🥖 تعبیر خواب آرد از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🥖 تعبیر خواب آرد از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب آرد 🥖 معبرین خواب هایی که در آن آرد مشاهده شود، تعبیر به مال و پولی می دانند که در زندگی جریان یافته و دارای خیر و برکت می باشد. اصولا معبران اسلامی مشاهده آرد در رویا را بسیار خوش یمن و خیر دانسته و به معنای مال و روزی می...

تعبیر خواب آرد 🥖

معبرین خواب هایی که در آن آرد مشاهده شود، تعبیر به مال و پولی می دانند که در زندگی جریان یافته و دارای خیر و برکت می باشد.

اصولا معبران اسلامی مشاهده آرد در رویا را بسیار خوش یمن و خیر دانسته و به معنای مال و روزی می دانند که راه شرعی و درست و به راحتی به زندگی وارد شده و رونق و برکت به همراه دارد.

دیدن آرد در رویا سمبلی از ثروت و دارایی بوده که از راه حلال حاصل شده است. در عین حال به منزله داشتن فرزندانی سالم و صالح، اقبالی بلند و نیکبختی در زندگی است.

دیدن آرد به تنهایی در خواب دلالت بر بسیاری از موهبت های دنیایی از جمله وجه نقد، رزق و روزی، بخشش، دولت مندی، استواری در دین و شفا یافتن از بیماری ها دارد.

حال برای مشاهده تعبیر خواب کامل خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

محمد ابن سیرین

جابر مغربی

خالد بن علی العنبری

آنلی بیتون

دانیال نبی

لیلا برایت

کارل گوستاو یونگ

عبدالغنی بن اسماعیل نابلسی

ابن شاهین

تعابیر بر اساس موضوع

آرد سفید

آرد سیاه

آرد زرد

آرد قرمز

آرد گندم

آرد برنج

آرد جو

آرد نخودچی

خمیر آرد

بازی با آرد

کیسه آرد

خرید آرد

فروش آرد

پاشیدن آرد

آرد خراب

الک کردن آرد

آرد در خواب خانم متاهل

آرد در خواب زن باردار

آرد در خواب دختر مجرد

آرد در خواب آقایان

آرد برای تهیه شیرینی

طبخ غذایی از آرد

آرد برای تهیه نان

غذای درست شده از آرد

ورز دادن ارد

🥖 تعبیر خواب آرد از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب آرد بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین

به هر شکلی که آرد در خواب مشاهده شود، تعبیر ان نشان دهنده مال و یا ثروتی است که پاک و مطهر و به راحتی به دست خواب بیننده رسیده و آرامش خیال را برای او فراهم می کند.

دیدن آرد جو در رویا، به منزله حرکت صحیح در اصول و احکام دین می باشد.

خوابی که در آن آردی از گندم مشاهده شود، به معنای انجام معاملاتی با سود و منفعت بالا بود که عواید آن تاثیر بسزایی در زندگی خواب بیننده دارد.

چنانچه در خواب آرد ارزن و یا آردی که از دانه های با قیمت کم تهیه شود ببینید، بیانگر مال و یا پول کم بوده که بدست می آید.

از نظر جابر مغربی

دیدن شخص آرد فروش در خواب، تعبیر به انسانی است که حاضر است برای رسیدن به طواهر و مادیات دنیا اعتقاد و ایمان خود را معامله کند.
جابرمغربی بیان داشته دیدن آرد، دلالت بر مال پاک و طاهری است که بدون صرف وقت و انرژی به راحتی برای خواب بیننده مهیا می شود.

از نظر خالد بن علی العنبری

چنانچه مردی که دارای همسر و زندگی است در خواب مشاهده کند که در حال جابجا کردن کیسه های مملو از آرد بود، تعبیر ان به این معناست که دارایی و مکنت او رو به فزونی می گذارد. ولی اگر آن مرد مجرد بود دیدن چنین رویایی، تعبیر به آغاز زندگی نوینی برای او بوده که در آن ایده ها و برنامه های خاصی پیاده کرده و نظم و ترتیب و رفاه و آسایش در آن جریان می یابد.

از نظر آنلی بیتون

خوابی که در آن آرد دیده شود، به منزله زندگی است که با درآمد ناچیز و مضیقه مالی، ایام را طی کرده ولی در آن صمیمیت و آرامش موج می زند.

اگر دختری در خواب خود را در حالی که سر تا پا آغشته به آرد بود مشاهده کند، چنین مفهومی دارد که در آینده ای نزدیک با پیوند ازدواج زندگی جدیدی را شروع می‌کند. ولی در زندگی زناشویی با مشکلات و مسائل بسیاری مواجه می‌شود. اما با روحیه ای قوی و نگرشی مثبت سعی در رفع و حل این چالش ها می نماید.

از نظر دانیال نبی

زمانی که در خواب مشاهده کنید آرد همچون دانه های برف در حال بارش از آسمان بود، تعبیر ان چنین معنایی دارد که به یکباره و از جایی که حتی گمانش را نمی کنید به همان نسبت به مال و اموال و دولتی کثیر دست می یابید.

از نظر لیلا برایت

مشاهده رویای آرد به منزله ، وفور نعمتی است که بدون زحمت به زندگی وارد میشود.

از نظر کارل گوستاو یونگ

یونگ معتقد است مشاهده آرد در خواب، به معنای اجرای مسیر جدیدی برای زندگی مسرت بخش و خوشحال می باشد. این نشاطی که در زندگی جریان دارد، به قیمت قناعت و امساک در امور مالی حاصل شده است.

از نظر عبدالغنی بن اسماعیل نابلسی

به روایت النابلسی مشاهده آرد در خواب، تعبیر به وفور نعمت و برکت زیادی است که در زندگی حاصل می‌شود و البته تاکید ایشان برای چنین تفسیری، از دیدن آرد گندم بوده است.

دیدن آردی که از برنج حاصل شده در خواب، به منزله رونق و عایدی است که پس از طی دوره ای در تنگنا و سختی به دست می آید.

خوابی که در آن آرد بلغور دیده شود، به این معناست که او دارای شوهری توانمند، متقی و پرهیزکار و دارای جاه و جلال بوده که بسیار خوش اخلاق و نیک می باشد.

کسی که در رویا آرد مشاهده کند، چنانچه در حال تحصیل بوده و یا محصل و با دانشجو باشد، تعبیر آرد اشاره به کسب علوم و فنون و سفرهای متعددی است که عازم می شود. در عین حال ممکن است در این مسیر مدارج عالی را طی کرده که منجر به رسیدن در سطوح بالاتری از مقاطع تحصیلی و علمی و کسب گواهی مربوطه شود. حتی ممکن است به منزله رهنمونی در مسیر الهی و یا شفا از بیماری و مرض باشد.

خوابی که در آن شخص خود را در حال ورز دادن آرد جو مشاهده کند، نشان دهنده ایمان راسخ، اعتقاد قوی به خدا و پرهیزکاری او داشته که بر بدخواهان و دشمنان فایق آمده و بر آنها غلبه می کند.

در صورتی که شخص در رویا آرد گندم ورز دهد، چنین مفهومی دارد که بالاخره به دیار و سرزمینی که خویشان و بستگان در آن سکونت دارند سفر کرده و موفق به دیدار آنها می شود.

از نظر ابن شاهین

ابن شاهین خوابی که در آن آرد مشاهده شود، تعبیر ان به معنای پول و وجه نقدی می داند که به راحتی به زندگی وارد شده و رونق و برکت در همه ابعاد آن جریان می یابد.

دیدن آرد جو، تعبیر به ثابت قدم بودن در اصول دین و مذهب و رهنمون شدن در احکام و آداب الهی می باشد.

خوابی که در آن شخص خود را در نقش آرد فروش مشاهده کند، به این معناست که او باور و اعتقادات مذهبی خود را در ازای رسیدن به مال، منال و ثروت رها می کند.

ولی اگر او در حال معامله برنج بود، تعبیر به آن است که در طی گذراندن مشقت و زحمت بسیار، پول خوب و عایدی زیادی نصیبش می شود.

در صورتی که شخصی در خواب مشاهده کند مشغول خوردن آردی بود که هنوز فرایند تبدیل شدن به نان را طی نکرده بود، چنین مفهومی دارد که او در تنگدستی و مضیقه مالی به سر می‌برد. ولی با عبور از این دوره پول بسیاری به دست می‌آورد.

تعبیر خواب آرد بر‌ اساس موضوع آن 📋

آرد سفید

رویت آرد به رنگ سفید در رویا، تعبیر ان دلالت بر اعتقاد راسخ به خدا و رسیدن به مال و ثروت دارد.

آرد سیاه

اگر در خواب آرد به رنگ سیاه ببینید، به منزله مال و دارایی است که از راههای نامشروع و نادرست حاصل شده است.‌ در حقیقت او حاضر است تا از هر راه ممکن مال و سرمایه ای برای خود فراهم کند.

آرد زرد

اگر در خواب آردی را به رنگ زرد مشاهده کنید، بیانگر مرض و یا بیماری دارد که به آن مبتلا می شوید.

آرد قرمز

در صورتی که در خواب آرد را به رنگ قرمز ببینید و یا اینکه در میان آن قطراتی از خون مشاهده کنید، چنین تعبیری دارد که شما طمع کارانه در انتظار مرگ کسی هستید که پس از آن نسبت به تاراج اموال او اقدام کنید. ولی بدانید که بار کج هیچ وقت به منزل نمی رسد.

آرد گندم

اگر در خواب خودتان را در حال آسیاب کردن دانه های گندم ببینید، تعبیر ان به این معناست که مالی به صورت ارث و میراث نصیبتان می‌شود. به طوری که حتی در تصور و باور شما نمی گنجد. معنای دیگر رویای مذکور، شفا و بهبودی مرض و بیماری می باشد.
چنانچه تازه عروسی این خواب را مشاهده کند، به مفهوم بارداری و فرزندی است که خداوند به او عطا میکند.

دیدن آرد گندم، اشاره به خصلت های نیک و رونق و برکت در زندگی است. آرد برنج نشان دهنده وفور نعمت بوده و آرد بلغور برای دختر مجرد بیانگر ازدواج با مردی ثروتمند و خوشنام میباشد.

آرد برنج

تعبیر دیدن آرد از برنج در خواب، بیانگر پروژه های کاری بوده که با موفقیت به سرانجام رسیده و منفعت و سود بسیاری از آن حاصل می‌شود.

آرد جو

دیدن آردی از جو در رویا، اشاره به وجه نقد و پولی است که با تحمل کار بسیار و مشقت به دست می آورید. این پول برای هر آنچه مد نظرتان بوده کفایت می کند.

آرد نخودچی

شیخ طوسی بیان می کند در صورتی که در خواب مشاهده کنید نخودچی را کوبیده به طوری که آرد از آن حاصل شود، تعبیر ان به این معناست که در زندگی آسودگی و امکانات بسیار برای تان مهیا می شود.

برخی از معبران غربی دیدن آرد نخودچی در خواب را، به منزله رفع و رجوع مسائل و موانع عظیمی می دانند که مدت‌ها برای حل و برطرف شدن آنها تلاش کرده اید.

حتی دیدن این رویا، بشارتی بر اخبار شاد از سلامتی و جنسیت نوزادی دارد که در شکم مادر بوده و به زودی قدم به این دنیای بزرگ می گذارد.

عده‌ای از مفسرین کهن بیان کرده‌اند از جمله معانی که می توان برای این رویا ذکر کرد، شفا و بهبودی در مرض و بیماری هایی دارد که بسیار صعب العلاج بوده و مدت های مدید شخص به آن دچار شده بود.

خمیر آرد

در صورتی که در خواب خود را مشغول تهیه خمیر از آرد ببینید، چنین مفهومی دارد که شما قصد دارید تا با اندوخته‌ای که برای جمع‌آوری آن تلاش کرده اید، کسب و کار جدیدی را آغاز کرده و شروع به کار کنید.

بازی با آرد

اگر در خواب ببینید که با آرد بازی می کنید، به این معناست که به علت گرفتاری و موانعی که در امور مالی با آن مواجه شده اید، روابط تان نیز تحت تأثیر قرار گرفته و نمی توانید در آرامش و آسودگی با دیگران ارتباط برقرار کنید.

کیسه آرد

اگر در رویا کیسه آردی را مشاهده کنید، تعبیر ان چنین مفهومی دارد که با حمایت و یاری که عزیزان و دوستان تان از شما می کنند، بر مسائل و موانعی که به آن دچار هستید، غلبه می کنید.

خرید آرد

خوابی که در آن مشاهده کنید اقدام به خریدن آرد می‌کنید، اشاره به تصمیم عجولانه و نادرستی است که به آن مبادرت کرده و در نتیجه آن با عواقب ناخوشایندی مواجه می شوید.

معنای دیگری که برای خواب مذکور بیان شده، دلالت بر وجود شانس و اقبال بلند برای خواب بیننده است.

از نظر آنلی بیتون، مشاهده رویایی که در آن مشغول خرید و فروش آرد باشید، به منزله انجام معاملاتی است که درصد ریسک و خطر پذیری زیادی دارد.

فروش آرد

اگر در خواب ببینید که در حال فروش آرد هستید، تعبیر ان به این معناست که با یاری و حمایت اطرافیان بالاخره موفق می شوید تا از پس مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستید، برآیید.

همچنین فروش آرد در خواب، تعبیر به خسران و زیانی اسا که از جانب اشخاص دیگر به سرمایه و منابع مالی شما وارد آمده و لطمات و آسیب‌های مالی زیادی متحمل می شوید.

اگر در رویا خانم و یا آقایی را ببینید که مشغول فروش آرد بود، در حقیقت نشان دهنده کسی در اطرافیان شما بوده که با راهنمایی و آموزش، شما را در مسیر رسیدن به درآمد بسیار یاری میکند.

زمانی که در خواب متوجه می شوید که آرد را برای فروش قرار داده اند، توصیه می شود که در پی آن نباشید. چرا که ممکن است تا به سبب موضوعاتی در زندگی گمراه شوید.

پاشیدن آرد

هنگامی که در رویا مشاهده کنید در ظرف آبی به قدری آرد پاشیده آید که کاملاً رنگ و شکل آب تغییر کرد، به این معناست که ممکن است تا در امور مالی و حرفه ای تان مدتی در مضیقه قرار گرفته و یا تحت فشار باشید.

آرد خراب

دیدن آرد گندیده و یا فاسد در خواب، نشان دهنده استفاده از پول ناپاک و حرام و یا قرار گرفتن در تنگدستی و مضیقه مالی و بکار گرفتن شیوه های نادرست و مخرب در زندگی است.

اگر در خواب ببینید که آرد را بر روی زمین پخش میکنید، به این معناست که شما بسیار دست و دلباز بوده و همواره نسبت به مسائل و موانعی که اطرافیان در آن گرفتار می شوند، بی توجهی نکرده و تلاشتان را برای رفع آن به کار میبرید.

زمانی که در خواب ببینید از محل آسیاب، آرد خارج کردید، به منزله بهره مندی و منفعت گرفتن از درآمد و مالی است که برای آن زحمت کشیده اید. چنانچه خود را مشغول آسیاب کردن آرد ببینید، تعبیر به اموال پاک و طاهری است که به دست می آورید.

الک کردن آرد

زمانی که در خواب مشاهده کنید مشغول الک کردن آرد هستید، تعبیر ان نشان دهنده دقت و وسواس خاصی است که در مراقبت و نگهداری مال و دارایی های تان و استفاده از راه هایی که منجر به دریافت آن می‌شوید، لحاظ می کنید.

چنانچه کسی در خواب مشاهده کرد که توسط غربال آرد الک می کند، اشاره به تلاش مداوم و زحمات او دارد. همچنین به منزله شغلی پایدار با حقوق و مزایای عالی است که به آن مشغول می شود.

معنای دیگری که برای الک کردن بیان شده، نشان دهنده وجود شخصی شایسته از خانواده و قومی خوشنام و نیک می باشد. در حقیقت آن شخص به نوعی در سر راه خواب بیننده و یا فرزند و اعضای خانواده او وارد شده و پول خوبی را در قبال انجام کاری به وی می دهد.

اگر دختر مجردی در رویا خود را مشغول الک کردن آب ببیند به منزله پیوند ازدواجی است که با پسری پارسا، دارا و شایسته از بستگان و خویشان خود برقرار میکند. چرا که غربال کردن مفاهیم نیکی با خود به همراه دارد.

در صورتی که این عمل را برای کسی از اطرافیان خود انجام می داد، هر آنچه که در بالا ذکر شد و اخبار نیکو برای آن شخص معنا میشود.

آرد در خواب خانم متاهل

زمانی که خانوم متاهلی در رویا مشاهده کند که کیسه سنگین و بزرگی از آرد گندم دارد، تعبیر ان به این معناست که به در حال انجام مقدمات کسب و کاری پردرآمد و خاص بوده که سود و منفعت بسیاری نصیب او و خانواده‌اش میکند.

همچنین تفسیر دیگر این رویا، به منزله وفور نعمتی است که بر زندگی اش جاری بوده و یا آبستن شدن برای او است که مدتها انتظارش را می کشد.

در عین حال دیدن آرد در خواب برای خانمی که دارای همسر و زندگی است، می‌تواند به منزله پایداری و امنیت در زندگی مشترک و رفع همه مسائل و گرفتاری هایی باشد که به آنها دچار شده است.

چنانچه خانوم متاهل در خواب شاهد ورز دادن آرد توسط خودش بود، به این معناست که اغلب او غذا های لذیذ و خوش طعمی برای خانواده تهیه و طبخ می کند. همچنین اشاره به اجناس و یا اسبابی دارد که برای منزل تهیه کرده و همه اهل خانه از آن استفاده می‌کنند. که خیر آن بر گرفته از آردی است که در خواب مشاهده شد.

لازم به ذکر است که به هر میزان که آرد را به رنگ سفید، درخشان، پاک و بدون ذرات گرد و غبار و یا آشغال مشاهده کنید، به همان میزان تعابیر بهتر و نیکو تری از آن رویا استنباط میشود.

زمانی که خانم متاهل در خواب دید که آرد را در میان گلدان های سفالی و یا درون کیسه ها قرار می دهد، خوش یمن بوده و مفهوم خیری دارد.

معنی در صورتی که مشاهده کند آرد را بر روی تخت خواب و با داخل اتاق ها پاشیده است، بیانگر فرزندان بسیاری است که خدای متعال به آنها می دهد.

همچنین دیدن رویایی که در آن آرد را برای کمک به افراد نیازمند و مستمند صدقه داده و برای تهیه غذا از آن استفاده می کنند، خیرات و برکات بسیاری در واقعیت برای او حاصل می کند.

آرد در خواب زن باردار

مشاهده آرد در خواب برای خانم باردار و حامله، تعبیر به منزله فرزند سالمی است که با زایمانی بی خطر و ایمن به دنیا آمده و در نهایت صحت و سلامت به سر می‌برد.

خوابی که در آن خانم باردار اقدام به الک کردن آرد نماید، به منزله سلامتی کامل فرزندی است که او در شکم داشته و پا به این دنیا میگذارد. چرا که غربال نشان دهنده نیک بختی و سرور و شادی است.

چنانچه آرد را بر روی کاغذ صافی فیلتر کرده، یا آن را در میان آب به هم زده و یا اینکه خود را مشغول ورز دادن آرد ببیند، دلالت بر وضع حمل راحت و آسانی ایست که در طی آن فرزند را به دنیا آورده و مادر و کودک در سلامت کامل به سر می برند.

در عین حال دیدن کیسه ای پر از آرد برای خانوم باردار، تعبیر به جنسیت فرزندی است که در شکم داشته و پسر می باشد.

آرد در خواب دختر مجرد

خوابی که در آن دختر مجر آرد مشاهده کند، در صورتی که در حال تحصیل علوم و دانش و یا دانشجو بوده، به منزله کسب امتیازات بالای علمی و م به درجات خوبی از مقاطع تحصیلی می باشد.

مشاهده رویایی که در آن دختر در حال غربال کردن آردی از بلغور بود، به معنای طراوت و زیبایی پوست و چهره او داشته که در نهایت پیوند ازدواجی مبارک با پسری متمول، با کمالات، خداشناس و دارای مقام و مرتبه اجتماعی می بندد.

دیدن این خواب برای دختری که در جستجوی شغل بوده، تعبیر به اشتغال در اداره و یا موسسه ای معتبر و رسیدن به احوالی نیکو می باشد.

آرد در خواب آقایان

اگر پسر جوان و مجردی در خواب آرد ببیند، به این معناست که مبلغ بسیاری پول به دستش می رسد، در حالی که هیچ زحمت و تلاشی برای آن انجام نداده بود. همچنین ممکن است کسب و کاری را شروع کند که معاملات خوبی در آن انجام داده و سود و منفعت بسیاری عایدش می شود.

ولی چنانچه در رویا خود را در حال فروش آرد دید که در قبال آن مبلغی نیز دریافت کرد، بیانگر رفتاری است که در آن برای رسیدن به مال و مکنت ارزش های دینی و اعتقاداتش را به زیر پا می گذارد.

زمانی که جوانی در خواب مشغول ورز دادن آرد بود، تعبیر ان به مفهوم پایبندی و اجرای صحیح احکام و اصول دینی بوده و در عین حال از اخلاقی خوش و منشی زیبا برخوردار است.

در صورتی که در خواب متوجه شود که خمیر حاصل از آرد به تخمیر کامل نرسیده، بیانگر معاش و روزی ناچیزی است که به دستش می رسد.

اگر در خواب آرد فاسد و خراب مشاهده کند، اشاره به زیان و آسیبی است که به یکباره متوجه او و یا دارایی اش می شود.

زمانی که مردی متاهل در رویا آرد مشاهده کند، تعبیر به وفور نعمت و فرزندانی است که به واسطه خانواده‌اش خدا بر آنها عنایت میکند.

چنانچه این مرد در خواب در حال ورز دادن آرد بود، به منزله سفری است که به زودی عازم آن می‌شود. ولی در صورتی که از آرد جو تشکیل شده بود، بشارتی بر ظفر و غلبه بر حسودان و دشمنانش دارد.

آرد برای تهیه شیرینی

اگر در خواب ببینید که به وسیله آرد در حال تهیه شیرینی هستید، تعبیر به پیوند ازدواجی است که در آینده ای نزدیک انجام داده و یا به یک جشن عروسی خواهید رفت.

طبخ غذایی از آرد

زمانی که در رویا مشاهده کنید در حال طبخ غذایی از آرد بودید، به این معناست که مخارج و هزینه هایی که برای زندگی بر دوش تان بوده بالا رفته، لذا این امر موجب پریشانی و دل نگرانی شما شده است.

آرد برای تهیه نان

اگر در خواب مشغول تهیه نان به وسیله آرد بودید، تعبیر ان چنین مفهومی دارد که به شدت در پی کسب درآمد از راه حلال و درست بوده و بسیار به آن پایبند هستید. به طوری که فقط اندوخته کمی برای تان حاصل می شود. در صورتی که نانی که طبخ کردید،

ظاهری زیبا داشته و خوش طعم بود، به منزله رسیدن به اتفاقات خوش در زندگی دارد. ولی چنانچه ظاهر مساعدی نداشته به منزله رفتار غلط و یا کار نادرستی است که مرتکب می شوید.

غذای درست شده از آرد

اگر در خواب ببینید غذایی که از آرد درست شده بود میل کنید، تعبیر به مسئله جزئی است که با آن مواجه شده ولی خوشبختانه به سرعت برطرف میشود.

ورز دادن ارد

ورز دادن آرد در رویا، اشاره به سفر به نقطه ای دور دست برای خواب بیننده داشته که منجر به رسیدن به سود و منفعت بسیاری در آن می شود. البته بزرگان دینی در این موضوع تفاسیری بیان داشته اند.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🥖 تعبیر خواب آرد از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🥖 تعبیر خواب آرد از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🥖 تعبیر خواب آرد از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🥖 تعبیر خواب آرد از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!