حضور 163 دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت


حضور 163 دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در  مرحله استانی  مسابقات قرآن، نماز و عترت

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان با رویکرد ترویج عمومی فرهنگ قرآنی بین دانش آموزان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسنعلی عزت خواه» امروز (۳۰ خرداد ماه) در آئین افتتاحیه مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت دانش آموزان به میزبانی شهر یاسوج، گفت: آموزش و پرورش وظیفه تربیت نسل‌ها را بر عهده دارد، که باید با نقش آفرینی فعال خود در این حوزه نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی و معارف در بین دانش آموزان تلاش مضاعفی کند.

وی افزود: ما هویتی مهمتر از قرآن نداریم و با حضور مربیان توانمند انس و الفت بین قرآن و دانش آموزان بای روز به روز بیشتر شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین، گفت: ۱۶۳ دانش آموز پسر و ۱۶۱دانش آموز دختر از سراسر استان در این مسابقات حضور دارند.

حجت دبیقی با بیان اینکه مسابقات قرآن، عترت و نماز در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود، افزود: این مسابقات از امروز آغاز و تا چهارم تیرماه در اردوگاه فرهنگی ـ ورزشی شهید بهشتی آبشار یاسوج ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش آموزان دختر نیز سوم و چهارم تیر ماه برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری راه می‌یابند، ادامه داد: مرحله کشوری این مسابقات نیز تیر و مرداد ماه امسال در استان‌های خراسان رضوی و کرمانشاه برگزار می‌شود.

دبیقی گفت: در مرحله مقدماتی این مسابقات هزار و ۱۰۰ دانش آموز پسر و دختر از سراسر استان شرکت کرده بودند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل