🍊 تعبیر خواب پرتقال از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🍊 تعبیر خواب پرتقال از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب پرتقال 🍊 تعبیر مشاهده پرتقال در خواب و رویا بسیار نیک بوده و اغلب به روابط دوستانه و اتفاقات خوب اشاره دارد. معنای پرتقال در خواب به منزله اقبال بلند، اجابت آرزوها، صحت و سلامت کامل جسمی و روحی دارد. مفسرین قدیمی تفاسیر زیادی...

تعبیر خواب پرتقال 🍊

تعبیر مشاهده پرتقال در خواب و رویا بسیار نیک بوده و اغلب به روابط دوستانه و اتفاقات خوب اشاره دارد. معنای پرتقال در خواب به منزله اقبال بلند، اجابت آرزوها، صحت و سلامت کامل جسمی و روحی دارد. مفسرین قدیمی تفاسیر زیادی از پرتقال بیان نکرده‌اند، ولی قطعاً از جمله معانی آن رسیدن به آرزوها و داشتن فرزند صالح است.

از دیدگاه تمدن و فرهنگ اسلامی زمانی که در خواب پرتقال ببینید، به مفهوم بروز اختلاف و کشمکشی است که در اثر اجحاف و تبعیضی که در برخی مسائل نسبت به شما رخ داده، ایجاد می شود.

از جمله تفاسیری که در متون اسلامی در خصوص خوردن پرتقال آبدار بیان شده، تعبیر به پیام مسرت بخشی است که به علت جریان داشتن عشق و علاقه ای عمیق و کامیابی در زندگی حاصل می شود.

با توجه به اعتقاد و باور معبرین غربی در رویای دیدن پرتقال، به معنای وارد شدن در دوره‌ای از زندگی است که همه ایام سرشار از نیکبختی و مسرت بر وفق مرادتان میچرخد.

خوابی که در آن یک عدد پرتقال مشاهده کنید، به مفهوم رغبت و اشتیاقی است که برای رفتن به سفر در افکار و قلبتان وجود دارد.‌

پرتقال از جمله میوه هایی است که همچون سیب، آلو و انگور مفاهیمی در قالب احساسات، عشق و همچنین لذایذ مادی دارد. و عموما از آن به عنوان نمادی از میل، رغبت، تمایلات مادی و حتی ارتباطات جنسی یاد می شود.

همان گونه که قبلاً به آن اشاره شد تعبیر مشاهده پرتغال در رویا از خواب های نیک و خیر به حساب آمده و به منزله منفعت و بهره‌مندی از مال و وقوع اتفاقات خوش می باشد.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

محمد ابن سیرین

شیخ مفید

جابر مغربی

منوچهر مطیعی تهرانی

آنلی بیتون

لیلا برایت

کارل گوستاو یونگ

کتاب سرزمین رویاها

یوسف نبی

تعابیر بر اساس موضوع

پرتقالی در دست

خوردن پرتقال

خریدن پرتقال

پرتقال روی میز

پرتقال پوست کندن

درخت پرتقال

پرتقالی بزرگ بر روی درخت

شکوفه‌های درخت پرتقال

افتادن پرتقال از روی درخت

پرتقال خشک شده

پرتقال های فراوان

پرتقال‌های تازه‌ی خوشبو

نوشیدن آب پرتقال

پوست پرتقال

پذیرایی با پرتقال

یک تکه پرتقال

عنکبوتی درون آب پرتقال

پرتقال برای زن باردار

پرتقال برای زنان مجرد

چیدن پرتقال

🍊 تعبیر خواب پرتقال از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب پرتقال بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین

خوابی که در آن پرتقال ها را در رنگ های مختلف و متنوع ببینید هرکدام چنین معنایی دارد:

دیدن پرتقال به رنگ قرمز در خواب، تعبیر ان به معنای اختلاف و مشاجراتی است که بر سر ازدواج با دختر و یا حتی اثبات و مالکیت عشقی بین دو رقیب می باشد.

اگر پرتقال به رنگ سبز بود نشان دهنده صلح و صمیمیت و فراموش کردن هر عداوت و دشمنی بوده و پرتغال به رنگ زرد تعبیر به ابتلا مرض و یا بیماری دارد.

زمانی که پرتقال به رنگ قهوه‌ای بود به وجود برادرانی که از یک پدر و مادر اشاره دارد.

در صورتی که پرتقال به رنگ سیاه بود، به منزله مال و دارایی کلانی است که از راه نامشروع و حرام حاصل شده است.

از نظر شیخ مفید

اگر خانوم هاو یا دختران در رویا پرتقال های خونی مشاهده کنند، به منزله به دنیا آمدن فرزند پسر برای آنها بوده و یا اینکه چنین خبری به گوششان میرسد.

چنانچه در خواب ببینید با اشتیاق و ولع تمام در حال خوردن و قورت دادن پوست پرتقال هستید، تعبیر به آن است که به مقدار ناچیزی از مال حرام بر اموال و دارای شما وارد شده که لازم است آن را تشخیص داده و طبق اصول آن را از مال تان جدا کنید.

زمانی که در خواب دانه های پرتقال را میخورید، یعنی با انگیزه و شعف به انجام وظایف و تکالیف می پردازید.

در صورتی که در خواب متوجه شوید مادر خانوم تان در حال مهیا نمودن پرتقال ها بوده به طوری که آن را پوست گرفته و برای خوردن به جانب شما تعارف می کند، به مفهوم خلل و مشکلی است که در ارتباط عاشقانه صورت گرفته و یا حتی نسبت به همسرتان دچار اختلاف می شوید.

اگر میوه پرتقال در خواب دور ریخته و یا در میان زباله ها رها کنید، به معنای اختلاف و جنگ و جدالی است که دور از عقل و منطق و بدون هیچ دلیل مشخصی بروز می کند.

چنانچه ببینید در خواب به شکل های مختلف در حال بازی با پرتغال بوده و یا اینکه آن را به جانب کسی پرتاب کردید بیان گر سفری است که به یکباره عازم آن می شوید.

از نظر جابر مغربی

زمانی که در خواب میوه پرتقال را خوردید ولی مزه آن را ترش احساس کردید، تعبیر ان به منزله اخبار ناخوشایندی است که به گوش تان می رسد.

چنانچه تنها با خوردن پرتقال به احساس سیری رسیدید، به این معناست که به مقدار همان پرتقال از معاش و روزی شما کاسته می شود.

زمانی که خود را در حال خوردن پرتقال آبدار ببینید به طوری که کاملاً از طعم و مزه آن احساس لذت می‌کنید، به منزله به دنیا آمدن فرزند پسری برای شماست.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

مشاهده پرتغال در رویا اشاره به بهروزی و اوقات شادکامی دارد.

از آنجا که پرتقال میوه ای است که دارای عطر و بوی دلنشین بوده و حتی در ظاهر نیز خوشایند می باشد، لذا رویای آن نیز تفسیر خوبی دارد.

برخی از معبربن در خصوص مشاهده پرتغال مطلبی بیان نکرده‌اند، اما به احتمال زیاد به معنای کامروایی و همچنین فرزند نیک اشاره دارد.

خوابی که در آن تعداد زیادی پرتقال از آن شما بود، به منزله پول و مالی است که به دستتان میرسد. ولی چنانچه تعداد آنها انگشت شمار بود، اشاره به فرزندانی است که شما دارید.

رویایی که در آن پرتقال به شکل لک دار و یا له شده بود، مفهوم مناسبی ندارد. چرا که ممکن است یکی از فرزندان شما به کسالت و یا بیماری مبتلا شده و یا حتی مسئله ای برایش رخ دهد. چنانچه صاحب فرزند نبودید، احتمالاً شخصی از نزدیکان شما در آستانه ابتلا به بیماری بوده و یا اینکه مشکلات ناچیزی برایش ایجاد می شود.

اصولاً مشاهده پرتقال نرسیده و به رنگ سبز نیک نبوده و پرتقالی که به رنگ زرد و رسیده باشند، مفهوم خوبی در بر دارند.

چنانچه در خواب و رویا در حال خرید پرتقال بودید، تعبیر ان به این معناست که در شرایطی قرار میگیرید که به ناچار برخی موضوعات و یا حتی اشخاصی را نسبت به دیگران برتری داده و آنها را در اولویت قرار می دهید. چنین انتخابی را در نهایت آرامش انجام میدهید.

زمانی که در خواب مشغول فروختن پرتقال بودید، به منزله معاملاتی است که در زمینه مالی منعقد می کنید.

دیدن درخت پرتقال در حیاط منزل مفهوم خوشایندی دارد، چراکه نشان دهنده گردهمایی اعضای خانواده در کنار یکدیگر بوده و به ویژه زمانی که درخت را پر از میوه مشاهده کنید.

اگر در خواب متوجه شدید پاکتی که پرتقال ها در آن قرار داشت پاره شده و پرتقال ها بر روی زمین پخش شدند، به منزله بروز اتفاقی است که به موجب آن اشخاصی که در پیرامون شما بودند، متفرق شده و هر کدام به دنبال کار خود می روند.

در صورتی که ببینید مشغول جمع کردن پرتقال ها از روی زمین بوده و یا اینکه در حال چیدن آن از درخت بودید، بسیار خیر و خوش یمن می باشد و به منزله آن است که اعضای خانواده، نزدیکان و عزیزان تان را در کنار یکدیگر جمع می کنید. در هر شرایطی دیدن پرتغال در رویا بیانگر رویدادهای خوش بوده به ویژه زمانی که طعم ترش نداشته باشد. چرا که ترشی در هیچ قالبی در خواب پسندیده نیست.

از نظر آنلی بیتون

زمانی که در خواب ببینید در حال فروش پرتقال هستید، تعبیر به آن است که با اطرافیان و دیگران روابطی صادقانه و صمیمی برقرار می کنید.

اگر در خواب شکوفه هایی بر روی درخت پرتقال ببینید، به منزله انجام پیوند ازدواج است.

چنانچه مشاهده کنید دسته‌ای از شکوفه های پرتقال بر روی سرتان قرار دارد، به این معناست که به علت روراستی و صفای وجودتان در کارها و برنامه های تان موفق می شوید.

هنگامی که در خواب ببینید با شکوفه های پرتقال دسته گلی زیبا مهیا می‌کنید، بیانگر انجام پیوند ازدواجی در نهایت نیکبختی و سعادت می باشد.

اگر در خواب مشغول درست کردن مربای پرتقال باشید به منزله اتفاقی است که منجر به مرگ عده‌ای از سربازان می شود.

زمانی که درخت پرتقال را در رویا ببینید، از مسئله‌ای به قدری پریشان میشوید که به گریه می افتید.

کاشتن درخت پرتقال در رویا نشان دهنده سفری است که عازم آن شده ولی بدون فایده و بی ثمر برمی گردید.

خوردن پرتقال در خواب اشاره به زخم و جراحت و یا حتی ابتلا به بیماری دارد.

تعبیر دیگری که برای خوردن پرتقال در خواب بیان شده هشداری است که از خطر و آسیب به سلامتی تان سخن می گوید.

رویای پوست گرفتن پرتقال به این معناست که از نظر مکانی میان شما و عزیزانتان فاصله ای ایجاد میشود.

هنگامی که دختری در خواب پرتقالی را در دستانش ببیند، تعبیر به ازدواج با شخصی است که کاملاً مطابق میل او می باشد.

از نظر آنلی بیتون خریدن پرتقال در خواب به مفهوم نافرجامی در عشقی است که آن را در دل می پرورانید‌.

از نظر لیلا برایت

لیلا برایت معتقد است دیدن پرتقال در خواب تعبیر به روزگار سعادتمندانه و خوشی است که در پیش رو دارید.

خوابی که در آن پرتقال را از روی درخت بچینید نیک نموده و بیانگر احوال خوشی است که به ناراحتی مبدل می‌شود.

از نظر کارل گوستاو یونگ

کارل گوستاو یونگ تعبیر دیدن پرتقال در خواب را نشان از صحت و سلامت جسم و جان و به ثمر رسیدن امور و برنامه ها بیان می کند.

اگر در خواب مشغول خوردن پرتقال هستید به این معناست که از جایگاه و شرایطی که در زندگی بر شما حاکم است رضایت دارید. چرا که از مقام و منزلت خیلی خوبی برخوردار هستید. همچنین به منزله احتیاج و نیاز مبرم شما به تجدید قوا و انرژی می باشد.

با توجه به اینکه معمولاً پرتقال ها طعم شیرینی دارند، دیدن چنین خوابی بیانگر تمایل و نیاز شما برای بهبود و نشاط بخشیدن به احوال زندگی تان است. به طوری که شما در هر شرایطی و با کوچکترین دلخوشی بسیار خشنود و سرخوش می شوید.

زمانی که پرتقال را آبدار ببینید، تعبیر به موردی است که از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و یا حتی بدنامی که در ارتباط با مشکلی ایجاد می شود.

از نظر کتاب سرزمین رویاها

تعبیر ان که در خواب ببینید که در حال پوست گرفتن پرتقال هستید، احتمالاً به معنای آن است که یکی از نزدیکان دار فانی را وداع می گوید.

رویای فروختن پرتقال، به منزله عشقی صادقانه و صمیمی می باشد.

زمانی که ببینید در حال خرید پرتقال هستید، تعبیر به نافرجام بودن عشقتان می باشد.

از نظر یوسف نبی

از نظر یوسف نبی تعبیر مشاهده پرتقال در خواب، به معنای رزق و روزی حلالی است که به زندگیتان وارد میشود.

بر این اساس به هر نسبتی که پرتقال ها در تعداد بیشتری دیده شوند، تعبیر این رویا ثروت عظیم تری را بیان می کند.

تعبیر خواب پرتقال بر‌ اساس موضوع آن 📋

پرتقالی در دست

چنانچه در خواب متوجه شویم در میان دستانتان یک یا حتی چند پرتقال دارید، تعبیر به آن است که در آینده ای نزدیک با شخصی که تاثیر مهمی در زندگی شما داشته آشنا شده و حتی به جایگاه نزدیکترین و اصلی ترین عضو خانواده شما می رسد.

خوردن پرتقال

چنانچه در رویا شاهد خوردن پرتقال توسط خودتان بودید، معنای مناسبی ندارد. چرا که تعبیر به نابسامان بودن زندگی خانوادگی و شخصی شما دارد. ممکن است انتظاری که نسبت به کیس عاطفی تان داشته اید فراتر از این بوده است.

البته خاطرنشان می کند برای رویای خوردن پرتقال، معانی دیگری نیز استنباط می شود که لازم است طعم و مزه آن را مد نظر قرار دهید.

اگر در خواب پرتقال ترش مزه ای خوردید، مفهوم خوبی نداشته و تعبیر به آن است که به زودی موانع و مشکلات عدیده ای در سر راهتان ایجاد می شود. در عین حال این رویا به منزله عدم وجود نشاط، هیجان و سرزندگی در زندگی تان بوده که دچار یکنواختی شده اید.

ولی رویایی که در آن مشغول خوردن پرتقال شیرین باشید، به این معناست که موفق می شوید تا مسائل و موانعی که در مقابل تان قد علم کرده از سر راهتان کنار بزنید.
همچنین مفهوم دیگری که برای خوردن پرتقال شیرین بیان شده دلالت بر تحقق آرزوها و اهداف شما در زندگی می باشد.

اگر در خواب مشغول خوردن پرتقال بودید، چنین مفهومی دارد که برای به ثمر رسیدن آرزوها و تلاش‌تان لازم است تا برخی تغییرات در مسیر و حتی برنامه های خود لحاظ نمایید. دیدن این رویا نشان دهنده ارتباط رمانتیک و عاشقانه ای است که شمارا در همه جهات به اوج لذت می رساند.

خریدن پرتقال

هنگامی که رویا مشاهده کنید از بازار در حال خرید پرتقال هستید، به این معناست که آرزوی دیرینه و بزرگ شما به زودی به حقیقت پیوسته و در زندگی متجلی می شود.

زمانی که در خواب ببینید مشغول خرید پرتقال هستید، تعبیر به آن است که به زودی شخصی از اطرافیان و یا دوستان درخواست کمک و مساعدتی از شما خواهد نمود. توصیه می‌شود در صورت توان حمایتی از او داشته باشید.

همچنین معنای دیگری که برای این رویا متصور است به منزله دارایی و مال و منالی است که به زودی عایدتان می شود. این موضوع ممکن است ثمره سود کلان و یا حتی ارثی است که به شما میرسد.
خوابی که در آن خانومی مشغول خرید پرتقال باشد، به مفهوم اختلافات شدید و عمده ای است که با همسرش پیدا میکند.

پرتقال روی میز

چنانچه در خواب پرتقال را بر روی میز مشاهده کنید، بدانید که کسی با یک هیجان سعی دارد تا شما را سوپرایز کند. این شخص کسی است که علاقه قلبی به شما داشته و از این موضوع خوشحالی زیادی نصیبتان می شود.

پرتقال پوست کندن

زمانی که در خواب شاهد پوست گرفتن پرتقال توسط خودتان باشید، تعبیر ان چنین مفهومی دارد که به زودی دیداری عاشقانه و رمانتیک خواهید داشت. حتی ممکن است پیشاپیش از این موضوع اطلاع نداشته و پس از ملاقات آن شخص به کیس عاطفی تان تبدیل شود.

چنانچه در رویا شاهد کندن پوست پرتقال توسط خودتان بودید، به این معناست که لازم است برای دستیابی به اهداف و به نتیجه رسیدن برنامه هایی که هم اکنون در دست دارید، تلاش مضاعفی از خود به خرج داده و به طور مستمر راه های جدیدی را برای آن در نظر بگیرید.

درخت پرتقال

مشاهده درخت پرتقال در رویا به این معناست که در آینده ای نزدیک اخبار مسرت بخش و خوشحال‌کننده‌ای به گوش تان می رسد.

زمانی که در خواب تعداد انبوهی از درختان پرتقال را ببینید، چنین تعبیری دارد که به زودی پیوند ازدواجی مبارک، ابدی و سعادتمندانه برقرار می کنید.

پرتقال بر روی درخت:

در عین حال زمانی که تعداد زیادی پرتقال با بر روی درخت ببینی به منزله کمال و رشد عواطف و احساسات شما در زمینه عشق بوده و در رابطه ای مسرت بخش از آن بهره مند می شوید.

پرتقالی بزرگ بر روی درخت

در صورتی که در خواب و رویا پرتقالی بزرگ را بر بالای شاخه درختی ببینید، تعبیر ان به این معناست که شما در انتخاب شریک زندگی بسیار مشکل پسند بوده و وسواس خاصی دارید. از این رو این فرآیند مدت طولانی است که شما را به خود مشغول نموده و هنوز نتیجه دلخواه عایدتان نشده است.

شکوفه‌های درخت پرتقال

تعبیر ان که در خواب شکوفه های درخت پرتقال را ببینید، به منزله اضافه شدن اشخاص جدیدی به جمع خانوادگی شما بوده که می تواند با متولد شدن فرزندان جدید و یا حتی پیوند ازدواج بوده باشد. این اشخاص رسالتی که شما برای انجام فعالیت‌های خداپسندانه داشته آید را عهده دار شده و ادامه می‌دهند.

افتادن پرتقال از روی درخت

اگر در خواب نظاره گر افتادن پرتقالی از روی درخت بودید، نشان دهنده تلاش مستمر و طاقت‌فرسایی است که شخصی از اطرافیان تان داشته و شما نیز در منفعت حاصل از آن سهیم شده اید.

پرتقال خشک شده

اگر پرتقال را به شکل خشک شده ببینید، مفهوم آن چنین است که شخص و یا موضوعی در زندگی شما پایدار بوده و اثرات طولانی مدتی از خود به جای می گذارد. این امر می تواند تخصص، حرفه و یا حتی رابطه های عاشقانه تلقی شود. دیدن چنین رویایی در حقیقت بشارتی است که از ماندگاری موضوع و یا شخصی خبر می دهد که عمیقاً به آن علاقه دارید.

پرتقال های فراوان

زمانی که در خواب تعداد زیادی پرتقال را مشاهده کنید، تعبیر ان است که شما علاقه و تمایلی به شغل و حرفه تان ندارید. به طوری که از نظر فکری به هیچ وجه بر آن متمرکز نشده و دائماً به دنبال تعطیلات و یا فرصتی هستید که از زیر بار آن شانه خالی کنید‌. توصیه می شود کمی به خود بیایید، چون حتی تفریح و گردش نیز حد و مرزی دارد.

در اختیار داشتن پرتقال زیاد:

زمانی که در خواب ببینید پرتقال های زیادی در اختیار دارید بیانگر مال و یا و چه نقدی است که به شما می رسد.

پرتقال‌های تازه‌ی خوشبو

اگر در خواب پرتقال هایی کاملاً تازه با عطر دلپذیر مشاهده کنید، اشاره به نیک بختی و اقبال بلند داشته و به منزله وقوع تغییر و تحولاتی زیبا و دلچسب بوده که به زودی شما را در بر می گیرد.

نوشیدن آب پرتقال

هنگامی که در خواب مشغول نوشیدن آب پرتقال باشید، تعبیر ان چنین مفهومی دارد که سرانجام به موفقیتی دست نیافتنی نائل می شوید. این امر موجب کسب اعتبار بسیاری در اجتماع، محیط کار و در میان همکاران گردیده و منزلت بسیاری را برای تان به ارمغان می آورد.

پوست پرتقال

هنگامی که در خواب پوست پرتقال مشاهده کنید، خبر از موضوعی ناخوشایند و نامطلوب دارد. چرا که به علت کمبود و یا نقصی که در دستیابی به موضوع مهم مالی و یا حتی خرید وسیله ای که مدتها برای آن تلاش کرده اید، فرصت خوبی را از دست می دهید.

سر خوردن روی پوست پرتقال:

چنانچه در خواب متوجه شوید پوست پرتقالی در زیر پای شما چسبیده و باعث سر خوردن تان می شود، چنین تعبیری دارد که احتمال از دست دادن شخصی از بستگان و یا عزیزانتان بوده که به طور ناگهانی ایجاد می شود. این امر پریشانی زیادی را برای تان به همراه دارد.

پذیرایی با پرتقال

هنگامی که در خواب در مقابل کسی با پرتقال پذیرایی می کنید، تعبیر به آن است که میان شما و او به علت برخی مسائل اختلاف و چالش هایی بروز می کند که در این میان اندوه و حتی مطالبی ناخوشایند میانتان رخ می دهد.

یک تکه پرتقال

اگر در رویا تنها تکه ای از یک پرتقال را ببینید، نشانه تردید و حتی شکی است که شما را به خود مشغول کرده و مانع اتخاذ تصمیمات صحیح می شود. در پی این تعلل، با عواقب سختی مواجه شده که منجر به بروز موانع و مسائلی در این میان می شود. لازم است به رفع و رجوع آن پرداخته و شرایط را به حالت مطلوب برگردانید.

عنکبوتی درون آب پرتقال

دیدن چنین رویایی از دو منظر قابل بررسی است. در ابتدا آب پرتقال که نشان دهنده موفقیتی عظیم و هوشمندانه بوده که شهرت و منزلت بسیاری را در همه عرصه ها با خود به همراه داشته و مقام و اعتبار بالایی کسب می‌کنید. از سوی دیگر مشاهده عنکبوت مرده و یا زنده تعبیر به آن است که اشخاص دیگری از ماحصل دسترنج و زحمات شما به نفع خود بهره برداری می کنند. این احتمال هست که با عدم مدیریت و کنترل شما موفقیت و دستاوردهای تان نابود شود.

پرتقال برای زن باردار

اگر خانم بارداری در خواب پرتقال ببیند تعبیر ان به منزله جریانات نیک، رونق و همچنین داشتن فرزندان شایسته می باشد. با داشتن چنین دیدگاهی قطعاً اتفاقات خوشایندی در زندگی بروز کرده می کند. مگر در مواردی استثنا که پرتقال به شکل خاص باشد.

زمانی که خانم باردار در رویا مشغول خوردن پرتقال و یا آب پرتقال بود، اشاره به جنسیت فرزند است که او در شکم داشته و معمولاً دختر بیان می شود.

معنای دیگری که در رویای فوق برای خانوم باردار بیان می شود، اشاره به یک جریان و یا حتی اتفاق خوشحال کننده ای است که در آینده ای نزدیک با آن مواجه می شود. در صورتی که در آن خواب پرتقال را به اشخاص دیگری می داد به منزله جشن تولدی است که اطرافیان را در آن دعوت نموده و شادی خود را با آنها سهیم می شود.

اگر خود را در حال چیدن پرتقال از درخت ببیند، به معنای حمایت و یاری است که یکی از آشنایان و نزدیکان نسبت به او می نماید. به این دلیل که کاملاً میداند که در روزهای آتی از جهات مختلف به کمک و مساعدت دیگران نیاز خواهد داشت.

هنگامی که پرتقال را به شکل گندیده و خراب در رویا مشاهده کند، نشان دهنده رفتار و کارهای ناپسند و زشتی است که او بر خلاف اصول و اخلاق انسانی مرتکب شده است. در صورتی که پرتقال خراب خورد، به منزله کارهای نامناسبی است ک هنوز به آن مبادرت می کند.

پرتقال برای زنان مجرد

تعبیر دیدن پرتقال در خواب دختر مجرد، نشان دهنده رسیدن به جنبه های مثبتی از زندگی، داشتن رونق و برکت زیاد، فراهم شدن فرصت های ایده آل است. به بیان محمد بن سیرین مشاهده پرتقال در خواب افراد مجرد، دلالت بر پیروزی و ظفرمندی در زندگی و در آغوش کشیدن آینده‌ای پر افتخار دارد.

اگر در رویا پرتقال گندیده ای به شخص مجرد بدهید، نشان دهنده انزجار و احساس ناخوشایندی است که نسبت به او در دل دارید. حتی ممکن است دلالت بر قصد و نیت پلیدی است که برای وارد کردن ضربه ای به او در سر می پرورانید.

در عین حال زمانی که دختر مجردی نیت تشکیل زندگی و ازدواج را در دل دارد و رویای پرتقال را مشاهده کند، تعبیر نیکویی داشته و به مفهوم ازدواجی مبارک و فرخنده با شخصی است که بسیار به او علاقه داشته و در کنار هم خوشبختی و سعادت را تجربه می کنند.

چیدن پرتقال

هنگامی که در خواب مشغول چیدن پرتقال باشید، تعبیر ان به مفهوم پایان یافتن دورانی است که با سرخوشی و خوشحالی سپری می کنید و دوام چندانی ندارد.

هنگامی که در خواب ببینید در حال چیدن پرتقال از درخت بودید، به شما متذکر می شود که برای رسیدن به جایگاه مناسب در زندگی به هیچ وجه بر روی شانس و اقبال حساب باز نکرده و تنها با تکیه بر همت و تلاش تان موفق می شوید.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🍊 تعبیر خواب پرتقال از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍊 تعبیر خواب پرتقال از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍊 تعبیر خواب پرتقال از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍊 تعبیر خواب پرتقال از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!