پروژه ایمن‌سازی گود برج میلاد تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد


پروژه ایمن‌سازی گود برج میلاد تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد

مدیرعامل برج میلاد گفت: از خرداد سال گذشته پروژه ایمن سازی گود رهاشده مجاور برج شروع شده و تا یک ماه آینده این عملیات به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس حیدری مدیرعامل شرکت برج میلاد با حضور در استودیو شبکه شهر در خصوص آخرین اقدامات انجام شده از جمله تفاهم با صدا و سیما درباره تراز ۲۸۸ این برج اظهار کرد: در ابتدا تصمیم این بود که برج میلاد با رویکرد مخابراتی و تلویزیونی ساخته شود ولی در طول ۱۵ سال که از ساخت آن می‌گذرد استفاده مخابراتی و تلویزیونی از آن نشده و عدم تعامل و تفاهم بین شهرداری و صدا و سیما عامل آن بود.

وی افزود: سازه و دکل مخابراتی بالای برج بدون استفاده بود و هزینه هنگفتی نیز برای تجهیزات سیگنال رسانی و فنی آن (حدود ۳ میلیون یورو) صرف شده بود. با این حال، این طبقه متروکه بود و با تاکید شهردار تهران و تعامل صدا و سیما و شهرداری هفته گذشته جلسه‌ای برگزار و این توافق نامه امضا و از آن روز به صدا و سیما واگذار شد.

حیدری ادامه داد: تهران با توجه به وسعتی که دارد به لحاظ سیگنال رسانی تلویزیونی دچار مشکل است و فرستنده‌های فعال در تهران کل تهران را نمی‌توانند پوشش دهند. در نتیجه، فعال شدن این طبقه هم برای پدافند غیر عامل و هم توسعه سیگنال رسانی برای صدا و سیما قابل استفاده است. امیدواریم قبل از دهه فجر امسال این مجموعه مورد استفاده قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید