🐋 تعبیر خواب وال و نهنگ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🐋 تعبیر خواب وال و نهنگ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب وال (نهنگ) 🐋 تعبیر خواب هایی که در آنها وال و نهنگ دیده شود، اصولا تعبیر ان اشاره به ضمیر باطن و احساساتی است که به طور شهودی در انسان بروز کرده و به موضوعات و مسائلی مرتبط می شود که در آینده نمود پیدا می کند. بسیاری از مفسرین...

تعبیر خواب وال (نهنگ) 🐋

تعبیر خواب هایی که در آنها وال و نهنگ دیده شود، اصولا تعبیر ان اشاره به ضمیر باطن و احساساتی است که به طور شهودی در انسان بروز کرده و به موضوعات و مسائلی مرتبط می شود که در آینده نمود پیدا می کند.

بسیاری از مفسرین مشاهده نهنگ در خواب و رویا را بدین شرح بیان کرده‌اند:

دیدن نهنگ ها اصولاً به منزله یک تحول عظیم در زندگی و یا احساس انزوا و گوشه‌نشینی شدید است که به انسان دست می دهد. بسیاری از اشخاص معتقدند نهنگ نمادی از دوستی، عرفان، مهر و محبت می باشد. خوابی که در آن نهنگی را ببینید، همچون پیامی است که این اطمینان را به خواب بیننده می دهد، مسیر زندگی در حالت درستی به پیش رفته و اشتباهی در این میان رخ نداده است. البته خاطرنشان می‌کند که در این گونه تصاویر معمولاً اشاره به الهامات ذهنی و شهود قلبی دارد.

چنانچه در واقعیت شخص خاصی مد نظر شما بوده رویایی که در آن نهنگ دیده شود، می‌تواند نوعی از ارتباط را با آن شخص برای تان متجلی کند. گویا ایشان دارای شخصیتی شاد، بشاش و قابل اطمینان هستند.

برخی از معبربن مشاهده نهنگ را، به منزله احساس عمیق مادر در خصوص نگهداری و مواظبت از فرزندش قلمداد میکنند. لازم به ذکر است خواب نهنگ معمولا در مواقع بحرانی و یا مواجهه با مسائلی در زندگی مشاهده می شود.

تعبیر نهنگ ها در خواب همچون پیامی هستند که به شما بشارت دستیابی به اهداف و مقاصدتان را داده و با اشاره به زیرکی و توانمندی تان قادر هستید تا ناملایمات را پشت سر بگذارید.

چنانچه در عالم خواب احساس رعب و وحشت به شما دست داد، نشان دهنده وجود اشخاصی در پیرامون تان است که لاجرم باید با آن‌ها مواجه شوید.
مشاهده نهنگ در رویا به منزله ادراک و حس باطن و درونی شما است.

در حقیقت شما با بعد الهی و عرفانی وجودتان کاملاً در ارتباط بوده و همسو هستید. همچنین دیدن نهنگ سمبلی از یک رابطه رمانتیک و یا برنامه های شغلی و حرفه ای است که در ابعاد وسیع ایجاد می شود.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

تونی کریسپ

کارل گوستاو یونگ

منوچهر مطیعی تهرانی

محمد ابن سیرین

ابراهیم کرمانی

شیخ طوسی

امام جعفر صادق (ع)

آنلی بیتون

خالد بن علی العنبری

ابن شاهین

تعابیر بر اساس موضوع

دم نهنگ

نهنگ مرده

نهنگ بزرگ

نهنگ در خواب زن باردار

نهنگ در حال شنا

نهنگ سیاه

نهنگ سفید

نهنگ آبی

نهنگ زیر دریا

بچه نهنگ

حمله نهنگ

پرش روی یک نهنگ

نهنگ کوهان دار

دیدن نهنگ از نزدیک

تعقیب و گریز نهنگ ها

شنا کردن با نهنگ

🐋 تعبیر خواب وال و نهنگ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب وال (نهنگ) بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر تونی کریسپ

تونی کریسپ عقایدش را در خصوص مشاهده نهنگ در خواب، در کتاب فرهنگ تفسیر رویا اینگونه بیان می کند:

دیدن نهنگ بیانگر سرشت قدرتمندی است که انسان در فرزندآوری و زاد و ولد (ورای آنچه در تفکیک جنسیت به عنوان مرد و زن بیان می شود) داشته و در وجود او به ودیعه گذاشته شده است.
همچنین به مفهوم قدرت عظیم جوانمردی و گذشتی است که در اکثر انسان ها وجود دارد.

در کتاب سرزمین رویاها مشاهده نهنگ در خواب، تعبیر ان نشان دهنده قدرت ماورایی و ادراکات درونی انسان دانسته که با پرورش و فعال سازی آنها، توانمندی های بسیاری در او نمایان شده و به راحتی کار ها برایش آسان می شود.

از نظر کارل گوستاو یونگ

دیدن نهنگ در خواب تعبیر ان نشان دهنده ادراکات ماورایی و شناختی است که انسان از درون خود دارد.‌ در حقیقت خواب بیننده با طبیعت الهی و عرفانی خود کاملاً تطابق داشته و هم جهت می باشد. همچنین معنای دیگری که برای آن مطرح شده اشاره به یک برنامه تخصصی و حرفه ای و یا رابطه ای است که در نظر شما کنترل و ادامه آن بسیار دور از ذهن و خارج از توانتان می‌پندارید. به قدری که حتی احساسی در حد خرد و متلاشی شدن به شما دست می دهد.

رویایی که در آن ببینید نهنگ در حال پرواز کردن بود، تعبیر به احساسی پس از فتح الفتوحی دارد که در یک ارتباط عاطفی به آن دست یافته آید‌. از نظر شما کارتان همچون شق القمر خاص بوده و موفقیتی عظیم داشته آید.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

بالن به بزرگترین آبزی پستانداری گویند که در زبان فارسی آن را به نهنگ می شناسیم. برخی از مفسرین قدیمی دیدن نهنگ را در رویا دلالت بر وجود دزد معنا کرده و در کتاب نفایس الفنون از آن به عنوان دشمن یاد شده است.

خواب که در آن نهنگ را ببینید از آن جهت که در زمره آبزیان به شمار می رود،تعبیر ان خوش یمن و خیر می باشد. علی الخصوص زمانیکه شاهد سوار شدن بر آن بوده و با او حرکت کنید. رویایی که در آن خودتان را سوار بر پشت نهنگ ببینید، به مفهوم فائق آمدن بر موانع و مسائلی دارد که با آن مواجه شده و بر اشخاص متخاصم و بدخواه در زندگی با موفقیت غلبه می کنید.

هنگامی که در خواب ببینید در میان دریا با یک نهنگ رخ به رخ و رو به رو می‌شوید، به معنای قرار گرفتن در مقابل دشمنی قدرتمند و مسلح و بانفوذ بوده و یا موضوعی حاد و تاثیرگذار در زندگی تان بروز می کند.

اگر در خواب ببینید که با دیدن نهنگ فرار کردید، تعبیر به رفع خطر و آسیبی است که شما را تهدید کرده و در صورت موجود دشمن فرصت ضربه زدن را از او گرفته و امکان آن برایش فراهم نمی‌شود. ولی در صورتی که این فرار ادامه دار بود، به منزله اضطراب و نگرانی است که دوره ای بر شما حاکم می شود.

زمانی که در رویا مشاهده کنید در میان دریا موفق به کشتن نهنگ شدید، به منزله چیرگی و غلبه بر موانع و مشکلات پیش رو و همچنین دشمنانی دارد که شرایط آزار شما را ایجاد می کنند. همچنین در حرفه و تخصصتان دستاوردی عظیم کسب می کنید.

چنانچه در خواب رویا خود را در حال خوردن گوشت نهنگ دیده و یا اینکه آن را به قطعات کوچکتر تقسیم کرده و قسمت هایی از آن را نیز به شما دادند، تعبیر ان به این معناست که شخصی از اطرافیان دار فانی را وداع گفته و قسمتی از اموال او به عنوان ارث به شما می رسد.

خوابی که در آن ببینید نهنگی را در پی خود به این سو آن سو می برید، تعبیر به دوره ای دارد که برای موانع و مشکلات تلاش بسیاری داشته و در این شرایط اندوه، استرس و ناراحتی را احساس می کنید.

اگر در خواب ببینید که بال شما را با دندان هایش گاز گرفت، بیانگر لطمه و ضرری است که دشمنان به شما وارد می کنند.

همانگونه که بیان شد خوردن گوشت نهنگ در خواب نشان دهنده ارث و میراث بوده و به خیر تعبیر می‌شود، اما مشاهده پوست و استخوان های آن تعبیر مناسبی ندارد.

از نظر محمد ابن سیرین

مشاهده نهنگ در خواب، تعبیر ان نشان دهنده مردی در پیرامون شماست که اقدام به سرقت می کند.

اگر در خواب ببینید وال شما را در بر گرفته، به درون آب فرو برده و در اعماق آن غرق شدید، معنای آن کاملا مطابق با هر آنچه دیده شد دارد.

خوابی که در آن توسط وال گاز گرفته شوید، به منزله زیان و آسیبی است که از طرف دشمن بر شما وارد می شود.

از نظر محمد بن سیرین مشاهده نهنگ در خواب برای یک خانم متاهل، بیانگر نیکبختی، امنیت و پایداری در زندگی، پایان یافتن ترس و نگرانی ها و رفع موانع می باشد.

اگر خانم متاهلی در خواب ببیند که در میان دریا با یک بال شنا می کند به منزله سعادت، قدرت و توانمندی او در انجام تعهدات و همچنین هنگام مواجهه با مسائل و مشکلات زندگی است. در صورتی که ایشان حامله باشند چنین تصویری نشان دهنده به دنیا آمدن نوزادی سالم و قدرتمند برای او است.

از نظر ابراهیم کرمانی

زمانی که در خواب و رویا ببینید توسط نهنگ بلعیده شدید، تعبیر ان یعنی عمر شما به واسطه یک ماهی به پایان می رسد که ممکن است با خوردن ماهی آلوده و یا سمی این اتفاق رخ دهد.

خوابی که در آن ببینید در حال جنگیدن با نهنگ بوده و موفق به شکست آن می‌شوید، به معنای ظفر و پیروزی بر دشمنان تان می باشد. در صورتی که نهنگ بر شما غالب شد تفسیری خلاف آنچه گفته شد دارد.

مشاهده پوست، گوشت و استخوان های نهنگ به تنهایی تفسیر خوبی نداشته و به معنای ضرر و زیان می باشد.

از نظر شیخ طوسی

اگر کسی در خواب دید که گوشت نهنگ را پخته و آن را میل می کند، نشان دهنده ی عدم اشتیاق و رغبت خواب بیننده در به جا آوردن اموری است که مسئولیت آن بر دوش او می باشد.

زمانی که در رویا ببینید گوشت نهنگ را به اشخاص دیگری می دهید، به منزله پروژه های ایده آل و پر رونقی است که بر آن سرمایه گذاری کرده و در نتیجه ی سودی که حاصل می کند، دولت و لذت های بسیاری بر زندگی او وارد می شود.

خوابی که در آن ببینید بچه های وال را سرنگون کرده و نابود می کنید، به معنای اشخاص کینه‌توز و بدخواه فراوانی است که در اطراف خواب بیننده وجود دارند.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

اگر کسی در رویا دید که وال در ساحل مرده است، دلالت بر وجود سارقی است که قصد و نیت آسیب زدن بر او را دارند. در عین حال این خواب اشاره به اشخاص متظاهر و دورویی دارد که در قالب دوست به او نزدیک شده، ولی اهداف شومی در سر می‌پروراند.

زمانی که در خواب نهنگ را در دریا ولی نزدیک ساحل ببینید، تعبیر ان به منزله وجود مردی بدخواه و حسود در اطرافیان خواب بیننده دارد که با نیت ضرر و زیان و آسیب به رویابین نزدیک شده و طبق برنامه هایش با وسوسه هایی که انجام می دهد، در افکار، ذهن و باورهای رویابین رسوخ کرده و آنها را به بدترین شکلی نابود میکند.

از نظر آنلی بیتون

چنانچه در خواب ببینید نهنگ در میان دریا در حال نزدیک شدن به کشتی بود، به این معناست که شما در آن واحد پروژه ها و برنامه های مختلفی را در دست گرفته و بر روی آن ها اقدام می کنید. ولی به علت تمرکز نشدن همه پتانسیل و انرژی شما بر یک موضوع، به نتایج قابل قبولی نرسیده و تاحدودی دچار ضرر و زیان می شوید.

اگر در خواب مشاهده کنید نهنگ به نزدیکی کشتی رسیده و پس از آن ناپدید شد، تعبیر به آن است که برنامه ها و ایده های خاصی که به شما ارائه شده و برای به ثمر رسیدن آن تلاش می کنید، همچون سکوی پرتابی برای موفقیت شما محسوب می شود.

زمانی که یک نهنگ به کشتی حمله ور شده و آن را سرنگون کند، به مفهوم مشکلات ناهنجاری است که با آن روبه رو شده و یا در امور مالی دچار خسران و زیان می شوید.

از نظر خالد بن علی العنبری

از نظر خالد العنبری دیدن رویای نهنگ، به منزله پریشانی، غصه و رنج، مشکلات عدیده و اتفاقات غیر مترقبه ای است که به قضا و قدر الهی برای رویابین بروز می کند.

از نظر ابن شاهین

ابن شاهین معتقد است دختری که در خواب مشاهده کند به تنهایی در کنار وال حضور داشته و با او مشغول شنا کردن بود، به مفهوم موفقیت هایی است که یک به یک به آنها دست یافته و آرمان آرزوهایش در

زندگی متجلی می شود. همچنین بیانگر آرامش خیال و آسودگی او بوده که در زندگی جریان دارد.

اگر در خواب ببینید توسط نهنگ خورده شدید، تعبیر به تنگدستی و مضیقه مالی، ضرر و زیانی که به اموال وارد شده و یا فقدان دانش و اطلاعات علمی می شود.

تعبیر خواب وال (نهنگ) بر‌ اساس موضوع آن 📋

دم نهنگ

زمانی که در خواب فقط دم نهنگ را مشاهده کنید، تعبیر ان به منزله تعادل و بالانسی است که از نظر احساسی و عاطفی در زندگیتان برقرار است.

نهنگ مرده

هنگامی که در خواب نهنگ مرده ای را ببینید، نشان دهنده احساس یأس و ناامیدی در وجودتان است در قبال موضوعی که در گذشته به تحقق آن اطمینان داشته اید، به شما دست داده است.

دیدن نهنگ مرده در رویا، ارتباط مستقیمی با کاهش سطح عرفانی و ادراکات ماورایی در وجود خواب بیننده دارد.

خواب مذکور به این معناست که باورها و اعتقادات معنوی و مذهبی در وجودتان کمرنگ شده و حتی آنها را زیر سوال می برید.

در عین حال معنای دیگر چنین خوابی، اشاره به مسیری دارد که شما با بی توجهی از آن منحرف شده و هرآنچه که مدتها برای آن وقت صرف نموده و تلاش کرده اید، به باد فراموشی سپرده آید‌.

تعبیر دیگری که برای خواب مذکور بیان می‌شود اشاره به تغییرات عمده‌ای است که شما در زمینه آرزوها، اهداف و روابطتان با اشخاص مختلف ایجاد کرده و بر روی بسیاری از آنها خط بطلان کشیده اید.

زمان آن رسیده که مدتی از اتخاذ هر تصمیم و اقدامی صرف نظر کرده و افکار و ذهنیات تان را مورد بازنگری قرار دهید.

سعی کنید با به یادآوری ارزشها و باورهایی که راه و اهدافتان را متجلی می کند، مسیر جدیدی برای خود اتخاذ کرده و با ایده های بهتری در آن حرکت کنید.

نهنگ بزرگ

خوابی که در آن نهنگ هایی در اندازه های معمول و یا کوچک ببینید، معنای آن برای اشخاص متاهل تعبیر به عواطف والدگری در نقش پدر و یا مادر بوده که به شکل فزاینده‌ای جهت مراقبت و حفاظت از فرزندان بروز می کند.

هنگامی که در خواب مشاهده کنید نهنگ غول پیکر در حال نزدیک شدن به شما بود، به مفهوم مواجهه با مسائل و موانع مختلفی در زندگی است. ولی در صورتی که جهت حرکت کشتی را از مقابل نهنگ تغییر دادید، ممکن است اشاره به وقایع قریب الوقوع و غیرمترقبه داشته باشد.

نهنگ در خواب زن باردار

از نظر نبولسی دیدن نهنگ در خواب خانم حامله، در حقیقت نشان دهنده دل نگرانی های متعدد و استرس هایی است که در این دوران در خصوص فرزند و شرایط جسمی و سلامتی خود داشته است.

اگر خانوم باردار در رویا نهنگی را به رنگ سفید مشاهده کند، تعبیر ان به منزله وضع حملی است که در نهایت سهولت و کاملا ایمن اتفاق میافتد. همچنین بیانگر وفور نعمت، رونق و برکتی است که در زندگی او جاری میشود.

نهنگ در حال شنا

اگر در خواب مشاهده کنید نهنگی در حال شنا کردن بود، تعبیر به آن است که اوقاتی برایتان فراهم می‌شود که از قید و بندها رها شده و با آزادی و فراغ بال نهایت لذت و استفاده را از آن داشته باشید.

دیدن این رویا چنین مفهومی دارد که واقعاً شما در زندگی، افکار، احساسات، تصمیمات و انتخاب های تان کاملا مستقل و آزاد بوده و میتوانید آنچه مد نظرتان هست به مورد اجرا گذارید.

همچنین تفسیر دیگری که از رویای مشاهده نهنگ در خواب استنباط می شود، به منزله سنگین شدن بعد احساسی و عاطفی شما در تصمیمات و کارهایی که انجام میدهید است.

نهنگ سیاه

مشاهده نهنگ به رنگ سیاه در خواب و رویا، تعبیر ان به منزله نوعی ادراک و دیدگاهی است که منفعتی برای رویابین نداشته و او را در جهت مواجهه با موانع و مسائل مختلفی در زندگی سوق می دهد.

اگر در خواب نهنگ را در منطقه ای که محل اشتغال خواب بیننده در آن واقع گشته مشاهده کند، بیانگر مسائل متعدد و ناهمواری هایی است که در زمینه حرفه و شغل اش رو به رو می شود. در صورتی که نهنگ کاملا درون ساختمان و یا بنای محل کارش بود، اشاره به تنزل مقام و یا جایگاهی است که هم اکنون در حرفه از آن برخوردار است.

رویای دیدن نهنگ سیاه به منزله آن است که برای عواطف و احساسات تان سهم بیشتری در تصمیمات و کارهای تان در نظر می گیرید.

حتی ممکن است به طور روزانه اوقاتی را آنچنان غرق در افکار و عواطف ‌شوید که حتی زمان و مکان را از یادتان ببرد.

و بدانید که این موقعیت مناسبی است تا شما با تأمل در شخصیت، باورها، عقاید و علایقتان شناخته جامع تری از خود داشته باشید.

اگر نهنگی که در خواب دید به طور یکدست به رنگ سیاه بوده و در قسمت هایی از بدنش رنگ سفید را دید بدانید که معانی که برای نهنگ سیاه بیان شد به طور کامل در او صدق نمی کند.

خوابی که در آن رنگ سیاه را ببینید، تعبیر زیبا و مناسبی نداشته و بیانگر شرایط نامطلوب و موانعی است که در مقابل شما پدیدار می شود. ولی چنانچه در خواب اقدام به فرار از نهنگ سیاه نمودید، نشان دهنده عبور از سختی و مشکلاتی است که برای شما وجود دارد.

نهنگ سفید

خواب نهنگ سفید اشاره‌ای به بعد پنهان و درونی وجودتان بوده که به موجب آن هر اتفاق، رویداد و روندی که در زندگی خود مشاهده می کنید، برگرفته از طرز تلقی و افکار شما می باشد.

دیدن چنین خوابی در حقیقت سمبلی از آسودگی خیال، عقل و تدبیر، مراودات اجتماعی و درون خانواده و حتی در زمینه روابط احساسی، جنسی و توان روحی شما است.

در خواب که در آن نهنگ سفید ببینید، تعبیر ان به منزله اتفاقات و رویدادهای متعددی است که از ابتدای عمر خود از سر گذرانده و منجر به رشد ذهنی، هوش هیجانی و عاطفی در شما گردیده است.

نهنگ آبی

نهنگ هایی به رنگ آبی که به نهنگ آبی معروف هستند، از بیشترین نوع نهنگ در جهان شناخته شده که دارای جثه های عظیم و غول پیکر و وزنی در حدود ۲۰۰ تن می باشند.

دیدن نهنگ آبی در خواب، همچون پیامی است که از جانب ذهن نیمه هوشیار شما صادر شده و توجه شما را به پتانسیل و توانایی ماورایی تان جلب می کند.

گاهاً رویت چنین رویایی، اشاره به لغزش و خطا هایی دارد که در ابعاد مختلف زندگی هوشیارانه و یا ناخودآگاه از شما سر زده است.

در این خواب تمرکز اصلی بر روی قصور و خطاهایی دارد که موجب نادیده گرفتن بعد عرفانی و الهی در وجودتان شده و از آن دور شده اید. لذا لازم است تا با ذهنی باز و ظرفیت بالا به بازنگری افکار، ایده ها و باورهای تان نشسته و در خصوص برخی از آنها تصمیمات جدید داشته باشید.

برخی از معبرین خواب نهنگ آبی را به منزله نوعی تسلیم و یا مکث قلمداد می کنند. شاید لازم است تا در خصوص دوستان و اطرافیان تان شناخت مجدد و بیشتری داشته تا متوجه جایگاه خود و همچنین نقشی که آنها در زندگی برای شما ایفا می کنند باشید.

در عین حال تعبیر نهنگ آبی در خواب خیر و خوش یمن بوده و اشاره به احساس ترسی دارد که خواب بیننده نسبت به خدا داشته و در همه امور رضای خدای متعال را مدنظر قرار می دهد.‌ این موضوع موجب تقرب به او به درگاه الهی می شود. چنانچه با مسئله و یا بحرانی مواجه شود به مددِ خدای بزرگ از سر او گذشته و ختم به خیر می شود.

نهنگ زیر دریا

چنانچه در رویا نهنگی را در زیر دریا مشاهده کنید، به منزله حمایت و مددی است که به یکباره از جایی که تصورش را نداشته اید به شما می رسد.

چنین رویایی اشاره به زندگی مستقل و آزادی است که شما از آن برخوردار بوده و نهایت استفاده و لذت را از آن می برید.

زمانی که در خواب نهنگ را ببینید که از زیر دریا به بیرون جهش می کند، تعبیر لحظه‌ای از بازتاب وجودتان است که مشاهده می کنید.

این موضوع از آن جهت رخ می دهد که شما همواره سعی در کنکاش و شناخت فعل و انفعالات و احساسات درونتان داشته‌اید.

بچه نهنگ

خوابی که در آن بچه نهنگ را ببینید، بیانگر دو مفهوم مهم و اساسی داشته که در اینجا مطرح می کنیم.

در درجه اول اشاره مستقیم به استعداد و هوشمندی خاصی است که در وجود شما یا شخصی از عزیزانتان دارد.

در حالت دوم اشاره به بعد والد و مادری رویابین دارد.

زمانی که در خواب بچه نهنگ را ببینید، تعبیر به زمانی دارد که شما باردار شده و فرزندی را در شکم تان حمل کنید و یا حتی ممکن است این موضوع در خصوص یکی از نزدیکان تان رخ دهد.

حمله نهنگ

خوابی که در آن نهنگی را مشاهده کنید که در حال یورش و هجوم بود، به این معناست که شما مطلبی مهم و سرنوشت ساز را پذیرفته‌اید، اما ایمان قلبی به آن ندارید.

همچنین این رویا نشان دهنده زیاده روی تعریف و تمجید بیش از حد شما در مورد مسئله یا موضوعی است.

در عین حال ممکن است چنین مفهومی دارد که با وجود آگاهی و علم شما به عدم صحت و سقم مسئله یا جریانی، ولی باز هم نسبت به آن اذعان و اعتراف نمی کنید.

ممکن است رفتار خودرایی و یک دنده بودن شما در عدم پذیرش یک جریان شفاف و مبرهن برای خوب بودن، نشات گرفته از بیم و نگرانی شما نسبت به آسیب دیدن از آن موضوع در شرایط بحرانی باشد.

لذا در این موقعیت انتخاب های متعددی وجود دارد که شما می توانید با انتخاب هر یک از آنها، از این ترس و نگرانی خارج شده و در عین حال به راحتی امورات تان را پیش ببرید.

لازم است در ابتدا به اولویت بندی هر آنچه که در ذهن و افکار شما ارزشمند بوده پرداخته و علت آن را نیز برای خود شفاف نمایید، تا با توجه به آنها تصمیم صحیحی بگیرید.

پرش روی یک نهنگ

در خواب ببینید در حال پرش های بلند از بالای نهنگ ها هستید، تعبیر ان است که اتفاقات خوبی در حال وارد شدن به زندگی تان است. این امور ممکن است مربوط به تخصص و حرفه ای باشد که در آن مشغول هستید.

بهتر است برای تغییر و تحولات پیش رو، از همه ابعاد و جنبه های زندگی و فکری خودتان آمادگی داشته تا بتوانید کاملاً خودتان را با آن همسو کرده و تطبیق دهید. بدین ترتیب بیشترین بهره را از آن می برید.

نهنگ کوهان دار

زمانی که در خواب نهنگ کوهان داری مشاهده کنید، تعبیر ان نشان دهنده انزوا و تنهایی است که هم اکنون در آن به سر می برید. بهتر است مراودات و حشر و نشر با اطرافیان را گسترش داده تا از این لاک تنهایی خارج شوید.

هر لحظه که شما این احتیاج را در خودتان مشاهده کنید، می توانید با دوستان و عزیزانتان روابط صمیمانه تری برقرار کنید. سعی کنید در برنامه ها و کارهایشان پیشنهاداتی ارائه داده و حتی از آنها نظر جویی کنید. بدین ترتیب ارتباط نزدیکتری برقرار می کنید.

معنای دیگر چنین خوابی، به منزله گسترده تر شدن و تخصصی نمودن علم و دانشی است که در خصوص جهان هستی کسب می کنید.
دیدن نهنگ قاتل در رویا، معنای خاصی را داشته که جنبه تخصصی دارد.

اورکا از جمله نهنگ های است که ظاهری بسیار زیبا و خوشایند دارد. به طوری که عموما از این نهنگ ها جهت توسعه گردشگری و جذب توریست استفاده می کند. دیدن نهنگ اورکا در خواب، بدین معناست که شما دارای کشش و جذابیت های زیادی در رفتار و منش برای اطرافیان تان هستید. لذا اغلب بودن با شما را انتخاب می کنند.

دیدن نهنگ از نزدیک

چنانچه در خواب متوجه شوید در داخل کشتی و یا قایقی حضور داشته و از فاصله‌ی نزدیک نهنگی را مشاهده میکنید، به معنای ناراحتی و مسئله ای است که با آن مواجه می شوید.

این مسائل ممکن است در حیطه شغلی و محل کار بوده و یا حتی در موضوعات مالی و اقتصادی بروز کند. شما نباید تنها نقش نظاره‌گر را ایفا کرده تا همچنان مسأله بغرنج شود.‌ بلکه با تدبیر و هوشیارانه از همه

پتانسیل ها و ابزار های تان در جهت جلوگیری و مقابله با آن اقدام کنید. خوشبختانه هر چیزی با حلی داشته و هر قفلی کلیدی دارد فقط باید آگاهانه قدم بردارید.

فقط در صورت اقدامات صریح و جدی شما، این موانع رفع شده و برطرف می شوند.

تعقیب و گریز نهنگ ها

هنگامی که در خواب مشاهده کنید که ناظر و یا در میانه تعقیب و گریز هایی هستید که نهنگ ها به دنبال یکدیگر می کنند، تعبیر بر آمادگی ذهنی و شرایط شماست تا بتوانید برای دستیابی به اهداف تان دست به اقدام به زنید.

به طور کلی داشتن اهداف و آرزوهای بزرگ نشان دهنده سکوی پرتاب و ظرفیتی است که شما برای باز شدن آن تلاش کرده و زمینه را برای موفقیت فراهم می‌کند.

برای رسیدن به پیروزی و موفقیت، پرداخت هر بهایی برای آن صحیح و اصولی نیست. بدانید که لازم است تا با باور و اعتقادات تان خطوط قرمزی را برای خود تعیین کنید تا موفقیتتان پایدار بماند.

اگر درخواب موفق به کشتن نهنگ شوید، تعبیر به آن است که در شرایطی تصمیمات صحیحی اتخاذ می کنید.

دیدن این رویا تاثیر زیادی در راه گشایی و موفقیت شما دارد.

شنا کردن با نهنگ

چنانچه در خواب خود را مشغول شنا کردن در کنار نهنگ ها ببینید، تعبیر ان به این معناست که در آینده ای نزدیک در موقعیتی قرار میگیرید که لازم است به سرعت تصمیمات خاصی گرفته و در عین حال از همه توان و امکانات تان استفاده کنید.

اگر به علت تعلل و یا ترس از رویارویی با شرایط، تصمیم گیری را به موقعیت دیگری موکول نمایید، فرصت ها از دست شما میرود و حسرتش به جا می ماند.

همچنین ممکن است با مسائلی از قبیل ضرر و زیان مالی، خروج از شغل و حرفه، تنزل از اعتبار و وجهه عمومی روبه رو شوید.

اگر ذهن نیمه هوشیار و ادراکات ماورایی تان را به کمک به طلبید، تاثیر زیادی در هدایت شما دارند.

زمانی که در خواب ببینید در حین قرار داشتن بر روی نهنگ مشغول شنا کردن بودید، به مفهوم یک اتفاق شاد و مهیج، قرار گرفتن در یک غافلگیری خوشحال کننده و یا حضور در جشن و مهمانی خاص است.

هنگامی که در رویا شاهد گردش و حرکت قایق تان توسط نهنگ بودید، به منزله بروز مسئله و موانعی برای شما می باشد.

ولی لازم است بدانید که در هر موقعیتی با داشتن روحیه قوی و مثبت و اراده‌ای مصمم، قادر هستید تا همه شرایط را به نفع خود تغییر دهید.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🐋 تعبیر خواب وال و نهنگ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐋 تعبیر خواب وال و نهنگ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐋 تعبیر خواب وال و نهنگ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐋 تعبیر خواب وال و نهنگ از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!