دستور استاندار خوزستان برای جمع‌آوری دست اندازهای بدون مصوبه


دستور استاندار خوزستان برای جمع‌آوری دست اندازهای بدون مصوبه

اهواز - استاندار خوزستان گفت: همه دست اندازهایی که بدون تصویب شورای ترافیک در شهرهای استان ایجاد شده‌اند؛ جمع‌آوری شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز شنبه در جلسه ساماندهی آسفالت معابر شهری خوزستان با تاکید بر اولویت‌سنجی علمی و تخصصی نیازهای مردم اظهار کرد: شهرداران با نظرسنجی از مردم اولویت‌های مهم شهر را مشخص کنند؛ این اولویت‌ها بر مبنای علمی و یافته‌ها و نیازهای مردمی تعیین شوند و با سفارش هیچ مدیری تغییر نکنند.

وی با بیان اینکه حق آلاینده‌ها مطالبه جدی مردم است، اضافه کرد: حتی یک ریال از مبلغ دریافتی حق آلایندگی توسط هر دستگاهی که از این پول‌ها استفاده کرده باید به مردم و افکار عمومی گزارش داده شود.

استاندار خوزستان با اشاره به نظارت جدی دستگاه‌های نظارتی بر تخصیص حق آلایندگی گفت: حق آلایندگی هیچ تفاوتی با بودجه ندارد و نحوه مصرف آن باید همچون بودجه مشخص شود.

حسینی محراب ادامه داد: ترمیم نوارهای حفاری و کنده کاری‌ها اولویت نخست است در هرجایی که فعالیت کارگاه‌ها تمام می‌شود باید آسفالت انجام شود در غیر این صورت مجوز حفاری داده نخواهد شد.

استاندار خوزستان گفت: ترمیم دست‌انداز، روکش و ترمیم آسفالت فرسوده وظیفه شهرداری است، همه دست اندازهایی که بدون تصویب شورای ترافیک ایجاد شده‌اند؛ جمع‌آوری شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تشکر رسمی از معلم؛ 20 متن متفاوت و جدید