طرز تهیه سوشی موز فینگر فود خوشمزه و محبوب ژاپنی


در تهیه اکثر سوشی ها از برنج استفاده می شود ولی در تهیه سوشی موز از برنج و دیگر مواد اولیه ای که در دیگر سوشی ها است استفاده نمی شود و به همین دلیل این سوشی با آن ها تفاوت دارد و با استفاده از ۵ قلم مواد اولیه تهیه می شود.

سوشی یکی از فینگر فود های معروف در ژاپن است که طرفداران بسیاری دارد. اصالت سوشی به ژاپن بر می گردد اما اکثریت کشور ها با آن آشناییت دارند و چندین بار آن را تهیه کرده اند. سوشی موز یک نوع سوشی است که با استفاده از موز تهیه می شود و این سوشی بسیار مناسب برای دسر و یا حتی صبحانه است که به راحتی و در کمترین زمان و با استفاده از مواد اولیه کمی تهیه می شود. طرز تهیه سوشی موز در این مطلب قرار دارد

برای تزئین سوشی موز می توانید از توت فرنگی و پودر انواع مغزیجات استفاده کنید و این دلخواه است. برای تهیه این سوشی حتما باید از نان لواش استفاده کنید و فرقی ندارد چه نوع نان لواشی باشد. سوشی موز بسیار مقوی است که بسیار مناسب صبحانه و میان وعده می باشد.

طرز تهیه سوشی موز فینگر فود خوشمزه و محبوب ژاپنی

مواد لازم

  • موز ۱ عدد
  • نان لواش ۱ عدد
  • شکلات صبحانه ۳ قاشق غذاخوری
  • فندوق خرد شده یا گرانولا ۲ قاشق غذاخوری
  • کره بادام زمینی ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه سوشی موز فینگر فود خوشمزه و محبوب ژاپنی

طرز تهیه سوشی موز مقوی

ابتدا باید برای تهیه سوشی موز مقوی یک عدد نان لواش را بردارید و بر روی سطح کار بگذارید، حال ۳ قاشق غذاخوری شکلات صبحانه را بر روی نان لواش بریزید و با استفاده از لیسک یا قاشق آن را بر روی نان کاملا پخش کنید. سپس پوست موز را جدا کنید.

در این مرحله موز را به طور کامل، ابتدای نان لواش بگذارید و به آرامی شروع به رول کردن و بعد از اینکه رول کردن تمام شد کره بادام زمینی را روی رول بریزید و با استفاده از لیسک و یا قاشق آن را تا سراسر سوشی پخش کنید تا کاملا آغشته به کره شود.

در مرحله آخر فندوق های خرد شده و یا مغزیجات مورد علاقه خورد شده را بر روی رول بریزید تا به آن بچسبد و بعد رول را به اندازه های دلخواه برش دهید، ظرفی مناسب بردارید و رول ها را درون آن بچینید و با استفاده از انواع میوه ها مانند توت فرنگی دور ظرف را تزئین کنید. نوش جان.

طرز تهیه سوشی موز فینگر فود خوشمزه و محبوب ژاپنی

اگر کارامل موجود بود از آن هم برای تزئین ظرف و سوشی استفاده کنید و به صورت ضربدری بر روی ظرف بریزید و برای مشاهده طرز تهیه سوشی کیک خوشمزه با طعم و ظاهر های متفاوت بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید.

منبع : آرگا

برچسب :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ثبت لحظه فوق‌العاده از توده رعد و برقی که تهران را با بارش‌های سیل‌آسا درگیر کرد