🍉 تعبیر خواب هندوانه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🍉 تعبیر خواب هندوانه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب هندوانه 🍉 معبربن تعبیر های متعددی در خصوص مشاهده هندوانه در خواب بیان نموده اند، ولی بطور کلی این میوه نشان از بدست آوردن سود و رونقی است که به خواب بیننده رسیده و به خیر و نیکی تعبیر می شود. به طور معمول معانی که از مشاهده...

تعبیر خواب هندوانه 🍉

معبربن تعبیر های متعددی در خصوص مشاهده هندوانه در خواب بیان نموده اند، ولی بطور کلی این میوه نشان از بدست آوردن سود و رونقی است که به خواب بیننده رسیده و به خیر و نیکی تعبیر می شود.

به طور معمول معانی که از مشاهده هندوانه در خواب استنباط می شود که شامل تمایلات و عواطف عاطفی و احساسی، خرد و بینش، فعالیت حرفه ای، آسایش و غریزه جنسی است. در عین حال نشان از بارداری نیز دارد.

دیدن هندوانه در خواب تعبیر های نیکو و خیلی برای خواب بیننده به همراه دارد. در اغلب اوقات به فاصله اندکی از دیدن این خواب، به سرعت دستاوردهایی از آنچه مد نظرتان است حاصل می شود. اصولا تعابیری که برای هندوانه بیان می شود با توجه به جزییات خواب جهت دهی می شود. اما آنچه مسلم است رویای هندوانه مفاهیم خیر و اتفاقاتی خوشایند با خود به همراه دارد.

اگر از منظر تجزیه و تحلیل ضمیر و خرد نگاه کنید، دیدن هندوانه در خواب، سمبلی از دولتمندی و ثروت بسیار است.

ولی از نقطه نظر مفاهیم روحی و فکری، هندوانه در رویا دلالت بر محک و آزمون های رفتاری و روابط میان انسانها دارد.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

امام حعفر صادق (ع)

یوسف نبی

منوچهر مطیعی تهرانی

آنلی بیتون

کارل گوستاو یونگ

کتاب سرزمین رویاها

تعابیر بر اساس موضوع

مزرعه هندوانه

خوردن هندوانه ای شیرین و آبدار

لقمه نان و هندوانه

هندوانه هدیه دادن

پذیرایی با هندوانه

قطعات پوست هندوانه

برش دادن پالپ هندوانه

هندوانه برای مردان

هندوانه برای بانوان

شکستن هندوانه

قاپیدن هندوانه

خریدن هندوانه

بریدن هندوانه

برش هندوانه توسط دیگران

خوردن هندوانه

خوردن هندوانه با خانواده

کاشتن هندوانه

انتخاب هندوانه

هندوانه ی درشت

پوست و تخم هندوانه

هندوانه ی نافرم

هندوانه ی رسیده و شیرین

هندوانه خراب

هندوانه گرد، بزرگ و آبدار

هندوانه نارس

هندوانه ای در تاکستان

قسمت کردن هندوانه با دیگران

هندوانه برای بیمار

رها کردن هندوانه

زمین هندوانه

🍉 تعبیر خواب هندوانه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب هندوانه بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر امام حعفر صادق (ع)

دیدن هندوانه در خواب، تعبیر ان دلالت بر مرض و بیماری است.‌

همچنین اگر در خواب ببینید که هندوانه را خوردید، یعنی دچار مرض و کسالتی می شوید.

از نظر یوسف نبی

چنانچه در رویایتان هندوانه را دیدید، نشان از ابتلا شما به بیماری است.

ولی در صورتی که در خواب شما شخص دیگری دارای هندوانه بود، یعنی او به مرضی مبتلا می شود.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

از نظر منوچهر مطیعی مشاهده هندوانه در خواب تعبیر خیر و خوش یمن می باشد. علی الخصوص زمانی که مغز آن کاملا رسیده و به رنگ سرخ باشد‌

زمانی که در خواب ببینید به جالیزی پر از هندوانه رفته و تعدادی از هندوانه ها را چیدید، به این معناست که به میزان هندوانه هایی که چیدید منفعتی عایدتان می شود.

اگر در رویا تخمه های هندوانه داشتید، به منزله اخبار مسرت بخشی است که از آن مطلع شده و به واسطه آن سود و بهره ای به شما می رسد.

از نظر آنلی بیتون

مشاهده هندوانه در خواب و رویا، تعبیر ان به منزله آن است که نسب به اموراتی اقدام می کنید، ولی با وجود تلاش های تان با شکست مواجه می شوید.

اگر در خواب هندوانه ای را ببینید که در حال رشد و بزرگ شدن بود، به این معناست که اگرچه هم اکنون در مشکل و نابسامانی هستید، ولی خوشبختانه عاقبت آن ختم به خیر می شود.

تعبیر دیگری که برای دیدن هندوانه بیان شده، هشداری است که نسبت به مراقبت بیشتر از سلامتی داشته، چرا که احتمال ابتلا به مشکل و بیماری است.

از نظر کارل گوستاو یونگ

از دیدگاه یونگ روانشناس سوییسی مشاهده هندوانه در خواب، تعبیر به احساسات رمانتیک و عاشقانه، خواهش دل، کامجویی و میل و رغبت بسیار می شود.

رویای خواب، به معنای رسیدن به آسایش، شادی و راحتی در ایام گرم تابستان است.

اگر خانمی که باردار و یا در شرف وارد شدن به دوره پریود بوده، در اغلب موارد هندوانه را در خواب ببیند، این امر برگرفته از تغییرات هورمونی است که بدنش داشته و متورم می شود.

از نظر کتاب سرزمین رویاها

در کتاب سرزمین رویاها تالیف تونی کرسپ در مورد هندوانه در رویا این گونه آورده:

مشاهده هندوانه در خواب تعبیر ان به منزله دستیابی به اهداف ایده آل در حرفه می باشد.

چنانچه در خواب در حال خرید هندوانه بودید، تعبیر فرصت های عالی و مال زیادی است که حاصل می کنید.

اگر در رویا ببینید که مشغول پرورش هندوانه هستید، یعنی بسته ای کادو از جانب شخص غریبه به شما می رسد.

خوابی که در آن ببینید هندوانه را میان کودکان توزیع می کنید، به منزله نیکبختی و سعادت می باشد.

در صورتی که شخص بیمار هندوانه را در خواب ببیند، بشارتی بر سلامتی و صحت کامل جسمی است که بدست می آورد.

تعبیر خواب هندوانه بر‌ اساس موضوع آن 📋

مزرعه هندوانه

زمانی که در خواب جالیزی پر از هندوانه مشاهده کنید، تعبیر ان به این معناست که در واقعیت با توجه به همت و اراده ای که در وجودتان هست، ضمن اندیشیدن تدابیر لازم، برنامه ریزی، سعی و کوششی که انجام می دهید، قادر هستید به رویاها و تمایلات تان جامعه عمل پوشانیده و دست یابید.
خوابی که در آن مزرعه ی هندوانه ببینید، نشان دهنده شانس و اقبالی بلند و طالعی نیکو برای شماست. بدانید که زندگی با نیک بختی کامل و اوج لذت شما را در آغوش می کشد.

خوردن هندوانه ای شیرین و آبدار

اگر در خواب ببینید که در حال خوردن هندوانه ای کاملا رسیده، ملس و آبدار هستید، تعبیر به آن است که به پیروزی عظیمی دست می یابید که همه ابعاد زندگی شما را متحول کرده و به سمت پیشرفت سوق می دهد. به هر اندازه هندوانه ای که در رویا مشاهده میکنید در ابعاد بزرگتر بوده، به همان نسبت موفقیت های ارزشمند و قابل توجهی را تجربه کرده و به اوج صعود می رسید.

لقمه نان و هندوانه

زمانی که در خواب ببینید مشغول خوردن نان به همراه هندوانه هستید که کاملاً همچون یک وعده غذایی شما را سیر می کند، تعبیر این رویا حکایت از تغییر و تحولاتی دارد که در زندگی شما می دهد. چنانچه مصمم هستید تا جهت راه و زندگی خود را به سمت پیشرفت و شرایط خوشایند سوق دهید، لازم است تا اراده و همتی بیش از آن که تاکنون داشته اید انجام دهید. بهتر است در ابتدا از افکار و باورهای تان آغاز نموده که که این امر ناخوداگاه درهای جدیدی را برای شما می گشاید.

هندوانه هدیه دادن

هنگامی که در رویا مشاهده کنید هندوانه ای را به شخصی از اطرافیان و یا آشنایان هدیه دادید، چنین مفهومی دارد که آن شخص در نزد شما اعتبار و ارزش چندانی برخوردار نیست. به طوری که رفتارهای او را نادیده میگیرید. بهتر است واقع بین بوده و نسبت به او قدرشناس باشید‌.

پذیرایی با هندوانه

اگر در خواب ببینید که از کسی با هندوانه پذیرایی می کنید، تعبیر این خواب نمادی از یک آشنایی جدید است. این رابطه برای شما مهیج خواهد بود و از آن لذت خواهید برد. به رابطه خود با این فرد ادامه بدهید. شما اوقات باکیفیتی را با این فرد سپری خواهید کرد و چیزهای مهمی را از او یاد می گیرید.

قطعات پوست هندوانه

زمانی که درخواب صرفاً پوست هندوانه ای را به حالت قطعه قطعه شده ببینید، به این معناست که ممکن است از طرف شخص یا افرادی تحت فشار قرار گرفته و مورد اتهام واقع شوید. آنان دروغ و افترایی به شما نسبت دادند که رفتار و شخصیت شما در نزد اطرافیان و دیگران زیر سوال می رود.‌ این امر سرآغاز اختلافی عظیم و دردسر ساز در خانواده و میان بستگان بوده که نشأت گرفته از حیله و دروغ های مردی است که تمایل بسیاری به خشونت دارد. توصیه می شود تا حد توان سکوت اختیار کرده و مقابله به مثل نکنید. بدین ترتیب از دامی که برای شما پهن کرده‌اند رها شده و اوضاع آرام میشود.

برش دادن پالپ هندوانه

اگر در خواب ببینید که در حال بریدن میوه هندوانه هستید، تعبیر به آن است که شما از شرایطی که در مسائل جنسی تان حاکم بوده رضایت و خوشنودی ندارید. به طوری که حتی جسارت بروز آن را در مقابل همسرتان نداشته و از نظر فکری و روانی فشار بسیاری را متحمل می شوید. چرا که حتی تظاهر به لذت و اشتیاق به انجام آن نموده و لطماتی به احساس و آسودگی شما وارد می آید. لازم است با طمانینه در این موضوع با همسرتان به گفتگو نشسته و از ایشان در این خصوص چاره جویی کنید.

هندوانه برای مردان

اگر آقایی در خواب هندوانه ببیند، تعبیر به آن است که از جانب خانومی که نسبت به او علاقمند بوده در مورد بالا بردن این رابطه رمانتیک و شروع مرحله جدید جواب رد دریافت می کند. هر دوی آنها در این ارتباط مسائل و شرایط سختی را پشت سر گذاشته اند.

هندوانه برای بانوان

زمانی که یک خانوم و یا دختری هندوانه را به شکل گرد و کاملاً متقارن و شکیل در خواب مشاهده کرده و دست خود را بر آن کشید، تعبیر این رویا از پیوند ازدواجی خبر میدهد که در کمترین زمان ممکن اسباب و شرایط آن مهیا شده و انجام می‌شود. همچنین ممکن است معنای دیگر آن بارداری باشد که به یکباره و ناخواسته ایجاد می شود. به طور کلی این خواب شامل اتفاقات نیک و خوشایندی که با وجود نگرانی و فراز و نشیب ها، در بردارنده تحولات خوش یمن و مبارکی است.

شکستن هندوانه

اگر در خواب ببینید هندوانه ای را با زدن به زمین و یا برخورد آن به جای دیگر شکستید، به این معناست که لازم است توجه ویژه ای نسبت به فرزندانتان داشته باشید. در صورتی که فرزند شما به تازگی متولد شده و یا هنوز در شکم مادرش قرار دارد، باز هم با توجه به شرایط ایشان دقت بسیاری نشان دهید.

قاپیدن هندوانه

هنگامی که در خواب شاهد باشید که کسی با فلزی و تندی هندوانه را از دستان شما می رباید، چنین مفهومی دارد فرآیندی که برای طی یک پرونده قانونی رسیدگی می شود باعث اذیت و آزارهای شده و آن طور که انتظار است به نفع شما صادر نمی گردد. شما متحمل آسیب و ضرر بسیاری می شوید.

خریدن هندوانه

اگر در خواب دیدید که هندوانه ای خریدید،تعبیر به این معناست که به همراه شخصی که عمیقاً به او علاقمندید به سفری خواهید رفت. در این میان اوقاتی بر شما میگذرد که متعجب شده و تا حدودی شرایط رمانتیکی را تجربه می کنید.

معنای دیگر خواب مذکور، کسب مبلغ بالایی وجه نقد می باشد. احتمالاً در انتظار اعلام نتایج مسابقاتی هستید که در آن شرکت داشته و به سختی تلاش کرده اید. حتی ممکن است اموال زیادی به عنوان ارث عایدتان شود.

در عین حال مشاهده این رویا دلالت بر موفقیت عظیمی است که در سطح گسترده دستاوردهای فراوانی برای شما به ارمغان می آورد.

خوابی که در آن هندوانه خریده شود، نشان از یک زندگی شاد و خوشحال دارد.

در صورتی که دچار بیماری هستید و چنین رویایی را ببینید، به منزله صحت و سلامت کامل است که به آن دست می یابید.

بریدن هندوانه

اینکه در خواب ببینید هندوانه ای را برش میزنید تعبیر ان به منزله عدم رضایت و خوشنودی در کیفیت روابط جنسی است که دارید.

در عین حال معنای دیگری که برای بریدن هندوانه در خواب متصور است، خبر از نزول رحمت و عنایت خدای مهربان بر زندگی شما دارد. چنانچه افکار جدیدی در سر پرورانده و یا برنامه های ویژه ای کرده‌اید، بدانید در صورتی که به مرحله اجرا در آورید موفقیت‌های خوبی عایدتان می شود. بهتر است از این موقعیت حداکثر استفاده را داشته باشید.

اگر شما فردی هستید که همسر و زندگی دارید، دیدن خوابی که در آن هندوانه بریدید، نشان از سفری است که به زودی عازم شده و در شرایط سخت و مدت مدیدی به طول می انجامد.

چنانچه به طور مستقل دارای شغل و حرفه ای هستید، تعبیر بریدن هندوانه در خواب بیانگر طالع نیک و اقبالی بلند است که تاثیر زیادی که رسیدن به دستاوردهای بسیاری در حرفه و تخصصتان می شود. البته فراموش نکنید که احتیاط شرط اول موفقیت در پروژه های عظیم است.

در صورتی که دچار بیماری بوده و در خواب هندوانه ای را بریدید، به این معناست که در زندگی شکست های بسیاری داشته و دچار یأس و حرمان شده‌اید. توصیه می شود در هنگام بروز مشکلات و سختی ها احتیاط و دقت لازم را در پیش گرفته و مراقبت لازم را داشته باشید.‌

چنانچه شما در اواخر دوران بارداری به سر برده و به زودی فرزندتان متولد می شود، دیدن خواب مذکور به منزله بشارتی است که از سلامت مادر و فرزند خبر داده که طی عمل جراحی سزارین پا به این دنیا میگذارد.
اگر در خواب ببینید به وسیله چاقو در حال بریدن هندوانه هستید، به معنای طالعی در سطح متوسط و شرایطی نا مطمئن از میزان معاش شما است. این رویا نشان می‌دهد که شما در خرج کردن پول خط قرمزی نداشته و بسیار ولخرجی می کنید. بهتر است برای صرف هزینه ها حدودی برای خود تعیین نموده تا قادر باشید گام های بلندی را برای پیشبرد اهداف تان بردارید.

برش هندوانه توسط دیگران

زمانی که در خواب نظاره‌گر بریدن هندوانه توسط کس دیگری به غیر از خودتان بودید، تعبیر به منزله هشداری است که از بروز اختلاف و کشمکش هایی میان شما و اطرافیانتان خبر می دهد.

خوردن هندوانه

چنانچه در خواب اقدام به خوردن هندوانه نمایید به این معناست که به سرمستی و نشاط مضاعفی نائل خواهید شد. در آینده ای نزدیک با شخص محبوبتان وارد مرحله جدیدی شده و ارتباط جنسی برقرار می کنید. به طوری که سرشار از لذت بی نهایت می شوید. در صورتی که در خواب هندوانه را برای خوردن با شخص دیگری سهیم شدید، به مفهوم تمایل شما برای شروع رابطه ای نو می باشد.

تعبیر خوردن هندوانه در رویا، بسیار نیک و خیر بوده و خبر از بلندی بخت و طالعتان دارد. این خواب به منزله پیروزی و موفقیت شما در نهایت یقین و قطعیت بوده و به نقطه امنی دست می یابید. در صورتی که دچار بیماری هستید، معنای این خواب نشان از درد و ناراحتی است که تا قبل از بهبودی بر شما عارض گشته ولی در نهایت به سلامت کامل می رسید.

خوردن هندوانه با خانواده

اگر در خواب ببینید در جمعی از اعضای خانواده و به همراه آنان هندوانه می خورید، تعبیر ان اختلاف و مشاجراتی است که میان اعضای خانواده صورت میگیرد.

کاشتن هندوانه

اگر در خواب مشاهده کنید مشغول کاشت، مراقبت و رسیدگی به هندوانه بودید، تعبیر ان نشان از پیروزی شما دارد. به این معناست نسبت به اموری که در حیطه حرفه و کسب و کارتان اقدام کرده‌اید به موفقیت هایی دست یافته و یا پروژه ای که با بررسی های دقیق و برنامه ریزی برای آن تلاش داشته اید به نتیجه مطلوب منجر می شود. به این ترتیب آینده‌ای ثمر بخش را برای خود تضمین می کنید.

خوابی که در آن اقدام به کاشت تخم هندوانه و مراقبت و پرورش آن بودید، تعبیر به تخصیص منابع مالی و انسانی در یک برنامه جامع و مدون بوده که در آینده ای نزدیک سود کلانی را برای تان حاصل می کند.

انتخاب هندوانه

چنانچه در خواب ببینید در میان بازار میوه و تره بار در حال سنجش هندوانه ها بوده تا از میانشان یکی را انتخاب کنید، چنین مفهومی دارد که بطور عجولانه و بدون فکر و تعقل تصمیمی اتخاذ می کنید که مناسب نبوده و هیچ یک از جزئیات و صلاح امور را در مد نظر قرار ندادید.

هندوانه ی درشت

زمانی که هندوانه ای با ابعاد بزرگ در رویا ببینید، به منزله پیام هایی با محتوای مسرت بخش و مفیدی است که در برنامه های شما تاثیرات سازنده و خوبی به جا می گذارد.

مشاهده هندوانه ای در جثه ی بزرگ و یا بیش از حد معمول در رویا، بشارتی است که پس از گذراندن مصائب و مشکلات بسیار به شما نوید زندگی مطلوب و دلخواه را می دهد.

پوست و تخم هندوانه

اگر در خواب تخم و یا پوست هندوانه ای که محتوای آن مصرف شده ببینید، تعبیر ان به این معناست که احتمالا شرایط نه چندان مطلوب و ناخوشایندی بر شما و یا افراد خانواده تان وارد شده که لازم است سعه صدر پیشه کنید.

همچنین مشاهده تخم هندوانه به عنوان سمبلی از تکامل وجودی انسان است. به هر میزان که ابعاد روحانی و معنوی شخصیت شما ارتقاء بیشتری یافته باشد، به همان میزان خصلت های پسندیده و خلق و خوی نیکویی در رفتار و گفتار شما مشهود می شود. رویت تخم هندوانه در رویا، به منزله مواجهه با رویدادهای حیرت آور، خوب و ایجاد تحولاتی مطلوب است. این معانی می تواند در قالب هدیه ای باشد که توسط یکی از دوستان به طرز مهیج و شادی آوری برگزار شده و رنگ و جلای خاصی به زندگی یکنواخت شما می دهد.

تفسیر دیگری که برای دیدن تخم و پوست هندوانه در خواب بیان می شود، ممکن است اندام جنسی شما دچار برخی ناراحتی و مشکلی باشد که به راحتی با مراجعه به پزشک رفع شده و بهبود می یابد.

هندوانه ی نافرم

هنگامی که در خواب هندوانه ای با شکل و شمایل غیرطبیعی ببینید، خبر از بارداری است که بطور ناخواسته رخ داده و شگفت زدتان می کند.

هندوانه ی رسیده و شیرین

اگر هندوانه را با طعم ملس و رسیده در رویا ببینید، نشان از پیروزی و ظفرمندی هایی داشته که به زودی عایدتان می شود. هر آنچه که از منابع مالی، نقد و غیر نقد در جهت رسیدن به آرزو و رویاهای تان صرف نموده اید، با سود چشمگیری غافلگیرتان کرده و در قالب اموالی با ارزش بالاتری برای تان جبران می شود.

دیدن هندوانه در خواب علامتی است که نشان از روش صحیح و مسیر مناسبی دارد که در پیش گرفته آید. معاشی که برای تامین زندگی دریافت می کنید به طرز قابل توجهی افزایش یافته و شانس و اقبال مساعدی شما را یاری می کند.

هندوانه خراب

اگر هندوانه‌ای گندیده و فاسد در خواب ببینید، تعبیر ان به منزله زنگ خطری است که از کسالت و یا مرضی در وجود تان نواخته می شود. لازم است مراقبت بیشتری از جسم و سلامتی تان داشته و حتی انجام ورزش مشخصی را شروع کنید.

هندوانه گرد، بزرگ و آبدار

دیدن هندوانه به شکل گرد، در ابعاد بزرگ و کاملا آب دار سمبلی از طالع نیک و بخت بلند است‌. بدلیل دارا بودن هندوانه از تخم های فراوان، در صورت حمل فرزندی در شکم تان، دیدن این خواب از تولد فرزندان دو قلو و یا چند قلو خبر می دهد.

هندوانه نارس

زمانی که هندوانه ای نرسیده در رویا ببینید،تعبیر ان نشان از بروز مسأله ای نامطلوب و هراسناک دارد.

هندوانه ای در تاکستان

چنانچه در رویا هندوانه ای را در میان زمینی که برای پرورش انگور است ببینید، به منزله هشداری است که در زمینه ارتباطات دوستانه داشته و لازم است تا در انتخاب دوست دقت و وسواس بیشتری به خرج دهید. بدین ترتیب از ایجاد خیلی مسائل پیشگیری کرده اید.

قسمت کردن هندوانه با دیگران

اگر در خواب هندوانه را به قطعات یکسانی بریده و آن را در بین دیگران تقسیم کنید، بیانگر اختلاف و مشاجراتی است که با پارتنر و یا همسرتان بروز می کند. در این شرایط مسکوت گذاشتن موضوع راه حل مناسبی نبوده و بهتر است با مشورت و هم فکری چاره اندیشی کرده و برای رفع و حل آن اقدام کنید.

هندوانه برای بیمار

چنانچه در کسالت و بیماری به سر برده و در خواب و رویا هندوانه ای ببینید، تعبیر ان به این معناست که احتمالاً دچار یأس و ناامیدی شده و در برخی امورات با مشکلاتی مواجه می شوید. لازم است که در هنگام مواجهه با مشکلات احتیاط بیشتری به خرج داده و پس از تحقیق و بررسی کافی دست به اقدام بزنید.

رها کردن هندوانه

در هر حالتی رها کردن هندوانه در رویا به منزله سقط کودکی است که در شکم مادر رشد می کند. در صورت مشاهده چنین رویایی دقت و مراقبت مضاعفی در کلیه حرکات خود داشته و صدقه ای کنار بگذارید.

زمین هندوانه

اگر در خواب زمینی که هندوانه در آن کاشته و پرورش می یابد را ببینید، تعبیر ان نشان از ثروت کثیر دارد. این رویا به مفهوم سود و منفعت بسیاری است که عایدتان می شود.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🍉 تعبیر خواب هندوانه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍉 تعبیر خواب هندوانه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍉 تعبیر خواب هندوانه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍉 تعبیر خواب هندوانه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی