گرامیداشت سالگرد شهادت امام جواد(ع) توسط زائران ایرانی در شهری که بدنیا آمد


گرامیداشت سالگرد شهادت امام جواد(ع) توسط زائران ایرانی در شهری که بدنیا آمد

همزمان با سالگرد شهادت امام جواد(ع)، مراسم شورانگیز محفل انس و معرفت در هتل حیات جراند محل استقرار کاروانهای زائران ایرانی در شهر پیامبر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستانف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با سالگرد شهادت امام جواد(ع)، مراسم شورانگیز محفل انس و معرفت در هتل حیات جراند محل استقرار کاروانهای زائران ایرانی در شهر پیامبر برگزار شد.

در این محفل محسن یار احمدی قاری بین المللی آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد و سپس حجت الاسلام والمسلمین «ناصر رفیعی» با ذکر حدیثی اخلاقی و انسان ساز از امام جواد (ع) در باره زندگی آن حضرت سخن گفت.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه امام جواد (ع) جوان ترین امام در زمان شهادت بودند، اظهار داشت: تفاوت امامت ایشان با دیگر ائمه این بود که در سن کودکی به امامت رسیدند. ایشان به تنهایی در مدینه حضور داشتند و به همین دلیل مشکلات فراوانی بر سر راهشان قرار گرفت.

در ادامه این مراسم شورانگیز، مداح اهل بیت، حاج عباس حیدرزاده به نوحه‌خوانی در رثای امام جواد(ع) و یادآوری مظلومیت شهادت آن امام همام پرداخت و مجلس را با دعا برای فرج امام زمان(عج) و برآورده شدن حوائج حاضران که با دیده‌های اشکبار، شوری دیگر یافته بودند، به پایان رساند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش