عکس/ سنگ تمام اینستاگرامی ساغر عزت اللهی برای غیرت برادرش


منتشر شدن یادداشتی احساسی از سوی خواهر سعید عزت اللهی درباره مصدومیت برادرش سوژه کاربران فضای مجازی شده است. وقت صبح- شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران توانست با غلبه بر تیم ازبکستان عنوان قهرمانی در تورنمت کافا را کسب کند. اما بازی فینال...

منتشر شدن یادداشتی احساسی از سوی خواهر سعید عزت اللهی درباره مصدومیت برادرش سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

وقت صبح- شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران توانست با غلبه بر تیم ازبکستان عنوان قهرمانی در تورنمت کافا را کسب کند.

اما بازی فینال دیشب با حوادث عجیب و تلخی برای برخی از ستاره های تیم ملی فوتبال همراه بود.

چرا که در نیمه اول این دیدار برخورد شدیدی بین علیرضا بیرانوند و سعید عزت اللهی شکل گرفت و منجر به مصدومیت شدید این دو بازیکن شد.عکس/ سنگ تمام اینستاگرامی ساغر عزت اللهی برای غیرت برادرشالبته هافبک گیلانی تیم ملی با سری بانداژ شده به ادامه بازی برگشت، اما مصدومیت شدید بیرانوند از ناحیه فک باعث تعویض اجباری او شد.

در همین خصوص حالا ساغر عزت اللهی با انتشار نوشته ای احساسی در اینستاگرام اش به تمجید و تحسین از فداکاری دیشب برادرش پرداخته است.

او در این رابطه نوشت: زبان من قاصر از این همه شجاعت، غیرت و شرافت برادرم.

بخوانید: ویدیو/ عصبانیت شدید شهربانو منصوریان به افزایش قیمت لبنیات

پیام خاص کاپیتان تیم ملی برای بیرو و عزت‌اللهی

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایران بعد از سال‌ها به یک موفقیت تیمی دست یافت و توانست در تاشکند با عبور از ازبکستان به عنوان قهرمانی تورنمنت کافا دست یابد.

این دیدار فیزیکی و پرچالش اما با اتفاق تلخی برای دو بازیکن تیم ملی همراه بود. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی که در جام جهانی نیز در جدال با انگلیس با برخورد به مجید حسینی دچار آسیب دیدگی سختی شده بود، اینبار در دقایق ابتدایی بازی مقابل ازبکستان و در برخورد شدیدی که برای دفع توپ بین او و سعید عزت اللهی شکل گرفت مصدوم شد.

بیرانوند که با جراحت شدید از ناحیه فک و لب مواجه شده بود از زمین تعویض شد و راهی بیمارستان شد تا بررسی نهایی در خصوص وضعیت او شکل گیرد.

این در حالی بود که سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی نیز که برای دفاع از دروازه ایران در این صحنه با بیرانوند برخورد داشت نیز با جراحت سختی از ناحیه سر مواجه شد و دقایق باقیمانده را با خونریزی و بانداژ دنبال کرد.

احسان حاج صفی کاپیتان باسابقه و تاثیرگذار تیم ملی در پایان این بازی با تمجید از عملکرد این دو بازیکن و جسارت و فداکاری برای حفظ دروازه تیم ملی، در یک پیام اینستاگرامی خطاب به آن‌ها نوشت: ” برای اهداف بزرگی که داریم، باید فداکار باشیم. ممنون از شما که تعهد و فداکاری را دیروز معنا کردید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن