💧 تعبیر خواب وضو گرفتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


💧 تعبیر خواب وضو گرفتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب وضو گرفتن 💧 اکثر معبران خواب که در آن مشغول وضو گرفتن باشید، تعبیر به اجابت حوایج و آرزوها می دانند. به طور کلی وضو گرفتن در خواب تعبیر هایی به عنوان عبور از بیم و هراس، شفا یافتن از مرض و بیماری، پرداخت دیون و بدهی و توبه و...

تعبیر خواب وضو گرفتن 💧

اکثر معبران خواب که در آن مشغول وضو گرفتن باشید، تعبیر به اجابت حوایج و آرزوها می دانند. به طور کلی وضو گرفتن در خواب تعبیر هایی به عنوان عبور از بیم و هراس، شفا یافتن از مرض و بیماری، پرداخت دیون و بدهی و توبه و بازگشت به درگاه الهی دارد.

همچنین برخی معبرین بیان کرده‌اند وضو گرفتن در خواب و یا حتی انجام تیمم در عوض وضو، اشاره به موانع و مشکلاتی دارد که به زودی ختم به خیر می شود.

در عین حال سایر تعبیرهایی که برای وضو گرفتن در خواب و رویا بیان شده، دلالت بر رها شدن از بند برای زندانی، ادای دین و قروض، حل مشکلات و مسائل بوده و در عین حال رسیدن به دولت مندی، بهره مندی از امکانات بسیار، تشرف به زیارت اماکن مقدسه و یا حج خانه خدا و همچنین کسب و کاری پر سود و منفعت اشاره دارد.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

محمد ابن سیرین

جابر مغربی

ابراهیم کرمانی

امام جعفر صادق (ع)

اسماعیل ابن اشعث

تام چت ویندرا

تعابیر بر اساس موضوع

وضو گرفتن اشتباه

وضو گرفتن در خانه

وضو گرفتن در مکان های عمومی

وضو گرفتن در اماکن زیبا

وضو گرفتن در مکان کوچک

وضو گرفتن با رعایت نکات

وضو گرفتن برای بار دوم

وضو گرفتن با آب کدر

وضو گرفتن با شیر و عسل

وضو گرفتن برای نماز

وضو گرفتن با اب گرم

قصد وضو گرفتن و عدم وجود اب

وضو گرفتن در زمستان

وضو گرفتن قبل از ورود به مراسم

وضو گرفتن بعد از غسل مرده

وضو گرفتن مرده

وضو گرفتن قبل از زیارت

وضو گرفتن شخص بیمار

💧 تعبیر خواب وضو گرفتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب وضو گرفتن بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

هنگامی که در خواب مشاهده کنید مشغول وضو گرفتن با آبی هستید که ناپاک و گل آلود بوده معنای خوشی نداشته و تعبیر به بروز موانع و مسائلی برای شما می شود که موجب ناراحتی و پریشانی تان را فراهم می کند. ولی وضو گرفتن به تنهایی خواب خیر و خوشی محسوب می شود.

از نظر محمد ابن سیرین

اگر در رویا ببینید که در حال وضو گرفتن با آبی زلال و شفاف هستید، یعنی به آنچه مد نظرتان هست دست می یابید.

ولی در صورتی که وضو را با آبی گل آلود و آلوده بگیرید، تعبیر ان به منزله دور شدن و فاصله گرفتن از اهدافی است که برای آن تلاش می کنید.

از نظر جابر مغربی

هنگامی که در خواب ببیند برای برپا داشتن نماز وضو گرفته بود. ولی به یکباره وضو باطل شد، بیانگر مشکلی است که موجب درماندگی او می شود.

خوابی که در آن وضو بگیرید بسیار نیک و خیر بوده و معنای نیکویی دارد. علی الخصوص زمانی که وضو را به نیت برپا داشتن نماز گرفته باشید.

چنانچه شخصی در خواب مشاهده کند به توسط آبی شفاف و پاک در حال وضو گرفتن بود،تعبیر ان به این معناست که از رنج و پریشانی که در آن گرفتار آمده نجات یافته و مشکلات به پایان می رسد.

زمانی که شخصی ابتلا به مرض و یا کسالتی دارد، در خواب خود را در حال وضو گرفتن مشاهده کند، تعبیر به شفا و بهبودی است که در جسم و ذهن او حاصل می شود.

کسی که مبالغی مدیون و بدهکار به دیگران است خواب وضو را ببیند، به مفهوم پرداخت وام و بدهی او است.

هنگامی که در رویا خود را مشغول وضو گرفتن ببینید ولی متوجه شوید که آب بسیار کدر و گل آلود است، به منزله موانع و مسائلی است که برای شما به وجود آمده و در آن اسیر می شوید.

از نظر ابراهیم کرمانی

اگر کسی در خواب متوجه شود بدون گرفتن وضو در حال نماز خواندن بوده است،تعبیر ان به این معناست که اعتقاد و ایمان قلبی او کمرنگ شده و افت کرده و یا ممکن است قسمتی از مال و دارایی های او دچار فنا و هلاکت شود.

زمانی که کسی در خواب مشاهده کند پس از اتمام وضو گرفتن به ناگاه وضو باطل شد، تعبیر به آن است که در تجارت و شغل و حرفه ای که انجام می دهد دچار سکون شده و مانعی او را از ادامه آن باز می دارد.

چنانچه شخصی در رویا متوجه شد که پس از گرفتن وضو، رفتار و یا حرکتی موجب ابطال وضویش شده بود. پس از آن رویابین مجددا اقدام به گرفتن وضو نموده و شروع به خواندن نماز کرده، ولی نتوانست که نماز را به طور کامل به اتمام برساند. چنین مفهومی دارد که در آینده‌ای نزدیک دار فانی را وداع خواهد گفت. دیدن چنین رویایی در صورتی که پس از وضو دوباره نمازی خوانده نشود، معنای مناسب تری با خود دارد.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

اگر کسی در خواب خود را در حال گرفتن وضو ببیند و متوجه شود که شخصی این کار او را نظاره می کند، تعبیر ان به این معناست که به واسطه رویا ببن، آن شخص به درگاه الهی توبه و بازگشت می کند.

زمانی که شخصی در خواب دید که در حین ای که مشغول وضو گرفتن بود به چهره شخص دانشمند و حکیمی نظاره می کرد، تعبیر به آن است که با هدایت و راهنمایی آن شخص عالم، رویا بین توبه و بازگشت به درگاه خدا می کند.

از نظر اسماعیل ابن اشعث

اسماعیل ابن اشعث بیان می کند چنانچه شخص بیماری در خواب ببیند به قصد خواندن نماز وضو گرفت،تعبیر به معنای شفا از بیماری و به دست آوردن سلامتی می باشد. در صورتی که چنین خوابی را شخص بدهکار و مدیونی دید، تعبیر به پرداخت قروض و ادای دین او است.

چنانچه در خواب مشاهد کردید که به‌ طور کامل وضو گرفت، ولی آب را بسیار ناصاف و آلوده دید، معنای نیکی ندارد و به منزله قرار گرفتن در شرایط ناخوشایند و سختی است که اسباب ناراحتی و پریشانی را فراهم می کند.

لازم به ذکر است ابراهیم بن اشعث نیز به طور کلی خواب وضو گرفتن را خوش یمن و نیک می داند.

از نظر تام چت ویندرا

چنانچه در خواب و رویا مشاهده کنید که توسط آبی پاک و زلال وضو گرفتید، تعبیر به رهایی از رنج و مشکلاتی است که هم اکنون به آن دچار هستید. در صورتی که ترس و اندوهی از مسئله‌ای دارید از زندگی شما رخت می بندد.

زمانی که چنین رویابی را فرد بیماری ببیند، به صحت و سلامتی کامل رسیده و دیدن این خواب برای شخص بدهکار و قرض دار، بشارتی بر پرداخت دیون و وامش می باشد.

تعبیر خواب وضو گرفتن بر‌ اساس موضوع آن 📋

وضو گرفتن اشتباه

هنگامی که در خواب شاهد گرفتن وضویی ناقص و ناتمام از جانب خودتان بودید، تعبیر ان به این معناست که باور و اعتقادات دینی و مذهبی شما ناقص و دچار خسران است.

همچنین معنای دیگر این رویا، تعبیر به ریشه یابی و حل موضوعی دارد که در زندگی تان خرابی و موانعی ایجاد کرده، تا از این طریق قادر به رفع آن باشید.

وضو گرفتن در خانه

اگر در خواب ببینید که در داخل منزل اقدام به گرفتن وضو کردید، به این معناست که در آینده ای نزدیک به منزلی جدید و مطلوب اسباب کشی خواهید کرد.

وضو گرفتن در مکان های عمومی

خوابی که در آن ببینید در حال گرفتن وضو در مکان های عمومی هستید، از قبیل بازار، حمام، خیابان و هر جایی که مردم در آنجا تردد دارند، به تعبیر از دست دادن اعتبار، شنیدن دشنام و از دست رفتن مال دارد.

وضو گرفتن در اماکن زیبا

اگر در رویا ببینید که در ساحل دریا و یا مکانی زیبا و خوشایند وضو گرفتید، به این معناست که پریشانی و ناراحتی که در ذهن و زندگی شماست پایان یافته و رخت برمی بندد.

وضو گرفتن در مکان کوچک

زمانی که ببینید در محلی کوچک و مسقف همچون تونل یا حمام وضو می گیرید، تعبیر ان نشان دهنده یافتن و دستیابی به وسیله ای است که قبلا مورد سرقت قرار گرفته بود.

وضو گرفتن با رعایت نکات

هنگامی که در خواب مشاهده کنید به طور دقیق و جز به جز و با رعایت کلیه نکات و مراحل، وضو گرفته و آن را به پایان رساندید، بیانگر احتیاجات و نیازهایی است که خواب بیننده داشته و به طور کامل برای او تامین و فراهم می شود.

وضو گرفتن برای بار دوم

زمانی که در رویا ببینید برای بار دوم به قصد برپا داشتن نماز وضو گرفتید،نشان دهنده بالا رفتن سطح معنویت و عرفانی است که در وجودتان هست.

وضو گرفتن با آب کدر

چنانچه شخصی در خواب مشاهده کرد مشغول گرفتن وضو بوده ولی آب را کثیف، گل آلود و کثیف دید، تعبیر خوبی ندارد. به منزله بروز چالش و شرایط سختی است که به آن دچار می شوید. ولی وضو گرفتن در حالت عادی به خیر تعبیر می شود.

وضو گرفتن با شیر و عسل

اگر ببینید که با توسل به شیر و یا عسل وضو می گیرید، به معنای بدهی و قرضی است که نسبت به دیگران بر عهده شما است.

وضو گرفتن برای نماز

چنانچه مشاهده کنید به قصد خواندن نماز در رویا وضو گرفتید،تعبیر ان به این معناست که از هر آنچه که نسبت به آن بیم و هراسی در دل و زندگی تان دارید، به خداوند بلند مرتبه پناه برده و خودتان را در حصار امن الهی قرار می دهید. طبق روایت خدای متعال به موسی فرمود: «وقتی ترس شما را فرا گرفت ، وضو بگیرید و خانواده خود را به به نماز دعوت کنید.»

خوابی که در آن اقدام به گرفتن وضو کرده و نماز بخوانید، به منزله پایان یافتن مسائل و موانع و به جا آوردن شکر و سپاس از درگاه خدای بلند مرتبه جهت عنایت و رحمتی است که شامل حال شما کرده است.

نماز جمعه

اگر ببینید که پیش از نماز جمعه که به جماعت خوانده می شود وضو گرفتید، به منزله تطهیر و پاکسازی روح و روان، تصمیم بر انجام ندادن کارهای زشت و قبیه، توبه و عنابه به درگاه خدای بزرگ، رسیدگی و احترام بسیار به والدین و رعایت صداقت و راستگویی در روابط می باشد.

وضو گرفتن با اب گرم

چنانچه ببینید با آبی ولرم و یا گرم وضو گرفتید، به منزله کسالت و یا بیماری است که به آن دچار می شوید.

قصد وضو گرفتن و عدم وجود اب

اگر در خواب ببینید که قصد وضو گرفتن داشته ولی با وجود جستجو آبی را برای گرفتن وضو پیدا نمیکنید، تعبیر ان نشان دهنده برنامه ها و ایده هایی است که متاسفانه به نتایج مطلوبی نمی‌رسند.

وضو گرفتن در زمستان

اب سرد

چنانچه در خواب ببینید در فصل سرمای زمستان با آب سرد به هر دلیلی وضو گرفتید، بیانگر پریشانی، اندوه و یا ابتلا به مرض و بیماری دارد.

اب گرم

زمانی که برای وضو گرفتن مشاهده کنید در فصل سرد زمستان از آب گرم استفاده می کنید،تعبیر ان اشاره به منفعت و سودی دارد که شامل حالتان شده و یا از بیماری شفا می یابید.

وضو گرفتن قبل از ورود به مراسم

هنگامی که در رویا ببینید قبل از ورود به مراسم و یا جشن وضو گرفتید، نشان دهنده پیوند ازدواج است که انجام می دهید. ولی در صورتی که پس از رویداد خورشید گرفتگی و یا ماه گرفتگی و یا پیش از نماز باران در خواب وضو بگیرید، بیانگر سختی و رنج هایی است که با آن مواجه می شوید.

وضو گرفتن بعد از غسل مرده

اگر در خواب ببینید که مرده ای را غسل داده و پس از آن وضو گرفتید، تعبیر ان به منزله پایان دادن به ارتباط با اشخاص لاابالی و جاهل می باشد.

وضو گرفتن مرده

خوابی که در آن شخص متوفی را ببینید که وضو گرفته و در حال خواندن نماز بود، به این معناست که جایگاه خوب و راحتی در آن دنیا داشته و احوالش نیک و خوش است.

اگر مرحوم را با لباس های تازه و نو به رنگ سفید ببینید، خبر از شرایط عالی و دلچسبی است که حتی به مراتب از رویای قبلی مساعدتر می باشد.

وضو گرفتن قبل از زیارت

هنگامی که در رویا ببینید قبل از اینکه به زیارت عتبات عالیات مشرف شوید وضو می گیرید، تعبیر به نیکبختی و سعادت، دستیابی به اهداف، غلبه بر بدخواهان و دشمنان، ادای قرض و یا توفیق زیارت مجدد میشود.

اگر در رویا مشاهده کنید پیش از تشرف به زیارت خانه خدا وضو گرفتید، به این معناست که به شغل خوب با درآمد مناسب مشغول شده و یا در کنار اشخاص ذی نفوذ شروع به کار کرده و یا از خانواده همسر و یا والدین تان نگهداری و مراقبت میکنید.

وضو گرفتن شخص بیمار

زمانی که شخص بیمار در خواب مشاهده کند در حالی که لباس هایی تازه و نو به تن کرده وضو گرفت، تعبیر ان چنین مفهومی دارد که به زودی به صحت و سلامت کامل رسیده و شفا می یابد.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
💧 تعبیر خواب وضو گرفتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💧 تعبیر خواب وضو گرفتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💧 تعبیر خواب وضو گرفتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💧 تعبیر خواب وضو گرفتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی