🥕 تعبیر خواب هویج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🥕 تعبیر خواب هویج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب هویج 🥕 تعبیر دیدن هویج در خواب، دلالت بر خستگی فکری و روحی داشته که در برخی مواقع بیماری جسمی نیز قلمداد می شود. گرچه در اکثر اوقات نشان از اخبار خوب و اتفاقات خوشایند دارد. مشاهده هویج در رویا، تعبیر ها و مفاهیم گسترده و...

تعبیر خواب هویج 🥕

تعبیر دیدن هویج در خواب، دلالت بر خستگی فکری و روحی داشته که در برخی مواقع بیماری جسمی نیز قلمداد می شود. گرچه در اکثر اوقات نشان از اخبار خوب و اتفاقات خوشایند دارد. مشاهده هویج در رویا، تعبیر ها و مفاهیم گسترده و بسیاری را در بر می گیرد. در این مجال مهم ترین و متداول ترین آنها را بیان می کنیم.

رویای هویج به منزله سمبلی است از دریافت کادو، پیوند ازدواج، علاقه عمیق و عاشقانه که آرزوهای خواب بیننده را در زندگی مطرح می کند. دیدن هویج در رویا می‌توانند بیانگر رفتارهای ممانعت آمیز و لطماتی باشد که در برابر عواطف و احساسات رویابین انجام شده است. اینگونه رفتارها ممکن است از جانب اطرافیان با واکنشهای مسخره کننده و یا سلب استقلال و تصمیم گیری از او ایجاد شود.‌ در بعضی مواقع این خواب را به معنای اختلالات و ناراحتی های جسمی دانسته‌اند که لازم است با تغذیه صحیح و مراقبت درست، پیشگیری و درمان شود.

عده‌ای از مفسرین کشور چین مشاهده هویج در خواب را سمبلی از استقامت و شکیبایی معنا می کنند. از نظر ایشان بهتر است در امور مهم و ارزشمندی که اقدام میکنید سعه صدر بیشتری از خود بروز داده که در نهایت به دستاوردهای رضایت بخشی منجر می شود.‌

در برخی تعابیر دیدن هویج را دلیلی بر رفتارهای شتابزده می دانند و دلالت بر انجام امور و کارهایی است که بدون تفکر و تعقل کافی به آن اقدام می کنند. همچنین ممکن است در گذشته مرتکب رفتار و یا عمل نادرستی بوده اید که هم اکنون وجدانتان به شما نهیب زده و از آن شرمسار و نادم هستید. بهتر است افکارتان را از آن رها کرده و بر روی حال و آینده تان تمرکز کنید.

دیدن این رویا تعبیر به شخصیت متکبر و خودخواه شما داشته که معمولاً احساس برتری زیادی نسبت به دیگران حس کرده و با فخر و غرور با اطرافیان رفتار می کنید. در عین حال این خواب اشاره‌ای به زندگی توأم با نشاط و آرامشی است که بر شما حاکم بوده و بر حسب زمانبندی و اصول و برنامه های تان جهت دستیابی به اهداف تان گام بر می دارید. ممکن است در آینده ای نزدیک وجه قابل توجهی به دستتان برسد که قادر است گره بسیاری از امور شما گشوده و مسائل را حل کند.

معبرین کشور ترکیه دیدن خواب هویج را بیانگر اغواگری و تحریک قلمداد می کنند. در حقیقت پروژه‌ای به شما پیشنهاد شده است که ظاهراً شرایط ایده آلی داشته که منجر به سود بسیاری می شود و شما به شدت برای پذیرفتن و انجام آن وسوسه شده‌اید ولی این موضوع کمی تعجب بر انگیز و نگران کننده است.

این احتمال هست که در اطراف شما شخصی منتظر فرصتی برای آسیب زدن به شما و امورات تان را داشته و در حال برنامه ریزی و تدارک آن می باشد. معمولاً اگر پیشنهادی کاملاً خوب و بی عیب و نقص بوده، لازم است در آن شک کرده و یا احتمال خطر در آن باشد.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

محمد ابن سیرین

ابراهیم کرمانی

آنلی بیتون

کتاب فرهنگ تفسیر رویا

کارل گوستاو یونگ

دانیال نبی

عبدالغنی بن اسماعیل نابلسی

تعابیر بر اساس موضوع

خوردن هویج

هویج خوردن دیگران

مزرعه ای پر از هویج

خرد کردن هویج

کاشت هویج

خرید هویج

فروش هویج

هویج فاسد و خراب

خوردن هویج خراب و فاسد

شستن هویج

جمع آوری هویج

هویج شور

هویج دادن مرده

دادن هویج به مرده

پوست گرفتن هویج

پرورش هویج

هویج زرد

هویج قرمز

بریدن هویج

پختن هویج

هویج در تهیه ترشی

هویج به صورت طبخ شده

هویج در خواب دختران مجرد

هویج در خواب زن متاهل

هویج در خواب زن باردار

هویج در خواب مرد

هویج در خواب شخص بیمار

هویج درخواب شخصی در زندان

اب هویج

🥕 تعبیر خواب هویج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب هویج بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین

زمانی که در خواب متوجه شوید هویجی در دستان شماست و از آن میل می کنید تعبیر ان نشان از از ناراحتی و مشکلی است که شما را فرا می گیرد.
از نظر محمدبن سیرین مشاهده هویج در خواب بیانگر غم و نگرانی است.

از نظر ابراهیم کرمانی

زمانی که در رویا هویج در کنار مواد غذایی دیگری همچون گوشت، پخته شده باشد معنای مثبت و مساعدی دارد.

اگر هویجی که در خواب دیدید طعم شیرینی نداشت، به معنای بروز مسأله و چالش های است. ولی در صورتی که طعم شیرین و مطلوبی داشت، به منزله منفعت و سودی است که پس از تلاش و کوشش بسیار عایدتان می شود.

از نظر آنلی بیتون

از دیدگاه آنلی بیتون دیدن هویج در خواب و رویا، تعبیر ان بیانگر صحت و سلامت جسم و اوضاعی که بر وفق مراد می گذرد.

چنانچه دختری در خواب خود را مشغول خوردن هویج دید، به این معناست که با وجود سن اندک و قرار داشتن در آغاز جوانی بخت با او یار شده و ازدواج خوبی می کند. در این میان فرزندان سالم و دوست داشتی به دنیا می آورد.

مشاهده هویج و همچنین خوردن آن در خواب، تعبیر به نیک بختی و دولتی است که خواب بیننده از آن برخوردار است.

از نظر کتاب فرهنگ تفسیر رویا

تونی کریسپ در کتاب فرهنگ تفسیر رویا، مشاهده هویج در خواب را بدین گونه تعبیر نموده است:

برخی اوقات دیدن هویج در خواب، به منزله اندام جنسی مرد قلمداد می شود. درعین‌حال هویج سمبلی از تلاش بسیاری است که در حد بینهایت و گسترده انجام می شود.‌همچون کاری که کشاورز برای کندن و آماده سازی زمین زراعی نموده و یا وعده دادن مزد بیشتر، بدین گونه که برای الاغ پس از یک روز کار زیاد با دادن غذای بیشتر جبران می کند.

از نظر کارل گوستاو یونگ

اگر در خواب هویج ببینید تعبیر به آن است که شما و زندگیتان در فراوانی، مال و منال بسیار به سر برده و تمثیلی از فرزند آوری نیز به شمار می رود. در عین حال نشان از شفافیت و آشکار بودن محیط پیرامون و اشخاص می باشد که شما نسبت به دیگران اشراف بیشتری دارید.

از نظر دانیال نبی

چنانچه در خواب مشاهده کنید در حال خرید هویج به رنگ سیاه بوده و یا از آن می خورید، تعبیر ان به این معناست که ممکن است به کسالتی اندک و یا تب کوتاهی دچار شوید.

ولی در صورتی که هویجی که خریدید به رنگ قرمز بود و یا از آن خوردید، احتمالاً تفسیر به ایجاد فاصله و یا پایان دادن به یک رابطه رمانتیک و عاشقانه بوده که بدون زمینه قبلی و به یکباره با کیس احساسی تان اتفاق می افتد.

از نظر عبدالغنی بن اسماعیل نابلسی

به نگاه النابلسی، هویج در خواب و رویا، تعبیر نشان از بی طاقتی و کم صبری و یا وقفه و مکث در موضوع یا جریانی دارد. این تعبیر زمانی که خواب بیننده اقدام به خوردن هویج کرده و یا در حال پختن آن بود، صدق می کند.

تعبیر خواب هویج بر‌ اساس موضوع آن 📋

خوردن هویج

ممکن است احساس ضعف و رخوت در وجودتان حس کرده و دچار کسالت شده باشید. جسم و روحتان به توجه و مراقبت بیشتری احتیاج داشته و لازم است با در پیش گرفتن برنامه غذایی جامع و انجام حرکات ورزشی سبک، تغییر خوبی در خودتان ایجاد کنید‌‌.

تعبیر خوردن هویج در خواب برای خانم ها نیک و خیر بوده و به منزله احساس فراغ بال و سبکی در ذهن جسم آنها می باشد.

معنای دیگر خوردن هویج در خواب، بیانگر هدیه و کادویی ست که از جانب شخصی که به او علاقه قلبی دارید دریافت می‌کنید.

خوابی که در آن ببینید هویج با طعم شیرین و دلچسب می خوردید، به این معناست که در خاطر و نزد اطرافیان و خانواده بسیار محترم گرامی بوده به طوری که همسر و فرزندان علاقه وافری به شما داشته و میل و خواسته شما را در اولویت قرار می دهند. ولی اگر طعم هویج ناخوشایند و یا تلخ بود، تعبیری خلاف آنچه ذکر شد دارد. بهتر است رفتار اصولی و گرمتری در پیش گرفته تا مورد مهر و محبت خانواده و اطرافیان قرار بگیرید.

زمانی که در رویا خرگوشی را مشغول خوردن هویج ببینید، تعبیر به آن است که کمبودها و مضیقه مالی و معاش، خانواده و اعضای آن را تحت فشار گذاشته که برای رفع آن و بازگشت به شرایط معمول زمان لازم است. اگر مقدور بود با اقداماتی، کمی از این بار را به دوش بکشید.

خوردن هویج در خواب به مفهوم وضوح و روشن بودن امورات و کارهایی است که در ارتباط با رویابین بوده و قادر است با بینشی کامل و محیطی بدون ابهام و پرده پوشی اقدام نماید.

اگر شخصی در رویا دختر یا خانوم مجردی را مشاهده کند که در حال خوردن هویج بود، تعبیر به آن است که در موضوعی که از آن قطع امید کرده و دیگر گمانی به محقق شدن آن نداشت، به اجابت می رسد. به ویژه زمانی که بداند هویج طعم شیرین و مطلوبی داشته است.

هویج خوردن دیگران

خواب که در آن اشخاص دیگری را در حال خوردن هویج ببینید تعبیری خوبی دارد. شما شخصیتی بسیار شکرگزار دارید، چرا که همواره در قبال هرگونه لطف و محبت جزئی و کلی که دیگران برای شما انجام می دهند سپاسگزاری می کنید.

در واقع شما از جنبه و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستید. به طوری که انتقادات و یا صحبت هایی که در مورد رفتارتان مطرح می شود، شما را به تفکر وا داشته و عمیقاً خود و عملکردتان را مورد سنجش و بازبینی قرار می دهید.

مزرعه ای پر از هویج

زمانی که در خواب مزرعه ای پر از هویج ببینید تعابیر خیر و خوشی با خود دارد. تاکنون شما راه های مختلفی را برای دستیابی به شرایط ایده آل و مطلوب طی کرده و سعی و کوشش بسیاری در این زمینه داشته اید. درست است که مدت زیادی صرف آن نموده اید ولی بدانید که تلاش های شما بی نتیجه نبوده و هم اکنون زمان محقق شدن اهداف و رسیدن به آرزوهای تان است‌.

خرد کردن هویج

خواب که در آن ببینید هویج خرد می کنید، تعبیر مطلوب و نیکی ندارد. شما اقدامات بسیاری برای دستیابی به اهداف مورد نظر تان داشته آید، ولی متاسفانه به در بسته خورده و متحمل زیان مالی شده اید.

معنای دیگری که برای خرد کردن هویج در رویا ذکر شده، به مفهوم بارداری می باشد. بر اساس این خواب شما به زودی شاهد متولد شدن نوزادتان که دختر است، خواهید بود.

کاشت هویج

کاشتن هویج در خواب بسیار خوش و مبارک بوده و بیانگر اراده قوی و عزم راسخ شما برای رسیدن به اهداف مد نظر و مطلوبتان است که با تمام توان و برنامه ریزی در این راه گام بر می دارید.

در حقیقت کاشت هویج در خواب تعبیر ان به منزله واقعیت های مطلوب و مناسبی است که با اعمال تغییراتی در زندگی حاصل می شود.

خرید هویج

اگر در خواب ببینید که در حال خرید هویج هستید، این رویا همچون پیامی است که به شما هشدار می دهد نه تنها از تخصص و ذکاوت مالی برخوردار نیستید بلکه با همفکری و مشاوره با افرادی که راهکارهای غلط ارائه می کنند به سمت شکست و سقوط سوق داده می شوید.

فروش هویج

هنگامی که در خواب مشاهده کنید در حال فروش هویج هستید، به مفهوم حل مسائل و مشکلات مالی و روانی است که در حال حاضر با آن درگیر بوده آید‌. چنانچه در بین شما و همسرتان اختلافات و مشاجراتی بروز نموده، بدانید که در آینده ای نزدیک کاملاً حل شده و ختم به خیر می شود.
معنای دیگر این خواب، ممکن است اشاره به برطرف کردن موانع و اختلافات و همچنین سرعت بخشیدن به انجام اموری است که در آن اقدام می کنید.

هویج فاسد و خراب

زمانی که هویج را به شکل گندیده و خراب در خواب مشاهده کنید، تعبیر بیانگر آغاز است که برای یک حرفه و شغل جدید خواهید داشت. همچنین ممکن است اشاره به تدابیر پرخطر مالی باشد که در شرایط ناپایدار اتخاذ نموده و در پروژه های نه چندان مطلوب و سود آور سرمایه گذاری میکنید که در نتیجه آن ضرر و زیان بسیاری متوجه شما می شود.

مفهوم دیگر این خواب، نشان از شروع سفری و دراز دارد که حتی ممکن است با شرایط خوبی مواجه نشده و در موقعیت های نامناسبی قرار بگیرید. استقامت بیشتری از خود به خرج داده و به خدا تکیه کنید تا این سفر پایان پذیرد.

همچنین دیدن هویج فرسوده در رویا، به منزله خستگی فکری و روانی و دل نگرانی هایی است که روح جسم شما را می آزارد.

خوردن هویج خراب و فاسد

اگر شخصی در خواب هویج خراب و فاسدی را بخورد، تعبیر به این معناست که در موضوع یا مسئله ای نسبت به شخص یا اشخاصی از نزدیکان و اطرافیان بدعهدی نموده و به آنها پشت می کند.

شستن هویج

خوابی که در آن اقدام به شستن هویج نمایند، تعبیر به پیوند ازدواج است که از سوی عشق و علاقه انجام می شود.‌

جمع آوری هویج

زمانی که در خواب در حال جمع کردن هویج بودید، تعبیر به آن است که شما روابط صحیح و گرمی با فرزندانتان برقرار نموده اید. و برای گرم نگه داشتن کانون و روابط اعضای آن اهمیت و ارزش زیادی قائل هستید.

هویج شور

خوابی که در آن هویجی با طعم شور در آن دیده شود، به منزله آشفتگی و شرایط ناخوشایند است که در زندگی رویابین پدیدار میشود.

زمانی که شخصی در خواب ببیند که در حال خوردن هویجی با مزه شور بود، این احتمال هست که در واقعیت خیر و منفعتی شامل حالش نشود.

ولی چنانچه هویجی که آن را خورده بود طعم تلخی داشت، بداند که شرایط سختی در سر راهش قرار گرفته و مسیر را برای او مشکل می کند.

حتی مشاهده هویج تلخ در رویا، خبر از پستی و بلندی هایی دارد که در مسیر زندگی به انحای مختلف هویدا شده و مانع ادامه راه می شود.

هویج دادن مرده

خوابی که در آن دیده شود شخص متوفی هویج به خواب بیننده داد، تعبیر ان به منزله رفتار خطا و اشتباهی است که رویابین به آن مبادرت می کند.

این خواب نشان از آن دارد که حتی شخص متوفی نگران خواب بیننده بوده و امید دارد که او به راه نادرست نرود.

معنای دیگری که برای دیدن رویای گرفتن هویج از مرده بیان می شود، بیانگر خیر و لطفی است که از جانب خانواده شخص مرده شامل حالش می شود.

حتی ممکن است مال و میراثی نیز از این مرحوم به او رسیده و از آن بهره مند شود.

دادن هویج به مرده

چنانچه شخصی در خواب به فردی که به رحمت خدا رفته، هویج بدهد، تعبیر ان اشاره به آسیب و زیان مالی است که متوجه او می شود.

در صورتی که دید مرحوم هویج که از او گرفت، ممکن است اندوه و پریشانی زیادی بر او وارد شود.

عموما توصیه می شود که هویج و یا هیچ چیزی را در خواب به مرده ندهید و از این منظر معنای مطلوبی ندارد.

پوست گرفتن هویج

اگر هویج را به صورت کاملا پوست گرفته در خواب و رویا مشاهده کنید، تعبیر ان نشان دهنده ذکاوت و خلاقیت بالای خواب بیننده دارد. خصوصاً در هنگام معاشرت و حشر و نشر با افراد دیگر جلوه می کند.

چنانچه در خواب مشاهده کنید مشغول تمیز کردن و گرفتن پوست هویج بودید، به منزله تیزبینی و هوشیاری است که شما در تشخیص خدعه بدخواهان و ناکام گذاشتن دشمنانتان از توطئه ای که برای شما گسترده‌اند، به کار می برید.

در عین حال این رویا ممکن است نشان دهنده دخالت و وارد شدن خواب بیننده در اموری است که به هیچ جهت ربط و دخلی به او نداشته است.

همچنین این خواب بیانگر هشداری است که صاحب خواب را از افتادن در سوء تعبیر و موقعیت های شبهه برانگیز بر حذر می دارد.

خوابی که در آن پوست کندن هویج و یا هویج زنده شده مشاهده شود، معانی همچون محبوبیت بسیار در میان اطرافیان، صحبتهای دلنشین و زیبا، انجام و پیشبرد امور به راحتی و به سرعت و آرامش دادن به افرادی است که جزو عزیزان شما بوده و دل نگرانشان هستید.

پرورش هویج

زمانی که در خواب مشاهده کنید هویج کاشتید، تعبیر به آن است که برای کسب درآمد و معاش زندگی کارهای مشکلی انجام می دهید.

معنای دیگر چنین رویایی، تاییدی بر صحت جسم و جان خواب بیننده دارد. چرا که به منزله تکامل، فرزندآوری و ادامه نسل می باشد.

هنگامی که هر یک از زن و شوهر در خواب خود هویج ببینند، به مفهوم زندگی زناشویی سرشار از تفاهم و امنیت می باشد.

تفسیر دیگری که برای کاشت هویج در رویا بیان می شود، تعبیر به برخورداری از عمر بلند در نهایت رونق و دولت فراوان می باشد.

هویج زرد

خوابی که در آن هویجی به رنگ زرد مشاهده شود خوب نبوده و اشاره به موقعیت های زیبایی است که برای خواب بیننده از دست رفته است.

همچنین هویج زرد در خواب، تعبیر به حرمان و یاس شدیدی است که رویابین را در بر گرفته و هیچ انگیزه و امیدی در وجودش یافت نمی شود.

در برخی از اوقات مشاهده هویج به رنگ زرد، اشاره به قلیان احساسات و خشونت زیادی است که در مواقع خاصی بروز کرده و عقل و منطق را از خواب بیننده می رباید.

این رفتار و این گونه دیدگاه بر گرفته از عدم ثبات و تعادل فکری و روحی بوده در اثر ارزش و بهای نابه جایی است که برای احساسات نامتعادل قائل شده اند.

در عین حال دیدن هویج زرد در خواب دلیلی بر عدم اشکال و ابهام در امورات بوده که به ناتوانی می انجامد.

هویج قرمز

اگر هویج را در خواب به رنگ قرمز ببینید، تعبیر ان به معنای شتاب و عجله ای است که در انجام کارها از خود بروز می دهید.

در عین حال دیدن هویج قرمز در رویا، بیانگر ارتباط رمانتیک و عاشقانه ای است که خواب بیننده موفق به برقراری آن بوده و تجربه می‌کند.

از جمله تفاسیری که برای دیدن هویج قرمز بیان می کنند، به منزله خاتمه یافتن مسائل و مشکلاتی است که مدت ها او را درگیر نموده بود.

همچنین هویج قرمز بشارتی بر رفع بیماری و بهبود جسمی خواب بیننده است.

در واقع دیدن این خواب همچون دارویی است که برای برقراری آرامش در ذهن و جسم درمانده و مضطرب رویابین داشته و رسیدن به شرایط پایدار و سلامتی کامل را برای بیماران بیان می کند.

بریدن هویج

اگر مرد جوانی که ازدواج نکرده در خواب ببیند که هویج از زمین می کند، تعبیر ان بیانگر فاصله و خاتمه ارتباط با پارتنرش می باشد.

مشاهده این رویا دلالت بر تندخویی و رفتار نابهنجار خواب بیننده در هنگام مواجهه با بحران و شرایط نامتعادل است.

همچنین می‌توان آن را به منزله زنگ خطری دانست که خواب بیننده را به شکیبایی و صبوری توصیه نموده تا با گرفتن تصمیمات اشتباه عرصه را بر خود تنگ نکند.

زمانی که در خواب خود را در حال بریدن هویج دیدید، به منزله بروز مشکل در کسب درآمد و معاشی است که بدست می آورید. حتی در مخارج روزانه نیز به مضیقه قرار می گیرید‌

بریدن هویج در رویا دلالت بر ناهماهنگی و بی نظمی های است که در برخی امور موجب نابسامانی می شود.

پختن هویج

زمانی که خواب بیننده خود را مشغول پختن هویج ببیند، بداند که در چند قدمی رسیدن به اهدافش قرار دارد.

همچنین این رویا نشان از رفع نواقص و راحتی در انجام اموری دارد که در اثر عملکرد نادرست به این شرایط رسیده‌اند.

پختن هویج در خواب برای هر رویابین، تعبیر ان بیان گر رفع کدورت و محو اختلافات بین او و کسی است که دچار بحث شده و صلح و آشتی برقرار می شود.

اگر خانوم متاهلی این خواب را ببیند، به این معناست که در تربیت و آموزش فرزندان خود کاملا موفق عمل نموده و در این بین با یادگیری و آموزش تدابیر صحیحی را اتخاذ نموده است

هویج در تهیه ترشی

اگر هویجی که جهت تهیه ترشی از آن استفاده می کنند در رویا ببینید، دلالت بر درماندگی و ناراحتی هایی دارد که به آن دچار هستید.‌

هویج به صورت طبخ شده

زمانی که هویج را به صورت طبخ شده ببینید، نشان دهنده کارهای درست و مناسب، راحتی در انجام امور، پیش رفتن کارها از طرق صحیح و پایان یافتن سختی ها است.

هویج در خواب دختران مجرد

در برخی اوقات هویج در خوابی که مرتبط با دختران مجرد بوده، تعبیر به مال و یا تسکین و آرامش دارد. ولی اگر طعم و مزه آن ناخوشایند بوده و یا از آن امراه داشت، اشاره به خبر نامطلوبی دارد.

هویج در خواب زن متاهل

چنانچه خانوم متاهلی هویجمید را به صورت پخته و یا جوشیده در آب ببیند، بداند که به زودی وجه نقدی به آسانی برایش مهیا می شود.

دیدن هویج در رویای یک خانم متعهد سمبلی از صحت و سلامت جسم و مال و پول می باشد. اگر در خواب خانم متاهل مشغول کاشت دانه هویج مراقبت و پرورش آن جمع آوری و برداشت هویج از زمین بود، تعبیر ان به منزله بشارتی است که از رسیدن به مالی بزرگ پس از مدتها سختی و زحمت حاصل می شود.

دیدن هویج در رویای یک خانوم، اشاره به مردی است که به انواع غذاها تمایل داشته و بسیار خوش اشتها است.‌

هویج در خواب زن باردار

خوابی که در آن خانم باردار هویجی را مشاهده کند، تعبیر به شرایط مطلوب، توانمندی، ارتقاء سلامتی و صحت جسم و برطرف شدن اختلافات دارد.

اگر خانمی که فرزندی در شکم دارد، هویج در خواب ببیند، تعبیر به دنیا آمدن فرزند پسر برای اوست. این امر در رویایی که هویج بسیاری خریداری کرده بود نیز صدق می کند.

رویای خرید هویج به مفهوم تولد فرزند دختر برای خانوم باردار . به طور کلی خواب هویج برای خانوم باردار همچون پیامی است که از رفع شدن همه ناراحتی های جسمی روحی و مشکلات خبر می دهد.

هویج در خواب مرد

زمانی که مرد مشاهده کند هدی جن پختی را می کرد دلالت بر آسیب ها و مسائلی دارد که با آنها درگیر است. در عین حال ممکن است این رویا اشاره به مخارجی بدون حساب و کتاب داشته باشد. ولی کاشتن هویج و یا برداشت آن برای مرد به معنای مال و یا درآمدی است که پس از کوشش فراوان عایدش می شود.

هویج در خواب شخص بیمار

هویج در خواب یک شخص بیمار، بیانگر رسیدن به سلامتی کامل است.

هویج درخواب شخصی در زندان

اگر شخص محبوس در زندان خواب هویج ببیند، تعبیر ان به معنای آزادی و و رهایی او است.

اب هویج

خوابی که در آن هویجی به رنگ سیاه خورده شود تعبیر به پریشانی و ناراحتی است که در واقعیت افکار رویا بین را مغشوش نموده است.

از نظر محمد ابن سیرین:

خوردن آب هویج در رویا، تعبیر های متفاوتی برای اشخاص مختلفی دارد که در این جا بیان می کنیم. مشاهده هویج در خواب برای بیماران به منزله شفا و مرهم، جهت اشخاص کم توان مالی به معنای دستیابی به مال زیاد، افراد مقروض و بدهکار نشان از پرداخت وام و بدهی، شخص مجرد بستن پیوند ازدواج مبارک، برای محصلین در مدارس و دانشجویان تعبیر به موفقیت و ارتقا به سطح بالاتر می باشد.

اگر خواب بیننده در رویا، آب هویج را برای دوستان و اطرافیان خود داد، به مفهوم دستیابی به مقام و رتبه بالای اجتماعی و پول و ثروت می باشد.

خوابی که در آن آب هویج دیده و یا نوشیده شود، تعبیر به اطلاع از خبرهای مسرت بخش و خوشی است که تأثیر خوبی در زندگی خواب بیننده داشته و از ناراحتی و مشکلات خلاص می شود.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🥕 تعبیر خواب هویج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🥕 تعبیر خواب هویج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🥕 تعبیر خواب هویج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🥕 تعبیر خواب هویج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن