ دو هدف تیم ملی در مالزی


تشریح نحوه انتخاب تیم ملی کاراته/ دو هدف تیم ملی در مالزی

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سه رویداد مهم در سال ۱۴۰۲ پیش روی کاراته ایران قرار دارد، ولی در شرایط فعلی تمرکز ما روی مسابقات قهرمانی آسیاست.

سید شهرام هروی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرحله چهارم اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته به پایان رسید و در آغاز مرحله پنجم مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد. در نهایت ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کومیته انفرادی مشخص خواهد شد. ضمن اینکه در کومیته تیمی نیز نفرات اعزامی پس از مشورت با همکارانم در کادر فنی اعلام خواهد شد.

وی در مورد چگونگی برگزاری مسابقات انتخابی یادآور شد: در هر وزن سه نفر حضور دارند که به صورت دوره‌ای به رقابت خواهند پرداخت و نفر اول برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهد شد. تاکید می‌کنم که تنها ملاک ما در کومیته انفرادی مسابقات انتخابی است و هر کاراته کایی که بیشترین پیروزی را کسب کند به مالزی اعزام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: بعد از چهار مرحله از اردوهای آماده سازی شرایط کاراته کاهای حاضر در اردو امیدوار کننده است. ما در مسابقات قهرمانی آسیا دو هدف عمده را دنبال می‌کنیم و تمرینات تیم ملی نیز بر همین اساس پیگیری می‌شود. اولین هدف ما جبران نتایج دوره گذشته است. سال قبل در ازبکستان نتایجی در شأن کاراته ایران به دست نیامد. به همین دلیل اولین و مهمترین هدف ما در مالزی کسب نتایج بهتر و البته شایسته کاراته ایران است. ضمن اینکه طلای کومیته تیمی هم که اهمیت بالایی دارد را به امید خدا تکرار خواهیم کرد.

هروی در مورد مسابقات آتی و نحوه انتخاب نفرات هم گفت: در شرایط فعلی تمرکز ما روی مسابقات مالزی است، در واقع در این رقابتها عملکرد فنی اعضای تیم ارزیابی شده و در نهایت برای حضور در بازی‌های آسیایی و چگونگی انتخاب ترکیب تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد.

وی در خصوص حضور پیشکسوتان و بزرگان کاراته در اردوهای تیم ملی گفت: حضور این عزیزان باعث دلگرمی و انگیزه مضاعف ملی پوشان برای موفقیت در مسابقات پیش می‌شود. تیم ملی کاراته متعلق به همه خانواده کاراته است و بارها اعلام کرده‌ام، درهای تیم ملی باز است و از حضور همه عزیزان استقبال می‌کنیم. پذیرای نقطه نظرات همه کسانی هستیم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: بعد از برگزاری مسابقات انتخابی و مشخص شدن ترکیب تیم ملی، تمرینات آماده سازی وارد فاز جدید خواهد شد تا کاراته کاهای اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا طبق برنامه به شرایط ایده آل برای موفقیت در این مسابقات نزدیک شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها