استخر پیش ساخته فایبرگلاس؛ ساخت استخر در 10 روز


استخر پیش ساخته فایبرگلاس؛ ساخت استخر در 10 روز

در ادامه اطلاعات کاملی را از قیمت تا مزیت های استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس را در اختیار شما قرار می دهیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در گذشته افراد برای ساخت استخر باید هزینه زیادی پرداخت می‌کردند و گزینه‌های چندانی هم برای انتخاب نداشتند به همین دلیل ناچار بودند که به سراغ استخرهای بتنی بروند. با استخر پیش ساخته فایبرگلاس این مشکلات به طور کامل از بین رفته است.

یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید از تابستان و گرمای هوا لذت ببرید، داشتن استخر در خانه است. استخر پیش ساخته فایبرگلاس به دلیل قیمت مناسبی که دارد، سبب شده است که افراد بیشتری بتوانند یک استخر خانگی و خصوصی داشته باشند. استخر آماده یا همان استخر پیش ساخته را می‌توانید در مکان‌های مختلف نصب و راه اندازی کنید. اگر می‌خواهید یک استخر در پشت بام، باغ، حیاط، تراس و غیره داشته باشید، با استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس به راحتی شدنی است.

استخر آماده در یک زمان خیلی کوتاه نصب می‌شود چون بخش زیادی از کار در شرکت‌های سازنده استخر انجام می‌شود. در واقع با تولید بدنه استخر آماده در شرکت بخش زیادی از کار ساخت استخر تکمیل شده و فقط قرار دادن در مکان نصب باقی می‌ماند. در ادامه اطلاعات کاملی را از قیمت تا مزیت‌های استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

مراحل ساخت استخر با استخر پیش ساخته فایبرگلاس

ساخت استخر با استخر پیش ساخته فایبرگلاس دارای مراحل مختلفی است که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم. این نکته را باید در نظر داشته باشید که هر مکان خاص ممکن است کمی شرایط نصب متفاوتی داشته باشد.

  • در نظر گرفته مکان جهت نصب استخر پیش ساخته فایبرگلاس: قبل از هر چیز باید مکان نصب استخر پیش ساخته فایبرگلاس را مشخص کنید. می‌توانید با مشورت با کل خانواده و همچنین شرکت پیمانکار ساخت استخر مکان مناسب را انتخاب کنید.
  • انتخاب یک شرکت جهت ساخت استخر: بعد از مشخص کردن مکان باید با یک شرکت پیمانکار معتبر تماس بگیرید. شرکت آبی سازه یکی از معتبرترین شرکت‌های ساخت استخر پیش ساخته فایبرگلاس در ایران است. این شرکت‌ها تیمی را جهت بازدید از مکانی که شما برای ساخت استخر در نظر گرفته اید اعزام می‌کنند.
  • انتخاب ابعاد و طرح استخر آماده: پس از این که مکان نصب استخر آماده بازدید شد، با مشورت با شرکت سازنده استخر باید ابعاد و طرح استخر مدنظر خود را انتخاب کنید. در انتخاب طرح و ابعاد استخر آماده بودجه خود را هم باید در نظر بگیرید.
  • بستن قرارداد: در این مرحله بین شما و شرکت پیمانکار قراردادی جهت ساخت استخر بسته می‌شود تا کار راه اندازی استخر در مکان شما آغاز شود.
  • ساخت بدنه استخر پیش ساخته فایبرگلاس: پس از عقد قرارداد، ساخت بدنه استخر پیش ساخته فایبرگلاس مطابق با ابعاد و طرحی که شما انتخاب کرده اید آغاز می‌شود.
  • گودبرداری و آماده سازی مکان نصب استخر: همزمان با ساخت بدنه استخر آماده کار گودبرداری و آماده سازی مکان نصب استخر هم انجام می‌شود. این کار باعث می‌شود که زمان نصب استخر بسیار کوتاه‌تر شود.
  • حمل استخر آماده به مکان نصب: پس گوبرداری، بدنه استخر آماده جهت نصب به آدرس مورد نظر انتقال پیدا می‌کند.
  • جایگذاری استخر پیش ساخته: استخر پیش ساخته و آماده با رعایت نکات فنی و با دقت زیاد باید در مکان گودبرداری شده قرار گیرید.
  • نصب سیستم لوله کشی و برق استخر: پس از قراردادن استخر در مکان گودبرداری، لوله کشی و سیستم برق استخر وصل می‌شود.
  • پر کردن بین استخر و گودال: در این مرحله فاصله‌ای که بین بدنه استخر پیش ساخته فایبرگلاس و گودال حفاری شده وجود دارد، باید پر شود. از ماسه و سنگریزه برای این کار استفاده می‌شود.
  • تست نهایی: تمام مراحل قبلی تست می‌شوند تا از عملکرد درست آنها اطمینان حاصل شود و اگر ایرادی وجود داشت رفع شود.
  • ساخت محوطه اطراف استخر: ساخت عرشه و محوطه اطراف استخر باعث می‌شود که استخر کاملاً آماده استفاده شود. می‌توانید آپشن هایی را هم به استخر خود اضافه کنید.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس؛ ساخت استخر در 10 روز

قیمت استخر آماده

یکی از چیزهای که در ساخت استخر برای خانه، ویلا، باغ و هر جای دیگری مؤثر است، هزینه ساخت آن است. «اگر هزینه ساخت استخر برای شما مهم است، استخر پیش ساخته فایبرگلاس بهترین گزینه برای شماست».

قیمت استخر پیش ساخته فایبرگلاس بر اساس ابعاد آن تعیین می‌شود. هر چه ابعاد استخر پیش ساخته بزرگ‌تر باشد قیمت آن هم به همان نسبت بیشتر خواهد بود. در جدول زیر برای نمونه می‌توانید قیمت چند نمونه از استخر آماده شرکت آبی سازه را مشاهده کنید که نسبت به دیگر شرکت‌ها بسیار مناسب‌تر است.

عرض استخر آماده طول استخر آماده عمق استخر آماده قیمت (به میلیون تومان)
۲ متر ۳ متر ۱.۲ متر ۴۳
۲ متر ۴ متر ۱ متر ۴۷
۲ متر ۵ متر ۱.۵ متر ۷۳
۳ متر ۵ متر ۱.۲ متر ۸۱
۳.۵ متر ۸ متر ۱.۲ متر ۱۳۲
۴ متر ۱۰ متر ۱.۲ متر ۱۷۴
۴.۵ متر ۱۲ متر ۱.۲ متر ۲۲۲

همان طور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، قیمت استخر آماده به ابعاد آن بستگی دارد. بر اساس نیاز و بودجه ایی که دارید می‌توانید ابعاد را انتخاب کنید.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس؛ ساخت استخر در 10 روز

مزیت‌های استخر پیش ساخته فایبرگلاس

استخر پیش ساخته فایبرگلاس به دلیل مزیت‌های که دارد، انتخاب اول همه جهت ساخت استخر شخصی است. در ادامه به مهمترین آنها اشاره می‌کنیم که شاید برای شما هم جالب باشد.

بالابردن قیمت ویلا، باغ و غیره: استخر پیش ساخته فایبرگلاس را اگر در ویلا، باغ و غیره نصب و راه اندازی کنید، قیمت آن ملک افزایش می‌یابد. ویلایی که استخر دارید و ویلای که استخر ندارید با هم قابل مقایسه نیستند.

نصب در کمتر از ۱۰ روز: از دیگر مزیت‌های بسیار خاص استخرهای آماده زمان نصب خیلی سریع آنها است. معمولاً در کمتر از ده روز می‌توانید از استخر خود استفاده کنید.

هزینه کمتر: هزینه کمتر استخر پیش ساخته فایبرگلاس هم از نظر قیمت خود استخر و هم از نظر شستشو و نگهداری از دلایل اصلی محبوبیت آنهاست.

امکان نصب در مکان‌های مختلف: استخر آماده فایبرگلاس را می‌تواند در هر شرایط و مکانی نصب و راه اندازی کنید. فرقی نمی‌کند که روی پشت بام و تراس باشد و یا در حیاط و باغ.

طراحی، ساخت و نصب استخر پیش ساخته فایبرگلاس توسط شرکت آبی سازه

انتخاب یک شرکت معتبر جهت ساخت استخر پیش ساخته فایبرگلاس باعث می‌شود که خیالتان از همه ی جنبه‌ها راحت باشد. داشتن سابقه خوب، نمونه کارهای مختلف و متنوع، ارائه ضمانت نامه، انجام از صفر تا صد پروژه، دادن مشاوره قبل از خرید استخر آماده، تنوع طرح و اندازه و همچنین قیمت مناسب از جمله فااکتورهای یک شرکت معتبر است.

اگر قصد ساخت استخر با استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس را دارید، شرکت آبی سازه می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. آبی سازه تمام موارد گفته شده را دارا می‌باشد. از دیگر جنبه‌های مثبت شرکت abisazeh ارائه طرح و ابعاد کاملاً سفارشی می‌باشد. برای سفارش از شرکت آبی سازه و دریافت مشاوره می‌توانید با شماره ۰۹۱۱۳۵۸۶۷۵۳ تماس بگیرید. در واقع اگر مکان نصب شما شرایط خاصی داشته باشد نمی‌توانید از یک استخر با طرح ساده استفاده کنید و باید به سراغ استخر پیش ساخته فایبرگلاس سفارشی بروید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید