🎁 تعبیر خواب هدیه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🎁 تعبیر خواب هدیه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب هدیه 🎁 خواب که در آن هدیه داده شود اغلب تعبیر به زیاد شدن مال و فرزند داشته و یا احترام و منزلتی در میان اطرافیان و جامعه کسب می کند. برخی معبرین غربی معتقدند دادن هدیه در خواب، تعبیر ان سمبلی از ویژگی های بخشش و سخاوت در وجود...

تعبیر خواب هدیه 🎁

خواب که در آن هدیه داده شود اغلب تعبیر به زیاد شدن مال و فرزند داشته و یا احترام و منزلتی در میان اطرافیان و جامعه کسب می کند. برخی معبرین غربی معتقدند دادن هدیه در خواب، تعبیر ان سمبلی از ویژگی های بخشش و سخاوت در وجود شماست که جلوه می کند مشاهده این رویا به منزله مهر و علاقه ای است که شما نسبت به خانواده و اطرافیان خود داربد. در عین حال دلالت بر گرفتن نتیجه و ثمربخش بودن زحمات و تلاش‌هایی است که در زندگی متحمل شده اید.

از نظر معبرین غربی گرفتن خوابی که در آن هدیه ای بگیرید، بیان کننده رفتار شگفت انگیز کسی است که در قبال شما انجام داده و یا اشاره به موقعیت های ایده آلی دارد که در مقابل تان قد علم نموده است. در عین حال دیدن چنین رویایی به معنای وجود شخصی در اطراف شماست که به توانمندی های ذاتی شما پی برده و با تلاش و کوشش در جهت ترغیب و آموزش شما برای بروز و نمایان سازی آنها اقدام می‌کند.

یکی از معبرین صاحب نام غربی بیان می کند، گرفتن هدیه در رویا از نشانه های فرزند دار شدن می باشد.

خوابی که در آن هدیه ای دریافت کنید، به منزله سعادت و نیکبختی است که در زندگیتان جریان دارد. همچنین دیدن چنین رویایی خبر از وقوع شرایط و رویدادهای خوشایند و دلنشینی است که رخ داده و اخبار مسرت بخشی که در خصوص امورات تان به گوش شما می رسد. معنای دیگری که برای دیدن این خواب بیان می شود، اشاره به برخورداری از یک زندگی خرم، سالم، شاداب و سرشار از عشق در کنار شغلی با آتیه و دولتمند دارد.

توجه داشته باشید که گرفتن هدیه در رویا، به منزله بالا بردن ظرفیت وجودی و باز کردن افق دید انسان در میان مردم و حتی اطرافیان بوده است که در نهایت منجر به تکامل و رشد فکری و ذهنی او می شود. لذا دریافت هدیه در خواب اشاره به دانش و یا معلوماتی دارد که در زندگی واقعی از آن بی بهره هستید.

حال برای مشاهده تعبیر خواب کامل خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

امام جعفر صادق (ع)

محمد ابن سیرین

ابراهیم کرمانی

جابر مغربی

لوک اویتنهاو

آنلی بیتون

لیلا برایت

هانس کورت

تعابیر بر اساس موضوع

کادو کردن یک هدیه

حسادت به خاطر دریافت هدیه

زیاده خواهی در هدیه

تعداد زیادی هدیه

انتظار برای دریافت هدیه

هدیه بد و ناخوشایند

دریافت اسلحه به عنوان هدیه

دریافت یک قوچ به عنوان هدیه

دریافت یک نقاشی به عنوان هدیه

دریافت کفش به عنوان هدیه

دریافت کفش به عنوان هدیه

دریافت یاقوت ارغوانی به عنوان هدیه

دریافت کتاب به عنوان هدیه

دریافت هدیه‌ی تولد

دریافت کیک به عنوان هدیه

دریافت نمک و گل رز به عنوان هدیه

دریافت رز صورتی به عنوان هدیه

دریافت سهام به عنوان هدیه

دریافت تفنگ به عنوان هدیه

دریافت تفنگ به عنوان هدیه

دریافت هدیه از غریبه

دریافت کیف پول به عنوان هدیه

دریافت سنگ قیمتی به عنوان هدیه

دریافت آووکادو به عنوان هدیه

دریات روغن به عنوان هدیه

دریافت آب‌نبات به عنوان هدیه

دریافت فنجان‌های چای به عنوان هدیه تولد

هدیه از جنس شیشه

دادن هدیه تولد

عدم دریافت هدیه مورد انتظار

انتخاب هدیه

ساختن هدیه

ناتوانی در دادن هدیه

هدیه‌ی باز نشده

دادن گوشواره به عنوان هدیه

کتاب مذهبی به عنوان هدیه

هدیه‌ای از طرف نامزد سابق

کادو فروشی

هدیه‌ای داخل یک جعبه

🎁 تعبیر خواب هدیه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب هدیه بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر امام جعفر صادق (ع)

به بیان حضرت امام جعفر صادق (ع) اگر هدیه ای که درخواب دریافت نمودید همچون گوشت نرم و لطیف بود، تعبیر ان به معنای رسیدن منفعت و اتفاقات خوش می باشد.

امام صادق (ع) می فرماید: اگر هدیه گوشت لطیفی بود، خیر و نیکی است.

از نظر محمد ابن سیرین

اگر کسی در خواب دید که شخصی به او هدیه داد، بر اساس مشخص شدن نوع هدیه و یا شخصی که آن را می دهد از میان اطرافیان بوده و یا شناختی از او نداشته، خانم جوان بوده و یا کهنسال معنای متفاوتی دارد. و سپس با توجه به این جزئیات معنای آن استنباط می شود. زمانی که در خواب مشاهده کرد هدیه شامل چیزهایی بود که در میان مردم محبوب و مورد پسند بود، تعبیر به اتفاقات خوشایند دارد. ولی اگر در جامعه مقبول و مذموم به شمار می رفت، به منزله زیان و آسیبی است که وارد می شود.

چنانچه مشاهده کرد هدیه‌ای که به او داد پیمان کذب و دروغی بود، به معنای نیرنگ و مکری است که نسبت به او دارد. در صورتی که هدیه ای دریافت کرده بود شامل لباس، میوه و یا خوراکی شیرین و مطلوبی بود، بیانگر معاشرت با اشخاص صاحب منصب و دولتمندی است که از جهت آنها سودی به او می رسد.

چنانچه شخص دهنده هدیه مذهب یهودی و یا مسیحی داشت، به این معناست که او به دین اسلام گرویده و مسلمان می شود.

از نظر ابراهیم کرمانی

از نظر ابراهیم کرمانی هدیه در خواب و رویا معنای خیری داشته و تعبیر به داشتن فرزند می شود.

زمانی در خواب ببینید کسی هدیه ای به شما داده، پذیرفتید و تشکر و سپاسگزاری کردید، به مفهوم افزایش ثروت و سلامتی کامل دارد. ولی اگر پس از دریافت تشکر نکرد، تعبیری بر عکس آنچه گفته شد می دهد.

از نظر جابر مغربی

به گفته جابر مغربی کادو و هدیه در رویا، تعبیر به تعقل و اندیشیدن در امور و موضوعات دارد.

از نظر لوک اویتنهاو

به گفته لوک اویتنهاو هدیه را به منزله هشداری می‌داند که ممکن است از اموال و یا دارایی شما سرقت شود.
اما عده‌ای از معبرین غربی گرفتن و یا دادن کادو را در خواب، تعبیر ان به منزله موقعیت های مطلوب و ایده آلی می دانند که در سر راه خواب بیننده قرار گرفته که با بهره گیری و استفاده از آنها به دستاوردهای خوبی می رسد.

گرفتن هدیه در رویا، تعبیر به ارتقا و پیشرفت در روابطی دارد که در حال حاضر شما در آن هستید.

از جمله معانی دیگری که معبرین غربی در خصوص گرفتن هدیه در رویا بیان نموده اند، می توان به ظرفیت زیاد و ذهن عمیقی در شما اشاره کرد که موجب درک صحیح مطالب و موضوعات در شما بوده و روابط تان را نسبت به دیگران به سهولت مدیریت می کند. همچنین به معنای اطلاع از مطالب مثبت و خوشایندی است که از آن خبردار شده که به موجب آن رویدادهای شیرین و اتفاقات مطلوب برای تان بروز می کند.

گرفتن هدیه در رویا رفتار مطلوب و خوبی است که در خواب جلوه کرده و کاملاً به مانند این رویداد در واقعیت خوشایند و دلپذیر می باشد. مشاهده این رویا سمبلی از اقبال بلند، برخورداری از احساسات لذت بخش و به ثمر رسیدن سعی و کوششی است که مدت ها برای آن زمان و انرژی صرف کرده اید. البته اشخاصی که سالهاست به تجارت و معاملات مشغول هستند دیدن چنین خوابی تعبیر به بستن قرارداد هایی پر سود و منفعت و مواجهه با موقعیت های ایده آل و پر فایده در شغل و حرفه دارد.

چنانچه در خواب ببینید در ذهن خود تلاش می کنید به کادویی که در جعبه قرار دارد پی ببرید، ولی موفق به انجام آن نشدید، تعبیر ان به مفهوم ارتباطی است که با یکی از دوستان قدیمی تان داشته ولی به چالش و اختلاف بر می خورد.

زمانی که در خواب هدیه ای را که به شما تقدیم شده می پذیرید، به منزله وصالی است که در عشقتان دست یافته و شروعی است که در یک ارتباط سرشار از محبت و علاقه انجام می شود که میتوان از آن به ازدواج نیز یاد کرد. در عین حال نپذیرفتن یک کادو در رویا، به این معناست که ممکن است از طرف شخص یا اشخاصی مورد بی احترامی قرار گرفته و حتی بدون دلیل موجهی نسبت به شما تعرض و یا خشونت نیز به کار ببرند. لذا لازم است از اشخاصی که ظن و گمانی از بروز چنین رفتارهایی از آنها دارید دوری و اجتناب کنید.

از نظر آنلی بیتون

دیدن خواب که در آن هدیه تولد را به کسی دادید، تعبیر ان بیانگر حرمت های اولیه ای است که اطرافیان نسبت به شما به جا می آورند.

زمانی که در خواب کادوهایی که مختص جشن تولد است دریافت کنید، بیانگر توانمندی های ذاتی با گرایش هنر در وجودتان است.

از نظر لیلا برایت

بیان می کند دادن هدیه و کادو در خواب، تعبیر ان به معنای پیروزی و موفقیت در اموری است که نسبت به آنها تلاش می کردید.

عده‌ای از معبرین غربی هدیه دادن در خواب را تعبیر به اشتیاق و تمایل شدید شما به تکیه کردن به اطرافیان و آشنایان میباشد که قطعاً لازم است تا در ابتدا نسبت به صلاحیت و شخصیت آنان اطمینان کافی را کسب کنید‌.

زمانی که یک خانوم در خواب هدیه ای را به کسی میدهد، دلالت بر اثر گذاری فعالیت های یک مرد در زندگی و یا شرایط شغل و حرفه او دارد. ولی مشاهده رویایی که مرد در آن هدیه بدهد، بیانگر چالش هایی است که مرد در واقعیت نسبت به برقراری ارتباط و یا حتی محاورات در مقابل خانم ها مواجه می شود.

صرفاً رویایی هدیه دادن اشاره به شخصی مهربان، دست و دلباز و پر محبت دارد. در عین حال دیدن این خواب نشان دهنده شخصیتی کارساز، خوش قلب و فروتن برای رویابین است که نسبت به اطرافیان و دوستان خود دارد.

دیدن هدیه دادن در خواب نشانگر یک شخصیت دلسوز و سخاوتمند است. این رویا به این موضوع اشاره دارد که شما فردی مفید، متواضع و با نیات خوب برای اطرافیانتان هستید.

اگر در خواب ببینید هدیه مقبول و مطلوبی را به کسی میدهید، به معنای ویژگی های انسانی و رفتار مثبتی است که در شما وجود دارد. اما دادن یک کادوی ناپسند و زشت به دیگران در خواب، نشان از تظاهر، دو رویی و شخصیت ناموجهی است که در شما هست. دیدن این خواب همچون آینه ای است که چشم شما را بر زشتیهای وجودتان باز می کند.

از نظر هانس کورت

معتقد است خوابی که در آن ببینید کادوی تولد تان را به شما می دهند، به مفهوم بشارتی است که از قرار گرفتن در روزهای مسرت بخش و خوشی خبر می دهد که به زودی در آن وارد می شوید.

تعبیر خواب هدیه بر‌ اساس موضوع آن 📋

کادو کردن یک هدیه

اگر در خواب ببینید در حال پیچیدن کادو برای یک هدیه بودید، تعبیر به آن است که آرزوها و خواسته های شما به زودی محقق می شود. میتوان از این خواب به عنوان سمبلی از آرامش خیال و مال و مکنت بسیار نام برد. چرا که رویت آن به منزله احوال خوش و اوقات دلنشین و شادی است که برخوردار بوده و در نهایت رفاه و وفور نعمت تمام ملزومات شما به راحتی مهیا می شود. همچنین خبر از بالا رفتن میزان نقدینگی و معاش تان داشته که در اثر آن سطح امکانات شما نیز افزایش می یابد.

حسادت به خاطر دریافت هدیه

هنگامی که در خواب شاهد دادن هدیه به شخص دیگری بودید و متوجه احساس حسد و حسرتی در وجودتان شدید که چنین کادویی به شما تقدیم نگردید، نشان دهنده قالب بودن ویژگی های منفی در وجودتان است که توان دیدن خوشی های دیگران را ندارید.

زیاده خواهی در هدیه

برخی اوقات در خواب چنین احساسی به گیرنده هدیه دست می دهد که لازم بود کادویی بهتر و مقبول تر از این به او تقدیم می شد و این موضوع نه به خاطر اشکال در کادو بلکه به علت زیاده خواهی و طمع گیرنده ایجاد شده است. به قول معروف «دندان اسب پیشکشی را نمی شمارند» ولی گاها ممکن است هدیه دهنده قصد و غرض پلید و شری از ارائه یک کادوی نامطلوب داشته است. لذا در زندگی در صورت مواجهه با چنین مواردی با هوشیاری و ذکاوت به عمق مطلب اندیشیده و چشمتان را باز کنید.

تعداد زیادی هدیه

اگر در خواب تعداد زیادی هدیه برای خودتان دیدید، تعبیر آن است که در وجود شما قابلیت ها و توانمندی های بسیاری به صورت بالقوه وجود دارد که می توانید با کمی آموزش و توجه به مرحله ظهور رسانده و مورد بهره برداری قرار دهید. بدون تردید حتی از نظر مالی نیز گشایش بسیاری برای تان ایجاد میشود.

انتظار برای دریافت هدیه

اگر در رویا یقین داشته باشید که به زودی هدیه ای به شما داده می شود، به این معناست که در واقعیت قدرت آینده نگری در برخی امور را به راحتی پیدا می کنید.

هدیه بد و ناخوشایند

چنانچه در خواب هدیه که به شما داده اند، باز کرده و متوجه وسیله ای نامتناسب ومشکل آفرین درون آن شوید، تعبیر ان ممکن است افرادی پیرامون شما موضوعی دردسرساز و گمراه کننده برایتان تدارک دیده که منجر به خدعه و فریب شما شوند. ممکن است حتی در زندگی متوجه بی رغبتی و نادیده گرفتن خودتان توسط یکی از اشخاص نزدیک و یا اعضای خانواده شوید.

دریافت اسلحه به عنوان هدیه

اگر در خواب مشاهده کنید اسلحه و یا وسیله ای جنگی را جهت عنوان کادو به شما دادند، همچون زنگ خطری است که برای شما نواخته می شود. به این معناست که احتمالاً در افکار و ذهنتان به دنبال راهی هستید که با استفاده از زور و خشونت موضوعی را که در پی آن بوده و یا مطلبی که برایتان اهمیتی دارد به نتیجه رسانده و یا به دست آورید. ولی بر اساس این رویا تلاش های شما به پیروزی نرسیده و دردسرهای سختی را برای شما به همراه دارد.

دریافت یک قوچ به عنوان هدیه

هنگامی که در خواب ببینید یک قوچ را در قالب هدیه به شما دادند، تعبیر به آن است که در آینده ای نزدیک در موقعیت مناسبی قرار میگیرید تا با یک شخص ذی نفوذ و عالی رتبه مصاحبت داشته و به گفتگو بپردازید‌. سرانجام این آشنایی به روابطی ختم می شود که آن شخص شرایط مساعدی را برای پیشرفت و ترقی شما مهیا نموده و همچون پشتوانه قوی شما را برای موفقیت به جلو می‌برد.

دریافت یک نقاشی به عنوان هدیه

چنانچه در رویا ببینید یک اثر هنری از نقاشی را جهت هدیه دریافت کردید، چنین مفهومی دارد که ممکن است به دلیل نوع حرفه و یا فعالیت تان، شهرت و محبوبیت بسیاری در جامعه به دست آورید.

دریافت کفش به عنوان هدیه

زمانی که در خواب ببینید کفشی را به عنوان هدیه در یک مهمانی خانوادگی و یا حتی جشن تولد به شما دادند،تعبر ان به معنای مساعدت و حمایتی است که شما برای یکی از عزیزانتان انجام داده و گام مثبتی برای او برمی دارید.

دریافت حلقه به عنوان هدیه

هنگامی که در خواب شاهد دریافت حلقه انگشتر برای خودتان به عنوان هدیه بودید، تعبیر ان به منزله رفع تمام اختلافات، ناراحتی‌ها، مشاجرات و ناملایماتی است که در یک رابطه با کیس عاطفی تان داشته‌اید. این نتیجه با دید مثبتی که از هر دو طرف رابطه صورت می گیرد منجر شده و پس از آن ارتباطی زیبا و پر از مهر و محبت جایگزین آن می‌شود.

دریافت یاقوت ارغوانی به عنوان هدیه

چنانچه در خواب مشاهده کنید یاقوتی به رنگ ارغوانی را به شما کادو دادند، تعبیر به آن است که شخصی با قصد و نیت قبلی و به طور فریبکارانه به شما نزدیک شده و اسباب آشنایی و معاشرت را می گشاید. لازم است تا قبل از هرگونه گسترش روابط محتاطانه رفتار نموده و نسبت به رفتار او هوشیار باشید. چرا که در پی ایجاد آشفتگی، تشدد و به هم خوردن امورات و زندگی شما می باشد.

دریافت کتاب به عنوان هدیه

اگر در خواب کتابی را به عنوان هدیه گرفتید، تعبیر ان به منزله قدرت معنوی و ماورایی شما برای بیان مطالب و چکیده های پند آموز و همچنین ارائه نظر در خصوص رویداد ها و تحولاتی است که هنوز به نتیجه نرسیده اند. چنین توانمندی هایی به صورت ذاتی در وجود شما قرار داشته ولی به علت عدم توجه و پرداختن به آن به طور کامل رشد نکرده و شکوفا نشده اند.

دریافت هدیه‌ی تولد

اگر در رویا مشاهده کنید به مناسبت تولد هدیه ای را به شما می دهند، به این معناست که با نیک بختی و سعادت در زندگی با شما یار شده و در اجرای برنامه ها و مسیری که برای زندگی خود تعیین کرده اید به موفقیت های خوبی رسیده و پیشرفت چشمگیری به دست می آورید.

دریافت کیک به عنوان هدیه

زمانی که در خواب ببینید کیک را به مناسبت ویژه ای از رویدادهای زیبا و به یاد ماندنی زندگی همچون سالگرد ازدواج، تولد، فارغ التحصیلی و یا هر اتفاق مثبت و شیرینی دریافت می‌کنید، به منزله ی وقوع رویدادهای مثبت و مبارکی است که به زودی به زندگیتان وارد می شود. چنین امری حتی می‌تواند مربوط به شما، همسر و یا فرزندان تان باشد که همه در این شادی سهیم شده و یا در زمینه گسترش و پیشرفت تخصص و حرفه باشد که ابعاد زندگی شما را متحول می‌کند.

دریافت نمک و گل رز به عنوان هدیه

اگر در خواب ببینید گل رز و یا نمک را به عنوان هدیه به شما می دهند تعبیر ان دلالت بر مواردی در خصوص روابطتان با شخص خاصی دارد. از نمک طعام به عنوان سمبلی از عدم تفاهمات و یا اختلافاتی یاد می‌شود که در این رابطه بروز می کند. همچنین گل رز نشان دهنده نبودن علاقه لازم در این رابطه و دنبال کردن مقاصدی غیر از زندگی مشترک است‌.

دریافت رز صورتی به عنوان هدیه

مشاهده گل رز در خواب اگر به رنگ صورتی بود، به عنوان سمبلی از یک رابطه احساسی و عاشقانه یاد می شود. چنانچه گل رز صورتی را جهت کادو به شما دادند، به منزله ورود شخص جدیدی در زندگی شماست که با او روابطی عاطفی و رمانتیک را شروع کرده و نقطه اشتراک و تفاهمات زیادی در بین تان وجود دارد.

دریافت سهام به عنوان هدیه

اگر در خوتب و رویا ببینید یک سهامی که مربوط به یکی از موسسات و یا بنگاه های تجاری بود به شما دادند، تعبیر ان دسیسه و نیرنگی است که شخصی از اقوام و یا دوستان برای شما چیده و بدعهدی و خیانتی را در مورد منافع و یا روابط تان انجام می دهد.

دریافت تفنگ به عنوان هدیه

اگر در خواب ببینید تفنگی را به عنوان کادو به شما دادند، تعبیر ان اشاره به مسیر و برنامه‌های نامناسبی است که شما برای اموراتتان در پیش گرفته‌اید. بدانید که بار کج هیچ وقت به منزل نمی رسد، پس بهتر است تا از روش های غیر اخلاقی و نامتعارف خودداری نمایید که به شکست منجر می شود.

زمانی که در رویا تفنگی از نوع ساچمه ای را به عنوان پاداش دریافت کردید، به منزله سقوط و زمین خوردن در اجرای برنامه و ایده هایی است که به طور غیر اصولی و نادرست در پیش گرفته و برای آن انرژی بسیاری صرف نمودید.

دریافت هدیه از آشنا

اگر در خواب کادو و یا تحفه ای را از جانب شخصی از نزدیکان و یا آشنایان بگیرید، اشاره به شرایط ناخوشایند و نامطلوبی دارد که به واسطه آن شخص با آن مواجه می شوید.

دریافت هدیه از غریبه

چنانچه در خواب هدیه را از شخصی ناشناس دریافت کنید و یا اینکه در عالم رویا توان شناسایی و به یاد آوردن او را نداشتید، تعبیر ان زنگ خطری است که بیان می کند شخصی در اطراف شما قصد دارد تا با سوء استفاده از موقعیت و یا امکانات شما برخی از برنامه ها و رفتارهای ضد اخلاقی و بی شرمانه خود را به پیش برده و در قبال آن سود و منفعتی حاصل کند.

دریافت کیف پول به عنوان هدیه

اگر در خواب کیف پولی را در قالب کادو از جانب دوست و یا شخصی از میان بستگان و یا خانواده دریافت کنید به این معناست که در زندگی برخی از افراد ریاکار و حیله گر در حول و حوش و پیرامونتان وجود دارند که حتی ممکن است در رفتارهای نادرست و زشت شما با مورد هدف قرار دهند. آنها با اینگونه اعمال منافعی نیز عایدشان شده و با وارد کردن شما در رفتارهای کثیف و ناپسند شما را شریک خود قرار می‌دهند.

دریافت سنگ قیمتی به عنوان هدیه

اگر در خواب شاهد هدیه هایی باشید که از سنگهای ارزشمند و قیمتی به شما می دهند، سمبل خوبی نداشته و به منزله هنجار و چالشهای است که به یکباره در اجرای برنامه‌های شما نمایان شده و خللی را در پیشبرد آن ایجاد می کند.

دریافت آووکادو به عنوان هدیه

هنگامی که در رویا میوه آووکادو را به عنوان هدیه به شما دادند، تعبیر ان قرار گرفتن در یک رابطه معلم و شاگردی بوده که در واقعیت با قبول مسئولیتی، شخص یا اشخاصی از میان نزدیکان و یا همکاران با آموزش و حتی راهنمایی های شما مطالبی را یاد می گیرند.

دریات روغن به عنوان هدیه

هنگامی که در خواب شاهد گرفتن روغن به عنوان هدیه از جانب کسی برای خودتان بودید، تعبیر به مصاحبت ها و گفتگو هایی است که کاملاً زیبا و خاطره انگیز ما بین شما و اشخاصی رخ می دهد. معاشرت هایی که به شکل های مختلف همچون یک گردش خانوادگی و یا حتی گذراندن ساعاتی در مکان های تفریحی و ورزشی در میان اعضای خانواده و یا دوستانتان به خوشی و مسرت می گذرانید. برخی اوقات می تواند جشن های عظیم و باشکوه و یا رفتن به سفر در کنار عزیزان را نیز شامل شود.

دریافت آب‌نبات به عنوان هدیه

اگر در خواب یک شکلات، آبنبات و یا تنقلاتی شیرین را به عنوان هدیه گرفتید، تعبیر ان رفتار دورو و متظاهرانه شخصی از پیرامون شماست که سعی دارد با مخفی کردن چهره واقعی خود نظر مساعد تان را نسبت به خودش جلب کند.

دریافت فنجان‌های چای به عنوان هدیه تولد

اگر در خواب دیدید که فنجان چایی را به عنوان هدیه از کسی گرفتید، به منزله تمایل و احتیاج شما به بالا بردن اعتقاد و دانش معنوی در وجودتان است.

هدیه از جنس شیشه

اگر هدیه ای که در خواب گرفتید از جنس شیشه و شفاف بود، بیانگر نتیجه ای عظیم و حاصل یک فعالیت مهم و اساسی می باشد که مدت هاست انرژی، وقت، تلاش و حتی منابع مالی تان را بر آن گمارده بودید. حتی ممکن است در اثر انجام یک رفتار خداپسندانه و خیرخواهانه در میان اطرافیان و آشنایان، به وجهه ای مثبت و مطلوب دست یابید.

دادن هدیه تولد

رویایی که در آن کادوی تولدی را به شخصی بدهید، از آن به عنوان خواب مناسبی یاد نمی شود. چرا که عموماً نشان دهنده شأن و ارزشِ ناچیز و کمی است که گیرنده هدیه در واقعیت برای شما قائل می شود. حتی اگر در رویا هیچ شناختی از گیرنده هدیه نداشتید، معنای چنین خوابی بیانگر رفتار دور از ادب و نابهنجاری است که در جایی نسبت به شما روا می شود.

عدم دریافت هدیه مورد انتظار

زمانی که در خواب ببینید هدیه دلخواه تان را به شما ندادند، تعبیر ان بیانگر روحیه متزلزل و نااستواری است که در شما حاکم بوده و با مشاهده کوچکترین ناملایماتی دست از تلاش بر می دارید. همچنین نشان دهنده خلف وعده و عمل نکردن به قول و قرارهایی است که با دیگران بسته اید.

انتخاب هدیه

هنگامی که در خواب مشغول انتخاب هدیه و کادویی برای شخصی بودید، اشاره به شرایط نامتعادل مالی و تنگناهای اقتصادی دارد که در اثر صرف منابع مالی در امور نامطمئن و نضمین نشده بر شما حاکم شده است.

ساختن هدیه

زمانی که در خواب مشاهده کنید خودتان با دستان توانمندتان کادویی را در قالب یک اثر هنری و یا حتی ساخت یک وسیله صنعتی فراهم می کنید، به معنای احاطه بر شرایط مالی و ایجاد تعادل در میان هزینه و درآمد تان می باشد. در واقع شما استعداد فوق ‌العاده‌ای در جهت تخصیص کمترین منابع مالی جهت بهترین دستاوردها به همراه پس انداز و یا اندوخته مالی هستید. به طوری که همواره بهترین امکانات را با کمترین هزینه ها برای خود فراهم نموده و پیشرفت های چشمگیری به دست می آورید. این شیوه شما همچون الگویی برای اطرافیان مد نظر قرار گرفته و سعی در بکارگیری آن دارند.‌

ناتوانی در دادن هدیه

اگر در خواب رویا در پی دادن هدیه به شخصی هستید، ولی به دلایلی همچون عدم توانایی در انتخاب کادوی مناسب و یا اینکه پس از تهیه کادو شخص مورد نظر را برای دادن هدیه پیدا نکردید، امکان دادن هدیه برای تان میسر نشد، تعبیر به آن است که ممکن ااستدر دوره‌ای محدود از نظر اقتصادی و معاش به مضیقه افتاده و یا در شرایط سختی قرار بگیرید.

هدیه‌ی باز نشده

چنانچه در عالم رویا یک بسته کادو را مشاهده کنید که هنوز جعبه آن باز نشده و محتوایش مشخص نیست، این موضوع ممکن است به علت انجام کارهای دیگری بوده که فرصتی را برای گشودن آن باقی نگذاشته و یا نسبت به درستی هدیه ظن و گمان داشتید، به این معناست که ممکن است به طور ناخواسته و از طریق شخصی از دوستان وارد یک جریان پیچیده یا رابطه ی رمانتیک شوید که در آن با اشخاص نا موجه و غیر متعادلی ارتباط و مراوده می کنید.

دادن گوشواره به عنوان هدیه

در صورتی که در خواب یک جفت گوشواره را به عنوان کادو به کسی تقدیم کنید که این شخص ممکن است خانمی از نزدیکان و آشنایان بوده و یا حتی از اعضای خانواده شما باشد. چنانچه گوشواره از جنس نفیس و ارزشمند بوده و یا کاملا معمولی باشد، و گیرنده از دریافت آن بسیار خشنود بود، بیانگر یک وقفه و سکون در اجرای امورات و برنامه های زندگی است.

کتاب مذهبی به عنوان هدیه

اگر در خواب کتابی با محتوای معنوی و الهی را جهت هدیه دریافت کنید، تعبیر ان به منزله کسب کمالات و دانش مذهبی در هدف از زیستن و علت پیدایش در جهان مادی برای شماست. ممکن است در واقعیت شاهد یک اتفاق عجیب و غیر منتظره بوده و یا در شرایطی قرار بگیرید که به سمت دریافت این آموزش‌ها و حقیقت هستی پیش بروید.

هدیه‌ای از طرف نامزد سابق

خوابی که در آن دیده شود از جانب یک شخص از میان اطرافیان و یا حتی آشنایان گذشته همچون پارتنر سابق هدیه ای دریافت می‌کنید، تعبیر به قرار گرفتن در میان برخی موضوعات و مشکلاتی دارد که در زندگی مشاهده می کنید. این احتمال است که نامزد سابق به علت قرار گرفتن شما در روابط جدید و افراد پیرامون تان قصد لطمه زدن به این شرایط شما را دارد. همچنین ممکن است در اثر پشیمانی نسبت به پایان یافتن رابطه مشترکتان، سعی در فراهم کردن فرصتی تازه برای ارائه پیشنهاد جهت شروع رابطه مجدد را داشته باشد.

کادو فروشی

دیدن فروشگاهی که در آن اجناسی به عنوان هدیه و کادو فروخته می شود، تعبیر ان نشان دهنده وسایل دوست داشتنی و گرانقدری است که قدر و ارزش آنها بر اساس قیمت شان محاسبه نمی شود. در عین حال دیدن چنین مغازه‌ای در خواب، اشاره به سعی و کوشش شما برای داشتن دیدگاه مساعد و تایید اطرافیانتان است. ممکن است در این موضوع شخص خاصی را مد نظر قرار داده که علاقه قلبی به او دارید. همچنین این رویا بیان کننده نوع باور و دیدگاه شما به پیرامونتان است.

هدیه‌ای داخل یک جعبه

اگر در خواب هدیه را داخل جعبه کادو ببینید، به این معناست که لازم است تا ابعاد جدیدی از استعدادها و توانمندی خودتان را به مرحله ظهور رسانیده و مورد بهره برداری قرار دهید. عموما در این خواب پیامی که با باز کردن جعبه کادو به شما ارائه می دهد، به کنار زدن محدودیت های ذهنی و فکری تان بوده که پس از آن چشم انداز بهتری که در قالب هدیه بیان شده در مقابلتان بیابید. شخصی که در رویا این هدیه را به شما داد، همچون مرشد و مشاوری است که در واقعیت شما را به سمت پیشرفت راهنمایی کرده و سوق می دهد.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🎁 تعبیر خواب هدیه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🎁 تعبیر خواب هدیه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🎁 تعبیر خواب هدیه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🎁 تعبیر خواب هدیه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی