سرپرست حجاج ایرانی وارد مکه مکرمه شد


سرپرست حجاج ایرانی وارد مکه مکرمه شد

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب پس از محرم شدن در مسجدشجره بامداد امروز شنبه وارد مکه مکرمه شد و با حضور در مسجدالحرام اعمال عمره تمتع را به جا آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت که جمعه شب به همراه سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و با بدرقه آیت الله محمد حسن اختری جانشین سرپرست حجاج ایرانی، رئیس ستاد مدینه و جمعی از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت مدینه را ترک کرده بود، بامداد شنبه وارد مکه مکرمه شد.

مراسم استقبال از سرپرست حجاج ایرانی و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در هتل بلدالطیب با حضور غلامرضا رضایی رئیس ستاد مکه، ناصر حویزاوی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با تشکر از مراسمی که برای استقبال از وی ترتیب داده شده بود گفت: از این که بیدار ماندید تا از خادم خودتان استقبال کنید صمیمانه سپاسگزارم و خاضعانه از همه غذرخواهی می کنم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان این که شب های حضور در مکه مکرمه شب های عبادی است ادامه داد: از خداوند بزرگ حجی مقبول را برای شما خواستارم و امیدوارم خداوند خادمانی را که سالهای گذشته بودند و به رحمت خدا رفته اند در همه ثواب هایی که برای خادمان حج امسال در نظر می گیرد شریک و همه ما را در نزد خود آبرومند بگرداند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پس از پایان این مراسم عازم مسجدالحرام شد و اعمال عمره تمتع را به جای آورد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی