🍆 تعبیر خواب بادمجان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🍆 تعبیر خواب بادمجان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب بادمجان 🍆 تعبیر مشاهده بادمجان در خواب بدین گونه است که بادمجان در رویا سمبلی از تعهد و وفاداری، عشق جاویدان و ایثار را از جان گذشتگی است. در صورتی که شاهد خوردن بادمجان توسط خودتان باشید، تعبیر به آن است که از موقعیتی که در...

تعبیر خواب بادمجان 🍆

تعبیر مشاهده بادمجان در خواب بدین گونه است که بادمجان در رویا سمبلی از تعهد و وفاداری، عشق جاویدان و ایثار را از جان گذشتگی است. در صورتی که شاهد خوردن بادمجان توسط خودتان باشید، تعبیر به آن است که از موقعیتی که در شغل و حرفه، خانواده و حتی جایگاه اجتماعی تان کاملاً راضی بوده و گاها اشاره به رونق و برکت و داشتن فرزندان بسیار دارد.

معانی که از مشاهده بادمجان در رویا بیان می شود، بسیار متعدد بوده ولی آنچه در همه آنها یکسان است نیک و خیر بودن این رویاست که براساس شرایط مکان و زمان خواب تغییر میکند.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

محمد ابن سیرین

ابراهیم کرمانی

منوچهر مطیعی تهرانی

یوسف نبی

آنلی بیتون

کارل گوستاو یونگ

تعابیر بر اساس موضوع

خریدن بادمجان

پرورش بادمجان

پختن بادمجان

بریدن و خرد کردن بادمجان

بادمجان یخ زده

بادمجان گندیده

یک عدد بادمجان

چند عدد بادمجان

بادمجان کال

بادمجان رسیده

آب دادن بادمجان

رشد کردن بادمجان

باریدن بادمجان از آسمان

کاشتن بادمجان

پوست کندن بادمجان

چیدن بادمجان

خوردن بادمجان

بادمجان گرفتن به عنوان هدیه

فروش بادمجان

سالاد بادمجان

بادمجان در باغ

پخت و پز با بادمجان

بادمجان و خانم باردار

بادمجان و خانم مجرد

بادمجان و خانم متاهل

بادمجان و مرد

بادمجان در آب

بادمجان روی بوته

سیب زمینی و بادمجان

بادمجان و خیار

مربای بادمجان

ترشی بادمجان

مزرعه بادمجان

بذر بادمجان

بادمجان نذری

بادمجان داخل یخچال

بادمجان در فصل خودش

وجود بادمجان در غذا

سرخ کردن بادمجان

بادمجان شکم پر

خوردن بادمجان کبابی

بادمجان قرمز و رنگی

بادمجان سیاه

بادمجان سفید

کاشتن بادمجان سیاه

کاشتن بادمجان سفید

🍆 تعبیر خواب بادمجان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب بادمجان بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین

خوابی که در آن مشغول خوردن بادمجان باشید، تعبیر به پریشانی و ناراحتی می باشد و این بر اساس میزانی است که از آن بادمجان میل کرده‌اید. معنای فوق در هر حالتی که بادمجان خام و یا پخته بوده و یا این که در فصل چیدن بادمجان و یا خارج از فصل مصرف شده باشد، صدق می کند.

در این میان لازم است توجه شما را به موضوعی جلب کنیم که در همه خواب ها صدق می کند. گرچه خوابی که شما دیده‌اید، بادمجان نیز در آن مشاهده شد، ولی این امکان هست که موضوع اصلی این خواب بادمجان نبوده و تعبیر و تفسیر آن تاثیر چندانی در موضوع اصلی خواب نداشته باشد. لذا توصیه می شود موضوع و بعد اصلی رویایی که دیده آید را در نظر گرفته و به معنای بادمجان توجهی ننمایید.

از نظر ابراهیم کرمانی

زمانی که در خواب ببینید مقدار خیلی زیادی بادمجان داشتید، ولی همه آنها را به کسان دیگر بخشیده و یا اقدام به فروش آن نمودید، حتی ممکن است آنها را از داخل خانه خارج کرده و یا اینکه خوردید. در همه شرایط فوق چنین تعبیری دارد که از ناراحتی، اندوه و پریشانی رها می شوید.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

در کتاب نفایس الفنون در خصوص خوردن بادمجان در فصل خودش چنین بیان شده که به معنای به کار بستن تدبیر، عقل و منطق است. ولی خوردن آن در فصول دیگر خیر و مناسب نبوده است.

همچنین تعبیر دیدن بادمجان در خواب را خوش یمن نمی دانند. در صورتی که پوست آن سیاه و درخشنده بود تاکیدی بر این مدعاست.

هنگامی که در رویا ببینید در دستانتان بادمجان بوده و آن را به کس دیگری دادید، به این معناست که با رفتار و یا گفتاری موجب آزار و رنجش آن شخص می شوید. اما در صورتیکه بادمجان را از میان دستانتان به زمین

انداخته و یا از منزل خارج کنید، چنین مفهومی دارد که در مطلب و موضوعی که در آن گرفتار شده‌اید، گشایش حاصل گردیده و به آرامش و خوشنودی دست می یابید.

در عین حال پوست گرفتن بادمجان در خواب، به منزله اقدام به فعالیت و یا انجام کاری است که قلبا تمایلی نسبت به آن ندارید.

از نظر یوسف نبی

مشاهده بادمجان در فصل و زمان خودش در خواب، بسیار خیر و خوش یمن تلقی شده و تعبیر به دریافت پیامی مسرت بخش دارد. ولی اگر در شرایطی غیر از آنچه گفته شد ببینید، اشاره به ناراحتی، رنج و مشکلی دارد.

از نظر آنلی بیتون

دیدن بادمجان در رویا به این معناست که در افکار و ذهنیات خودتان آنچنان جایگاهی برای خود متصور می شوید که کاملاً مغایر با رفتار و منش اجتماعی با دیگران برخورد می کنید. همچنین کباب کردن بادمجان تعبیر خوشایندی ندارد، به ویژه زمانی که خانومی در حال انجام آن باشد.

از نظر کارل گوستاو یونگ

از نظر یونگ مفهومی که برای بادمجان بیان می شود ممکن است به منزله وفور نعمت و همچنین ازدیاد فرزندآوری باشد.

همچنین آن را تعبیر به تعهد و الزام به عهد و پیمان، عشق و علاقه ای وافر و ایثار و فداکاری می کنند.

خواب که در آن بادمجان دیده و یا در حال خوردن آن باشید تعبیر ان به مفهوم احساس رضایت و خوشنودی است که نسبت به جایگاه و شرایط زندگی تان به شما دست میدهد.

تعبیر خواب بادمجان بر‌ اساس نظر معبر 👴

خریدن بادمجان

خواب که در آن ببینید اقدام به خرید بادمجان می‌کنید، تعبیر ان به منزله پیشرفت هایی است که در جنبه های اقتصادی، مالی و حتی شغلتان انجام داده و ترقی می کنید شما از قرار گرفتن در موقعیتی که باعث شده دیگران نسبت به شما احساس رشک و حسادت داشته و حتی حسرت شما را داشته باشند، احساس غرور و لذت می کنید.

در خصوص خرید بادمجان در رویا تفاسیر متعدد و متفاوتی از جانب معبران بیان شده است. ولی آنچه در همه این نظرات مشترک بوده آن است که به علت حشر و نشر بسیاری که با اشخاص نامناسب و نادرست انجام می دهد، دچار بحث و جدل های زیادی شده و حتی از نظر مالی تحت مضیقه قرار گرفته و به شدت دچار بحران می شود.

خریدن بادمجان اشاره به شرایط خوب و رونق و برکت زیاد دارد. دیدن بادمجان و همچنین خوردن آن در خواب، بشارتی است که از پیشرفت و ارتقاء خبر میدهد.

خوابی که در آن اقدام به خرید بادمجان از میان بازار نمایید، بسیار خوش یمن و پسندیده بوده و تعبیر به پول زیادی است که به دست می آورید. دیدن چنین رویایی برای خانم باردار به منزله تولد فرزند پسر برای او است. این رویا برای افراد مجرد، به منزله دیدار و آشنایی است که با شریک زندگی شان خواهند داشت. ولی اگر خانم متاهلی در خواب بادمجان را از بازار سبزی فروش ها بخرد، بیانگر داشتن کمالات زیاد، وفور نعمت و دولت مندی برای اوست.

پرورش بادمجان

اگر در خواب ببینید در حال رسیدگی و پرورش بادمجان هستید، تعبیر ان دلالت بر تحقق آرزوها و رویاهای تان دارد. این موضوع ممکن است با دریافت تحفه و کادوی ویژه‌ای که کسی به شما داده و دقیقاً همان چیزی است که مدتها آرزویش را داشته اید. با این کار بسیار هیجان زده شده و خوشحال می شوید.

پختن بادمجان

تعبیر پختن بادمجان در خواب به این معناست که بر طبق ایده و برنامه ریزی که انجام داده اید فعالیت هایی را شروع می کنید. این امر در جهت دستیابی به اهداف و آرمان هایی است که همت و تلاش تان را به طور کامل وقف آن نموده و از هیچ کوششی فروگذار نمی کنید. همچنین این خواب به منزله خوشنودی و قرار گرفتن در شرایط مطلوب و ایده آل در زندگی می باشد.

در کنار مطالب فوق عده‌ای از معبرین نیز معتقدند زمانی که کسی در خواب مشغول سرخ کردن و یا پختن بادمجان بود، چنین تعبیری دارد که در آینده ای نزدیک دولت مندی، ثروت، عشق و علاقه ای همه جانبه را در زندگی لمس می کند. در عین حال اشاره به برنامه ها و اهدافی دارد که خواب بیننده همه تلاش و ابزارهای خود را برای دستیابی به آن مصروف کرده است.

بریدن و خرد کردن بادمجان

اگر در خواب ببینید که بادمجان را برش زده و به قسمتهای کوچکی خرد می کنید، به این معناست که در منزل با کارهای متعدد و ریز و درشتی مواجه می شوید که لازم است برای سر و سامان دادن به آنها مدت زیادی را به آن پرداخته و به نظم و ترتیب برسانید.

بادمجان یخ زده

زمانی که در خواب و رویا بادمجان را به شکل یخ زده و یا فریز مشاهده کنید، تعبیر ان نشان‌دهنده مدتی است که از نظر مالی تحت فشار و مضیقه قرار گرفته و دچار کمبود می شوید. خوشبختانه این شرایط دیری نپاید و با دریافت پولی که شاید قبلا در جایی سرمایه گذاری نموده و سوخت شده بود و یا حتی پس اندازی که فراموش کرده بودید برطرف می شود.

بادمجان گندیده

اگر بادمجان را به شکل فاسد و خراب در خواب ببینید، تعبیر به آن است که بعد احساسی و عاطفی زندگی شما دچار نقص و کمبود بوده و به هیچ وجه تامین کننده نیازهای که شما نیست. این امر ممکن است بر اثر فاصله و فراغی باشد که میان شما و اعضای خانواده صورت گرفته و روابط گسسته شده است.

یک عدد بادمجان

در صورتی که یک بادمجان را بر روی بوته و یا حتی جای دیگری همچون آشپزخانه ببینید، اشاره به تحولات خاصی در زندگی دارد. احتمالاً می ‌تواند مسیری باشد که برای رسیدن به ایده آل و اهداف تان مشخص کرده و اصول و برنامه یتان را بر این اساس تعیین می کنید. اهمیت آن در حدی است که سرنوشت تان را تغییر می دهد.

چند عدد بادمجان

تعبیر ان اگر در خواب تعدادی بادمجان ببینید، در حقیقت انعکاسی از موقعیتی است که شما در بلاتکلیفی قرار داشته و حتی دچار دودلی، تردید و چه کنم چه کنم هستید. به طوری که حتی قادر به تشخیص خیر و صلاح تان نبوده و نمی توانید تا اهدافتان را اولویت بندی کنید. لذا در شرایط ناپایدار و نامتعادل قرار گرفته که نگرانی، حزن و اندوه نتیجه آن است.

بادمجان کال

هنگامی که در رویا مشاهده کنید بادمجان‌های نارسی جمع می کنید، دلالت بر رابطه ای دارد که هم اکنون در آن به سر می برید. این ارتباط به گونه ای است که به طور کامل به شناخت و تکامل نرسیده است. لذا در این میان مشاجرات، اختلاف نظر و کشمکش هایی را تجربه می‌کنید که حتی ممکن است به جدایی منجر شود.

بادمجان رسیده

چنانچه در خواب ببینید در حال سوا کردن بادمجان هایی کاملاً رسیده و نرم هستید، چنین مفهومی دارد که رابطه عاطفی و عاشقانه با کیس احساسی تان به معضلی تبدیل شده است. به طوری که در این میان هیچ نقطه اشتراکی وجود نداشته و حتی معیار های تان کاملاً از هم فاصله دارد.

آب دادن بادمجان

زمانی که در خواب مشاهده کنید در میان باغچه ای مشغول آبیاری بوته های بادمجان هستید،تعبیر ان به این معناست که در آینده ای نزدیک تغییر و تحولات اساسی در زندگی تان ایجاد می شود. این رویدادها بسیار مسرت بخش و سرگرم کننده بوده و یا حتی سفری باشد که در کنار شخصی از عزیزان با روحیه مثبت نگر و انرژی مضاعف، در نهایت شادی و هیجان سپری می‌کنید.

رشد کردن بادمجان

چنانچه در رویا شاهد آن باشید که بادمجان کاملاً به یکباره رشد خاصی داشته و اندازه و ابعاد آن به طور چشمگیری تغییر می کند، نشان دهنده معجزه و یا فرایندی تعجب برانگیز است که شخصاً با آن مواجه می شوید. این موضوع همه ابعاد زندگی شما را متحول کرده و اثراتی ژرف در موقعیت شما باقی می‌گذارد.

باریدن بادمجان از آسمان

اگر در خواب ببینید که به طور ثابت به آسمان نگاه می کنید، به منزله طرز تلقی و استنباط شما از موضوعات و مواردی است که در واقعیت پیرامونتان رخ می دهد.

خوابی که در آن شاهد بارش بادمجان از آسمان باشید، نشان دهنده موقعیت مطلوبی است که با آن مواجه می شوید. اما پرت کردن بادمجان نشات گرفته از علتهای ناخوشایندی است که ریشه در تصمیمات، نوع باور، استنباط و حتی عملکرد شما دارد. با وجودی که شانس و فرصت های استثنایی به دفعات مکرر برای شما ایجاد می شود، ولی متاسفانه به علت پایین بودن مهارت، دانش و حتی رویکرد تان با نتایج خوبی همراه نیست‌. لذا لازم است تا در ابتدا با آموزش و کسب مهارت های لازم و همچنین تغییر در نوع بینش و افکار و ایده های تان به ارتقاء خودتان پرداخته تا بتوانید از شرایط بیشترین استفاده را داشته باشید.

کاشتن بادمجان

تعبیر ان که برای کاشتن بادمجان در خواب و رویا بیان می شود، اجابت همه آرزوها و حاجاتی است که مدتها در سر پرورانده آید. همچنین نشان دهنده وجود کسی در زندگی و یا خانواده شما بوده که نقش پررنگی در زندگی شما داشته و از به سر بردن در کنار او احساس نیکبختی و مسرت می نمایید.

چنانچه کسی در خواب مشاهده کرد که بر زمین در حال کاشتن بادمجان بوده و یا میوه آن را برداشت می کند، به منزله اقدام به فعالیت و یا کاری است که عبث و بی فایده بوده و نتیجه خوبی ندارد.
هنگامی که کسی در خواب ببیند در مزرعه ای رفته و خودش به تنهایی و یا کسان دیگری مشغول برداشت بادمجان هستند، چنین مفهومی دارد که به قدری ویژگیهای مقتدرانه و یا مستبدانه ای که مختص آقایان است در وی بروز کرده که حتی مردان دیگر نیز به شدت از او اجتناب می‌کنند.

پوست کندن بادمجان

خوابی که در آن اقدام به پوست گرفتن و یا خرد کردن بادمجان نمایید، به معنای انجام کارهای غیر قابل انتظار می باشد. برخی از معبران در مورد چنین خوابی اشاره به وجود کسی از اعضای خانواده دارند که از جانب او بسیار در شرایط سختی قرار گرفته و حتی از نظر احساسی صدماتی نیز به شما وارد می کند.

اگر در خواب بادمجان را به صورت پوست کنده ببینید، تعبیر به صحت و سلامت کامل در جسم و همچنین قرار داشتن در حصار امن الهی در برابر آسیب ها و مخاطراتی است که در زندگی بروز می کند.

چنانچه یک یا چند بادمجان به رنگ سیاه را به صورت پوست گرفته در خواب ببیند، اشاره به خطر و آسیبی است که از سر او گذشته و جان سالم به در می برد.

چیدن بادمجان

خوابی که در آن اقدام به چیدن بادمجان در رویا نمایید به منزله سود و منفعتی است که در شکل شغل و حرفه شما حاصل می شود. همچنین این رویا بیانگر احساس خوشنودی و طیب خاطری است که در تخصص، حرفه و خانواده دارید.

خوردن بادمجان

تعبیر خوردن بادمجان در خواب به معنای رسیدن به مال، مکنت و دولت فراوان است. در این میان عده‌ای که نسبت به موقعیت شما حسادت میکنند در اطراف شما جمع می شوند که لازم است احتیاط لازم را داشته باشید.

بادمجان گرفتن به عنوان هدیه

زمانی که در خواب ببینید شخصی بادمجان به شما می دهد به مفهوم فرزندی است که به زودی برای شما متولد می شود.

فروش بادمجان

رویای فروختن بادمجان اشاره به رفت و آمد و دیدارهای دارد که در بین شما و خویشاوندان انجام می شود. در حقیقت بستگانتان به علت جایگاه ویژه ای که بر آن تکیه زده اید، سعی در ارتباط بیشتر با شما دارند. البته شما نیز از دیدن این شرایط لذت می برید.

سالاد بادمجان

خوابی که در آن سالاد بادمجان ببینید به معنای موقعیتی است که شما به شدت نیازمند کمک و مساعدت اطرافیان و عزیزانتان هستید. چرا که در صورت این حمایت‌ها و یاری موفق می شوید تا گامی بزرگ و تاثیرگذار در زندگی برای پیشرفت بردارید. توصیه می شود لطف و محبت آنها را فراموش نکرده و قدردان آنها باشید.

بادمجان در باغ

تعبیر مشاهده بادمجان در خواب در میان مزرعه و باغچه، همانند مفاهیمی است که در خصوص کاشتن بادمجان بیان شده و تعبیر به مال و ثروت و خوشحالی و نشاط می شود.

پخت و پز با بادمجان

چنانچه در خواب ببینید در حین طبخ غذا بادمجان نیز جزئی از مخلفات آن بوده و یا اینکه به وسیله آن سالادی تهیه کردید، تعبیر به آن است که دست نیاز و کمک به جانب اعضای خانواده و دوستانتان دراز می کنید و آنها با آغوش باز و روی گشاده محبت و حمایت شان را نسبت به شما جاری کرده و چیزی از شما دریغ ندارند.

بادمجان و خانم باردار

اگر خانوم باردار در خواب خود را در حال خوردن بادمجان دید که بسیار کوچک جثه و مزه و طعم دلچسب و شیرینی داشت، تعبیر ان نشان دهنده فرزند پسری است که در طی زایمانی آسان و در نهایت ایمن و با سلامتی مادر و فرزند به دنیا می آید. ولی اگر همین خانوم رویایی دید که در آن بادمجانی بزرگ با طعمی ناخوشایند می خورد، به معنای وضع حملی است که با سختی و فراز و نشیب بسیاری همراه بوده و در طی آن فرزند پسر برای او متولد می شود.

چرا که مشاهده بادمجان برای خانم باردار در خواب، اشاره به جنسیت پسر برای فرزند او دارد.

همچنین در صورتی که در رویا ابتدا بادمجان را سرخ نموده و پس از آن شروع به خوردن آن نمود، دلالت بر زایمان فرزند پسر دارد.

بادمجان و خانم مجرد

چنانچه خانوم مجردی در خواب خود را در حال چیدن بادمجان دیده که اقدام به خوردن آن می کرد، ولی در انتها متوجه فاسد و خراب بودن آن شد، تعبیر به وجود افرادی متظاهر و ریاکار در اطراف او داشته که در ظاهر اظهار علاقه و محبت به او نموده ولی در دل خود نسبت به او دشمنی می کنند.

اگر خانمی که قبلاً ازدواج ناموفقی داشته در رویا ببیند که بادمجانی با طعمی بسیار لذیذ و دلچسب میل می کرد، نشان دهنده آن است که در آینده ای نزدیک با مردی خداشناس، نیک سیرت و دارای اخلاق پسندیده ازدواج میکند.

خوابی که در آن خانم مجردی در حال خوردن بادمجان پخته بود، بسیار نیک بوده و نشان دهنده عشق و یا پیوند ازدواج می باشد. البته معانی بادمجان با لحاظ نمودن مزه و رنگ آن تغییر می کند. از این نظر بادمجان سیاه بیانگر اندوه و ناخشنودی بوده، ولی بادمجان سفید رنگ حتی اشاره به یک فال خوش دارد.

زمانی که خانوم مجردی در خواب مشغول خوردن بادمجان سرخ شده بود، تعبیر به پیامهای نویدبخشی است که به او رسیده و یا رویاهایش به واقعیت مبدل می‌شود.

دیدن رویای بادمجان برای دختر مجرد، به منزله نیکبختی و سعادت در امورات و برنامه‌های زندگی می باشد.

هنگامی که دختر مجردی در خواب مشاهده کند اقدام به چیدن بادمجان نموده و از آن غذای لذیذ و دلچسبی تهیه نموده و میل کرد، به این معناست که در آینده ای نزدیک با مردی خداشناس، دیندار و شایسته ازدواج کرده و زندگی توأم با نشاط و آسایش خاطر تشکیل می دهد. خوابی که دختر مجرد در حال خریدن بادمجان بود ولی طعم ناخوشایندی داشت، اشاره بر وجود شخصی در پیرامون او بوده که دورو و ریاکار بوده و قصد فریب و نیرنگ بر او را دارد.

بادمجان و خانم متاهل

خواب و رویایی که در آن خانم متاهل ببیند، بادمجان به همراه آبگوشت طبخ شده بود، تعبیر ان است که خبر از یک رویداد فرحبخش در آینده می دهد. می‌تواند اشاره به بازگشت عزیزی که به سفر رفته و یا حتی دیدار با یکی از اعضای خانواده باشد.

خوابی که در آن خانم متاهل در حال میل کردن بادمجان سرخ شده بود، به منزله معاش کثیر و رونق زیادی است که به او رسیده و یا شخص با نفوذی مهمان منزلش میشود.

چنین خوابی در برای خانم متاهل بیانگر عدم تفاهم و همچنین ناسازگاری با همسر و فرزندان در میان خانواده بوده که حتی بر روی رزق و روزی و کسب و درآمد شان نیز تاثیر منفی می گذارد.

خوابی که در آن خانم متاهل در حال خوردن بادمجان هایی با طعم خوشایند و لذیذ بود، دلالت بر باردار شدن او دارد.

بادمجان و مرد

خوابی که در آن مرد مشاهده کند که در حال فروش بادمجان بود، دلالت بر احوال خوش و رونق و برکت زیادی است که از آن برخوردار است.

چنانچه مردی در خواب دید که مشغول چیدن بادمجان هایی کوچک از روی بوته آن بود، به این معناست که به زودی با دختری شایسته، زیبا و خوب پیوند ازدواج میبندد.

وجود بادمجان در خواب آقایان اصولاً اشاره به اشتیاق و تمایل آنها در رسیدن به سود و منفعت زیاد داشته، ولی دیدن آن در رویای خانم ها عموماً دلالت بر احساسات و عواطف دارد.

بادمجان در آب

زمانی که در خواب و رویا بادمجان را در میان آب غوطه ور دیده و یا اینکه مشغول آبیاری آن بودید، تعبیر ان بیان کننده رویدادهای تعجب برانگیزی است که با آن مواجه می شوید. این شرایط ممکن است برای شما و یا در میان جمعی از دوستان و یا محفل خانوادگی ایجاد شده و اوقات دلچسبی را برای تان فراهم کند.

بادمجان روی بوته

اگر در خواب بادمجان را بر روی بوته مشاهده کنید، اشاره به تصمیمات خاص و سرنوشت سازی دارد که در برهه‌ای از زمان اتخاذ کرده و در مسیری قرار میگیرید که لازم است با تمام توان و انرژی برای موفقیت و سربلندی تلاش کنید.

سیب زمینی و بادمجان

از آنجا که سیب زمینی در خواب نمادی از مهارت و توانمندی در شناسایی فرصت ها و موقعیت های ایده آل می باشد و بادمجان نیز دلالت بر پیروزی و ظفر دارد، تعبیر ان مشاهده سیب زمینی و بادمجان در کنار هم به این معناست که شما با ذکاوت و فراهم آوردن فرصت های ایده آل به موفقیتی عظیم می رسید.

بادمجان و خیار

دیدن خیار در خواب به این معناست که لازم است در برخی از ابعاد زندگی تان تغییر و تحولاتی اعمال نموده و در نتیجه از نظر فکری و ذهنی به آرامش رسیده و روحیه مثبت و مضاعفی حاصل کنید. با توجه به وجود نماد موفقیت برای بادمجان، رویت خیار و بادمجان در کنار هم اشاره به تحولات و کوشش زیادی دارد که لازم است تا شما در ادامه مسیر زندگی برای نیکبختی و سعادت آنها را انجام دهید.

مربای بادمجان

دیدن مربا در خواب نشان دهنده احوال نامساعد و روحیه ضعیفی است که هم اکنون به آن دچار هستید. مربای بادمجان چنین مفهومی دارد که با وجودی که هنوز تا موفقیت راهی در پیش دارید، ولی قادر هستید با لحاظ نمودن برخی تغییرات عمده این پیروزی را برای خود نزدیک کنید.

ترشی بادمجان

ترشی در خواب به منزله پرداختن به امور و موضوعاتی است که کاملاً بی فایده بوده و هیچ مزیت و منفعتی برای شما ندارد. مشاهده ترشی بادمجان در خواب، به این معناست که با وجود برنامه های زیادی که برای موفقیت و کامیابی اجرا کرده‌اید، ولی لازم است تا برای رسیدن به سعادت، مسیر و جهت حرکت خود را تغییر دهید. چرا که موقعیت و راه فعلی به ناکجا آباد ختم می شود.

در صورتی که در خواب پوست بادمجان سیاه بود، تعبیر ان دلالت بر وجود افکار ناخوشایند و منفی دارد. ولی اگر بادمجان را بدون پوست ببینید، نشان دهنده فارغ شدن و رهایی از این افکار مخرب میباشد.

مزرعه بادمجان

مشاهده مزرعه بادمجان به معنای کادوی ذی قیمت و نفیس است که به زودی به شما داده می شود.

بذر بادمجان

چنانچه در رویا بذر بادمجان را ببینید، نشان دهنده برنامه های جزئی و کلی است که لازم است در مدت زمان طولانی بر اساس آن پیش رفته تا به اهداف مورد نظر دست یابید.سر

بادمجان نذری

مشاهده بادمجانی که به نیت نذری داده می شود، بشارتی بر غلبه بر مشکلات و مسائل دارد.

بادمجان داخل یخچال

اگر در خواب بادمجان را داخل یخچال مشاهده کنید، تعبیر ان به منزله ابزار و امکانات زیادی است که شما در اختیار دارید. ولی با بی توجهی این امکان را از خود سلب کرده و شرایط را برای خود سخت نموده اید.

بادمجان در فصل خودش

خوابی که در آن بادمجان را در فصل خودش ببینید، به منزله وفور نعمت و برکت است که با صرف زمان و انرژی زیاد حاصل می شود. ولی رویت بادمجان در فصول دیگر خوشایند نبوده و به معنای چاپلوسی، سخنان کذب، شایعه پراکنی و حتی تهمت می باشد.

وجود بادمجان در غذا

اگر در خواب انواع غذاهایی همچون قیمه بادمجان، کشک بادمجان، بادمجان شکم پر ، بادمجان کبابی ، حلیم بادمجان و هر غذا و خوراکی که در آن بادمجان گنجانده شده و یا ماده اصلی تشکیل دهنده آن غذا بادمجان بود، تعبیر به آن است که شما موضوعی را به طور واضح و ملموس به عنوان هدف برای خود تعیین نموده و با همه توان برای رسیدن به آن تلاش کرده و به آن دست می یابید.

سرخ کردن بادمجان

اگر در خواب ببینید که بادمجان را با روغن خورده و یا اینکه در میان آن سرخ میکنید، تعبیر ان به منزله افتخار و منزلتی است که در برخی زمینه ها کسب می کنید.

بادمجان شکم پر

اگر در خواب بادمجان شکم پر میل کنید به معنای پیوند ازدواج و یا حتی مجلس نامزدی ست که برقرار می شود که برگرفته از عشق و علاقه شدید میان طرفین است ولی خوردن چنین بادمجانی برای خانم متاهل، اشاره به یک بارداری است که به یکباره رخ داده و در خواب یک خانوم باردار، از سلامت و به دنیا آمدن فرزند خبر میدهد.

خوردن بادمجان کبابی

زمانی که در خواب بادمجانی را بخورید که در میان آتش کباب شده بود، به مفهوم اختلاف، بحث و نزاع در میان اعضای خانواده است. در برخی اوقات به منزله جدایی یک ارتباط عاشقانه و یا پایان یافتن نامزدی دارد.

بادمجان قرمز و رنگی

در صورتی که در خواب بادمجان را به رنگ قرمز و یا حتی با رنگ های روشن ببینید تعبیر ان اشاره در انگیزه هیجان و اشتیاق زیادی است که در شما وجود دارد. از آنجا که بادمجان سمبلی از پیروزی و ظفرمندی می باشد، میتوان از آن به انگیزه بالا و انرژی زیادی که در دستیابی به اهداف و موفقیت در وجودتان هست، تلقی شود.

بادمجان سیاه

چنانچه یک یا چند بادمجان به رنگ سیاه را به صورت پوست گرفته در خواب ببیند، اشاره به خطر و آسیبی است که از سر او گذشته و جان سالم به در می برد.

بادمجان سفید

مشاهده بادمجان به رنگ سفید بر بادمجان سیاه ارجحیت دارد. تعبیر ان که اگر کسی در خواب بادمجان سفید می خورد یعنی در دین و عقاید مذهبی اش ثابت قدم بوده و معاش کثیر و رونق بسیاری نیز بر او می رسد. اگر بادمجان سفید به شکل پخته و یا سرخ شده میل شود، اشاره به حفاظت و در امان بودن همه اموال، دارایی، وجه نقد و خانه‌اش از هر خطر و آسیبی دارد.

کاشتن بادمجان سیاه

زمانی که در خواب اقدام به کاشتن بادمجان سیاه نمایید، به مفهوم انجام کارهای مثبت و خداپسندانه دارد.

کاشتن بادمجان سفید

تعبیر کاشتن بادمجان سفید در خواب خانم متاهل بیانگر بارداری و برای افراد مجرد از پیوند ازدواج خبر می دهد.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🍆 تعبیر خواب بادمجان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍆 تعبیر خواب بادمجان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍆 تعبیر خواب بادمجان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍆 تعبیر خواب بادمجان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی