تیم ملی کاراته با دو تغییر به مالزی می‌رود


تیم ملی کاراته با دو تغییر به مالزی می‌رود

رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در حالی با معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به پایان رسید که با تجربه‌ها با برتری مقابل رقبای جوان خود به ترکیب اصلی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته عصر سه شنبه ۳۰ خردادماه در سالن شهید افراسیابی با قضاوت داوران بین المللی و حضور اعضای کادر فنی و مسئولان فدراسیون برگزار شد.

در رقابت‌هایی که تا ساعات پایانی شب به طول انجامید سرانجام بهنام دهقان زاده، پوریا اقدسی، امیر مهدیزاده، بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده با برتری مقابل رقبای جوان‌تر خود به ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش انفرادی راه پیدا کردند.

این تیم نسبت به تیمی که آذرماه سال گذشته برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی تاشکند شد سه تغییر داشت. پوریا اقدسی از وزن ۵۵- کیلوگرم به یک وزن بالاتر آمد و در رقابتهای انتخابی علی مسکینی را شکست داد و این بار در ۶۰- کیلوگرم راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود. در این وزن بهنام دهقان زاده بهتر از نجفی و شیرصفت ظاهر شد تا جواز سفر به مالزی را کسب کند.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم نیز سجاد گنج زاده در پیکار با رقبا عملکرد بهتری داشت تا بعد از یک دوره غیبت در وزن ۸۴+ کیلوگرم، به ترکیب کمیته انفرادی بازگردد. پورشیب، مهدیزاده و عسگری هم از دیگر با تجربه‌هایی بودند که بهتر از رقبای جوان خود مبارزه کرده و به ترکیب تیم ملی راه پیدا کردند.

قرار است کادر فنی تیم ملی ترکیب تیم ملی در بخش کومیته تیمی را اعلام کند که از هم اکنون می‌توان حضور صالح اباذری، مهدی خدابخش، سجاد گنج زاده، ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری در این تیم قطعی دانست.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ از ۳۰ تیر تا یک مرداد در مالزی برگزار می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان