«اشراق»، ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت شهادت امام جواد علیه السلام


«اشراق»، ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت شهادت امام جواد علیه السلام

شبکه رادیویی قرآن، به مناسبت شهادت جواد الائمه، حضرت امام محمد تقی علیه السلام، ویژه برنامه ای را با موضوع زندگینامه و سیره قرآنی، اخلاقی و علمی امام جواد الائمه (ع) تدارک دیده است؛ که تقدیم شنوندگان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ شبکه رادیویی قرآن، به مناسبت شهادت جواد الائمه، حضرت امام محمد تقی علیه السلام، ویژه برنامه ای را با موضوع زندگینامه و سیره قرآنی، اخلاقی و علمی امام جواد الائمه (ع) تدارک دیده است؛ که تقدیم شنوندگان می شود.

«اشراق»، عنوان ویژه برنامه شبکه رادیویی قرآن است؛ که روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه با موضوع زندگینامه و سیره قرآنی، اخلاقی و علمی امام جواد الائمه (ع)، الگوگیری جوانان از آن حضرت و دوران امامت امام جواد (ع) و چگونگی شروع آن در سن ۸ سالگی؛ تقدیم شنوندگان می شود.


ویژه برنامه "اشراق"، کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن به تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید، اجرای دکتر محسن شریف زاده و کارشناسی حجه الاسلام هادی طالب زاده می باشد که با آیتم های متنوعی همچون گزارش به گزارشگری طاهره شاهچراغ و گفتگو با شاعر آئینی، حجه الاسلام محمد زمانی به روی آنتن خواهد رفت.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!