طرح نشاط معنوی در تابستان باعث بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان می شود


 طرح نشاط معنوی در تابستان باعث بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان می شود

حجت الاسلام صالحی گفت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی طرح نشاط معنوی در جهت بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی اجرا می شود.

حجت الاسلام محمد صالحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان طرح نشاط معنوی اجرا می شود،گفت: طرح نشاط معنوی با هدف پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در جوار بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: هدف از اجرای این طرح را استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد:برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی، برگزاری کلاس های قرآن در رشته های مختلف روخوانی، برگزاری کلاس های احکام و آموزش آداب اسلامی و اجتماعی، روان خوانی، مفاهیم و غیره، برگزاری کلاس های هنری و ورزشی از جمله برنامه هایی است که در این طرح در نظر گرفته شده است.طرح نشاط معنوی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و دانش‌آموزان در ایام تعطیلات تابستانی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام صالحی اظهار کرد: این طرح پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بهره‌مندی از ظرفیت بقاع متبرکه به‌عنوان قطب‌های فرهنگی کشور از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه شاخص اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی به همت مراکز افق بقاع متبرکه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این طرح از ابتدای تیرماه جاری تا اواسط شهریور ماه جاری ویژه دانش‌آموزان در رده‌های سنی۸ تا ۱۸ سال با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در جوار آستان امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا خواهد شد.

وی گفت: برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام، ورزشی، آموزشی و اردو‌های زیارتی و تفریحی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در قالب طرح نشاط معنوی اجرا می وشد.

پایان پیام/712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا