یک جشن«خیلی عاشقانه»درجنوب پایتخت


یک جشن«خیلی عاشقانه»درجنوب پایتخت

جشن«خیلی عاشقانه» با هدف معرفی شیوه زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و یادآوری فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی با رویکرد اشاعه فرهنگ ازدواج آسان، در مجتمع فرهنگی هنری فجر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جشن«خیلی عاشقانه» با هدف معرفی شیوه زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و یادآوری فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی با رویکرد اشاعه فرهنگ ازدواج آسان، در مجتمع فرهنگی هنری فجر برگزار می‌شود.

در این ویژه برنامه که از ساعت 16 تا 18 چهارشنبه 31 خرداد ماه جاری در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری فجر برگزار می شود، پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها در کنار نوجوانان دوره اول و دوم متوسطه حضور خواهند داشت.

اجرای نمایش توسط گروه هنری حنانه به سرپرستی شیوا کاتوزیان، اجرای کاتای ورزشی توسط هنرجویان دختر کاراته کای مجتمع فرهنگی هنری فجر به سرپرستی بیتا هرمزی، اجرای دف نوازی دختران هنرجوی این مجتمع،دکلمه خوانی فاطمه هنرمند، مراسم خاطره گویی مادر بزرگ و پدر بزرگ ها از رسم و رسوم خواستگاری تا ازدواج و برگزاری مسابقه حضوری همراه با مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز به حاضران، بخش اصلی ویژه برنامه خیلی عاشقانه است.

گفتنی است؛ جشن خیلی عاشقانه عنوان ویژه برنامه ای است که به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با گرامیداشت هفته ملی ازدواج (۳۰ خرداد ماه مصادف با یکم ذی الحجه تا ۴ تیرماه مصادف با ششم ذی الحجه) از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت وزارت ورزش وجوانان در قالب برپایی30 جشن در فرهنگسراها و مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به نشانی: فلکه چهارم خزانه بخارایی، نبش خیابان جمشید سید، مجتمع فرهنگی هنری فجر مراجعه کرده یا برای کسب اطلاع از برنامه های این مرکز با تلفن: 55311575-021تماس بگیرند.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر