🖋️ تعبیر خواب حنا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🖋️ تعبیر خواب حنا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب حنا 🖋️ تعبیر خواب هایی که در آن حنا مشاهده شود، دلالت بر وقوع اتفاقات خوش یمن و فرخنده دارد که در زندگی خواب بیننده بروز می کند. عموما مفهوم کلی که برای مشاهده حنا در رویا بیان می شود، دلالت بر مال، برخورداری از امکانات و...

تعبیر خواب حنا 🖋️

تعبیر خواب هایی که در آن حنا مشاهده شود، دلالت بر وقوع اتفاقات خوش یمن و فرخنده دارد که در زندگی خواب بیننده بروز می کند. عموما مفهوم کلی که برای مشاهده حنا در رویا بیان می شود، دلالت بر مال، برخورداری از امکانات و بارداری و فرزندآوری می باشد‌.

با توجه به رسوم و فرهنگی که در میان مسلمانان به ویژه اعراب متداول بوده حنا نقش پر رنگی در مراسمات و جشن های شاد همچون عروسی و نامزدی ایفا می کند. لذا خوابی که در آن حنا دیده شود اشاره به ارتباطی است که میان یک زوج همچون زن و شوهر و یا دختر و پسری که در نامزدی به سر میبرند دارد. از این جهت معنای کلی که برای دیدن حنا در رویا بیان می شود بدین معناست که رویابین در ابعاد مختلف زندگی همچون احساسی، کاری و خانوادگی شرایط دلنشین و خوشایندی برایش ایجاد می شود.

خوابی که در آن حنا دیده شود تعبیر ان اشاره به ارتباطی است که میان یک زوج همچون زن و شوهر و یا دختر و پسری که در نامزدی به سر میبرند دارد. از این جهت معنای کلی که برای دیدن حنا در رویا بیان می شود بدین معناست که رویابین در ابعاد مختلف زندگی همچون احساسی، کاری و خانوادگی شرایط دلنشین و خوشایندی برایش ایجاد می شود.

عموما مشاهده حنا در رویا تعبیر به آن است که خواب بیننده در زندگی خانوادگی و شغل و حرفه اش، به زودی شرایط مطلوب و دلنشینی را تجربه می کند.

مشاهده حنا در رویا سمبلی از سرور و شادمانی، بهره بردن از لحظات و ایام و آسودگی خیال برای رویابین است.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

امام جعفر صادق (ع)

ابراهیم کرمانی

محمد ابن سیرین

اسماعیل ابن اشعث

دانیال نبی

کتاب سرزمین رویاها

تعابیر بر اساس موضوع

حنا به رنگ های مختلف

حنا روی صورت

حنا روی دست‌

تتو با حنا

تتوی حنا پشت دست

تتو حنا کف دست

حنا بر روی نوک انگشتان

حنا زدن به سر

حنا زدن به پا

رنگ نشدن دست ها با حنا

حنا برای دختر مجرد

حنا برای خانم متاهل

حنا برای خانم باردار

حنا برای مرد

حنا کردن ریش مردان

آرایش دست با حنا

به زور حنا زدن

کشیدن طرح زشت با حنا

رنگ مو با حنا

حنابندان

گیاه حنا

حنا گذاشتن مرده

دور ریختن حنا

خرید و فروش حنا

🖋️ تعبیر خواب حنا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب حنا بر‌ اساس نظر معبر👴

از نظر امام جعفر صادق (ع)

به تعبیر امام جعفر صادق (ع) گذاشتن حنا در خواب بر چهار قسم است

یکم

به معنای انجام رفتار نکوهیده و نامناسبی است که بی ثمر می باشد.

دوم

بیانگر رسیدگی و بهتر کردن شرایط و احوال زندگی

سوم

به دنبال دست یابی به مقام و عزت است.

چهارم

به مفهوم رسوایی و شهرت در بیان الفاظ کذب

از نظر ابراهیم کرمانی

چنانچه در خواب مشاهده کرد بر روی دست و پاهایش حنا می گذاشت، تعبیر ان به این معناست که شرایط تجمل و پیرایش کسانی از خانواده و یا بستگانش را فراهم می کند. ولی اعتقادات مذهبی او دچار خلل و سستی می شود. همچنین برخی بیان می‌کنند که سعی در پنهان کردن شرایط اعضای خانواده و یا فامیل را در مقابل دیگران دارد.

اگر کسی که در واقعیت حنا گذاشتن برازنده و شایسته او نیست، چنین رویای ببیند به منزله پریشانی و ناراحتی است که دچار شده، ولی به شکر خدا به زودی از بین می رود.

زمانی که در رویا ببیند بر روی کف دستش حنا گذاشت، تعبیر به آن است که در پی تلاش و کوشش که برای کسب درآمد انجام میدهد، به زحمت و سختی می افتد.

هنگامی که در خواب مشاهده کند با چشمانی که در دستانش بود حنا را نظاره می کرد، به مفهوم نیرنگ و خدعه ای است که همواره در رفتار و گفتار خود به کار برده و از آن استفاده می کند.

اگر مشاهده کند همچون خانوم ها بر روی دستها و پاهایش حنا گذاشت، نشان‌ دهنده اندوه و هراس بزرگی است که از مسئله ای در دل او رخنه می کند.

در صورتی که چنین خوابی را خانومی ببیند دلالت بر خوشحالی و شادمانی وی دارد، چرا که حنا گذاشتن بر دست و پاها مناسب خانم ها است.

زمانی که ببیند همه دست و پاهایش به رنگ بنفش بود، دلالت بر نیرنگ و فریبی است که در شغل و حرفه اش به کار می بندد.

همچنین تعبیر دیگری که برای مشاهده خواب حنا گذاشتن بر کف دست بیان می شود، اشاره به کسالت و بیماری است که در اثر تلاشی که ببرای معاش و کسب درآمد انجام می‌دهد، مبتلا شده است.

در عین حال گذاشتن حنا بر روی دستها، اشاره به دسیسه و فریبی است که در شغل و حرفه به آن متوسل می شود.

اگر شاهد چسبیدن حنا به کف دست هایش بود، بداند که از جهتی دچار لطمه و زیان می شود.

از نظر محمد بن سیرین

از نظر محمد بن سیرین خوابی که در آن ببیند بر روی دست و پاهای خودش حنا می گذاشت، اشاره به رسیدن به مال و اموالی دارد که قبلاً آن را از دست داده بود.

اگر در خواب ببیند همه دست و پاهایش را حنا بسته بود، تعبیر ان به این معناست که اعضای خانواده و بستگان نزدیکش را با زیور و زینتی که خلاف عرف جامعه و شرع اسلام است پیرایش و آرایش می نماید.

زمانی که شاهد رنگ قشنگی باشد که از حنا گذاشته بود،به منزله پنهان ماندن احساسات و افکارش از دیگران است.

معنای دیگر خواب مذکور، اشاره به در خفا ماندن شرایط و وضعیت زندگی‌اش از نگاه اطرافیان است.

ولی چنانچه مشاهده کند تنها بر روی پاهایش حنا گذاشته بود، بیانگر وسوسه و رفتاری است که موجب انحراف اطرافیان به انجام کارهای ناشایست و مذموم می باشد.

در عین حال محمد بن سیرین در جایی برای تفسیر حنا در رویا، استناد به اشعار زبان دری نموده که از آن به نیکبختی یاد شده است.

از نظر اسماعیل بن اشعث

اگر مردی در خواب بر روی دست و پاهای خودش حنا گذاشته بود، تعبیر ان اشاره به رفتاری است که موجب استهزاء و تمسخر مردم به او می شود.

زمانی که مشاهده کنند فقط بر روی نوک انگشتانش حنا نهاده بود، یعنی حمد و سپاس خدای را به جا می آورد.

هنگامی که در خواب مشاهده کند به وسیله حنا بر روی دستانش نقش و نگاری زده بود، تعبیر به دسیسه و نیرنگی است که در کنار دوستانش به آن مبادرت می کند.

تفسیر دیگری که برای حنا گذاشتن بر روی دست و پاها از نظر اسماعیل بن اشعث بیان می شود، به منزله ریشخند و دست انداختن می باشد.

از نظر دانیال نبی

کسی که در خواب ببیند بر روی ریشه ها حنا گذاشت، تعبیر به مخفی نگه داشتن اعمال و رفتار از چشم دیگران است.

اگر در خواب ببیند که بر روی صورت و سرش حنا گذاشته ولی هیچ رنگی از آن حاصل نشد، به این معناست که احساسات و حال و روزش را در مقابل دیگران نمایان می کند.

چنانچه مشاهده کند حنایی که گذاشته بود رنگ گرفت، بیانگر احوال و شرایط خوبی است که به دست می آورد.

از نظر کتاب سرزمین رویاها

در کتاب سرزمین رویاها در خصوص گذاشتن حنا بر روی مو و زلف سر، تعبیر به جدایی و رها کردن یکی از دوستان شده است.

تعبیر خواب حنا بر‌ اساس موضوع آن 📋

حنا به رنگ های مختلف

در رویا و خواب هایی که از حنا مشاهده می شود رنگ های مختلفی که از حنا بر جای می ماند، تاثیر بسزایی در بیان تعبیر آن دارد. که در اینجا به اختصار بیان می کنیم.

سیاه

خوابی که در آن ببینید از حنای سیاه استفاده می‌کنید، به معنای غصه و ناراحتی بوده و حتی ممکن است اشاره به پایان دوران عمر باشد.

قرمز

دیدن حنایی به رنگ قرمز به منزله ذوق و هیجان رویابین در جنب و جوش بوده و اراده قوی که به منجر به پیروزی می شود. حتی شیخ طوسی از آن به وصال و بازگشت معشوق یاد می کند.

قهوه ای

در صورتی که در خواب حنا را به رنگ قهوه ای تیره و یا نوشن ببینید، تعبیر به خاتمه یافتن غصه و دردها بوده و شروع دورانی سرشار از خوشی و نیک بختی را خبر می دهد.

سفید

اگر در رویا حنا را به رنگ سفید ببینید، به معنای شرکت در جشن ها و میهمانی های شاد و مبارک همچون ازدواج و نامزدی می باشد.

آبی

در صورتی که شخصی در خواب حنایی به رنگ آبی ببیند، تعبیر ان اشاره به شرایط نا ایمن و متزلزلی دارد که در خانواده به آن دچار می شود. همچنین حنای آبی گاها به این معناست که خواب بیننده از نظر رفتارو کردار و جایگاه اقتصادی ناخشنود می باشد.
اگر در رویا ببینید فقط انگشتان تان را حنا بسته اید، به این معناست که خوشه ای خرما و یا انگور به دستتان می رسد.‌

حنا روی صورت

خوابی که در آن بر روی صورت حنا گذاشته شود، به مفهوم میهمانی و دورهمی های مسرت بخش و شادی است که در آن شرکت می کند. اگر در خواب متوجه شدید صدای تان به راحتی از حنجره خارج نمی شود، اشاره به موضوع و یا جریان مهمی در زندگی شما دارد. ممکن است لحظاتی به شدت در قلیان احساسات و عواطف تان قرار گرفته و پس از چند لحظه به راحتی فروکش کند

حنا روی دست‌

خواب که در آن دیده شود بر روی دست ها حنا میگذارند، تعبیر ان به این معناست که رویابین به هیچ وجه تمایل ندارد که از خصوصیات اخلاقی و رفتاری او چه مثبت و چه منفی در مقابل دیگران و جمع صحبت شود.

درست است که در واقعیت حنا دلالت بر اتفاقات شاد و خوش در زندگی دارد، ولی ممکن است گاها مشاهده آن در رویا چنین تعبیری را به همراه نداشته باشد.

اگر در خواب مشاهده کنید بر روی کف دستانتان حنا می گذارید، تعبیر ان به منزله پیوند ازدواج شما با شخصی از میان بستگان و اقوام دارد.

به طورکلی خوابی که در آن شاهد حنا گذاشتن بر روی دست ها و سر خودتان بوده و به طریقه زیور و زینت آن را انجام دهید، به معنای مسرت و خوشحالی در روابط زناشویی بوده و این موضوع تا هر زمان که طرفین به اصول و حقوق یکدیگر پایبند باشند، برقرار خواهد بود.

اگر در خواب حنا را بر روی دست و یا پاها مشاهده کنید تعبیر به سرور و شادمانی و پایان یافتن مشکلات دارد.

تتوی حنا پشت دست

اگر در خواب ببینید توسط حنا نقش تتوی بر پشت دستتان زده اید، تعبیر به افشا شدن اسرار مالی و اقتصادی شما در بین دیگران می باشد.

تتو با حنا

اگر با توسل به حنا در خواب اقدام به تتو کنید، به این معناست که برای رسیدن به درآمد حقه و نیرنگ هایی در کسب و کارتان ایجاد میکنید تا بدین وسیله مشتری را در فشار و مضیقه قرار دهید، و او مجبور به انجام کاری شود که شما به آن اصرار دارید. این شیوه شما موجب گشته تا اشخاص بسیاری از شما ناراضی و شاکی باشند.

تتو حنا کف دست

چنان چه در رویا شکل خاصی را با حنا بر روی کف دستتان تتو کردید، تعبیر ان نشان دهنده وجه نقد، مال و ثروت و آسودگی خیالی است که به شما می رسد.

حنا بر روی نوک انگشتان

در صورتی که هر خانوم و یا آقایی در خواب شاهد گذاشتن حنا بر روی نوک انگشتانش بود، به منزله حمد و سپاس خدای بزرگ و اجتناب از انجام قصور و نافرمانی او دارد.

حنا زدن به سر

اگر در خواب دیده شود بر روی سر حنا می گذارند، تعبیر به نیک بختی و سعادت در ازدواج و ارتباط عاشقانه است.

مفهوم دیگر چنین رویایی، نشان دهنده فراخی نعمت و رونق و برکت در زندگی است.

حنا زدن به پا

خوابی که در آن ببیند به روی پا حنا می گذارند چه در صورتی که رویا بین خانم باشد و یا آقا، تعبیر ان چنین مفهومی دارد که ناچارا به جشن یا جایی خواهد رفت که قلبا به آن رضایت ندارد. در عین حال اشاره به نگرانی و اندوهی عمیق دارد که مدت‌هاست در زندگی او را ناراحت می کند.

اگر در رویا حنا را بر روی پا ببیند، تعبیر به نشاط و خوشحالی دارد که همه لحظات و اوقات خواب بیننده را در بر میگیرد.

چنانچه ببینید حنا بر روی پا رنگ قهوه ای از خود بر جای گذاشت، به منزله شخصیتی مطلوب و دوست داشتنی بوده و یا اضافه شدن به مال و دارایی می باشد.

اگر دختر مجردی در خواب بر روی پاهایش حنا بسته بود، به منزله پیوند ازدواجی است که به یکباره شرایط آن مهیا شده و انجام می گردد.

زمانی که خانوم متاهل در خواب حنا را بر روی پاهایش ببینند، اشاره به بارداری و فرزندی است که در شکم دارد.

دیدن حنا بر روی پاهای خانم باردار در خواب تعبیر به پایان رسیدن دوران حاملگی و سختی این شرایط می باشد.

اگر در خواب بر روی پاهایتان نقش های خاصی که با حنا رنگ گرفته بود مشاهده کنید، به منزله ازدواج و تشکیل زندگی با مردی است که توانمندی های بسیاری داشته و محبوب همگان است.

رنگ نشدن دست ها با حنا

هنگامی که در خواب مشاهده کنید بر روی دست های تان حنا گذاشته ولی رنگی از آن بر جای نماند، چنین مفهومی دارد که با وجود سعی و تلاش شما برای دستیابی به منفعت در امور، ولی نتیجه مطلوب حاصل نمی شود. همچنین این رویا اشاره به عواطف و احساساتی دارد که هنوز خودتان از آن اطمینان ندارید.

حنا برای دختر مجرد

برخی مفسران بیان می‌کنند صرفاً دیدن حنا در خواب، تعبیر به تغییر و تحولات مثبت و فزاینده ای است که یک خانم مجرد در زندگی تجربه کرده و منجر به رشد او شده است.

خوابی که در آن خانم مجردی حنا را مشاهده کند، به منزله رجوع و بازگشت او به همسر اول بوده و مجدداً زندگی خوبی را با هم شروع می کنند.

دیدن حنا در خواب برای خانم مجرد، ممکن است به معنای وفور نعمت، رونق، برکت و مال بسیاری است که به دستش می رسد.

اگر دختر مجردی در خواب شاهد حنا گذاشتن خود بود، چنین مفهومی دارد که در آینده ای نزدیک اتفاقات مسرت بخش و خوشایندی برایش رخ داده و یا اینکه پیوند مبارک ازدواج می بندد.

چنانچه در رویا مشاهده کند به توسط حنا طرح و نقشه های مختلف و متعددی می کشد، تعبیر به آن است که به انحاء مختلف و از راههای گوناگون خیر و منفعت از سمت اعضای خانواده‌اش شامل حال او می شود.

زمانی که یک دختر خودش را در حال حنا گذاشتن در رویا بدید، دلالت بر ازدواجی است که در آینده ای نزدیک با مردی خداشناس دیندار برقرار می کند.

دیدن حنا در رویای دختر مجرد، بیانگر سفری است که به زودی عازم آن شده و یا بستن پیوند مبارک ازدواج برای اوست.

حنا برای خانم متاهل

اگر خانم متاهلی در رویا برای خود حنا دید، تعبیر ان به معنای خیر و نیکی های زیادی است که از جهات مختلف به زندگی او وارد می شود.

همچنین دیدن چنین خوابی دلالت بر امنیت و پایدار بودن زندگی است که او در کنار همسر خود دارد.

گاها ممکن است دیدن چنین رویایی اشاره به بارداری و فرزند برای خانم متاهل باشد.

اگر این خانوم در رویا حنا را بر روی دستان و پای های خود بنگرد، بیانگر شادکامی، سعادت و نیکبختی در زندگی او دارد.

اگر خانم متاهلی در خواب حنا را مشاهده کند، بیانگر سعادت و نیکبختی در ارتباط و زندگی با همسرش بوده که به طور کامل آن را احساس می کند.

همچنین مفهوم دیگر حنا برای خانمها، دلالت بر پایان یافتن اضطراب و رنج ها و شروع دوره ای سرشار از شادکامی و نیکبختی می باشد.

خانمی که در خواب حنا ببیند، تعبیر ان نشان از رسیدن به پول و یا پیوند ازدواج برای او دارد.

زمانی که خانومی در خواب به دستانش حنا گذارد، به منزله زندگی خوشبخت و سعادتمندی است که خواهد داشت.

اگر خانمی در رویا ببیند که پس از گذاشتن حنا بر دستانش هیچ رنگی از آن باقی نماند، به این معناست که همسرش از ابراز محبت و عشق نسبت به او اجتناب کرده و حتی ممکن است این موضوع سبب اختلافات عمیق تر میانشان باشد.

خوابی که در آن خانم بر روی دست‌ها و موهایش همزمان حنا بسته بود، دلالت بر رابطه عمیق و عاشقانه ای است که میان او و همسرش برقرار است.

هنگامی که خانوم در رویا شاهد پوشیده شدن دست هایش به وسیله حنا بود، به منزله ترمیم و بهتر شدن ارتباط احساسی و زناشویی میان او و همسرش می باشد.

خوابی که در آن خانم متاهل حنا را ببیند، دلالت بر بارداری و فرزند آوری برای او دارد.

حنا برای خانم باردار

اگر خانم بارداری حنا را ببیند نشان دهنده نزدیک شدن به زمان وضع حمل او است.

حنا برای مرد

تعبیر دیدن خواب حنا برای یک مرد اشاره به اعتقادات و ایمان راسخ ای سکه از آن برخوردار است.

اگر مردی در خواب شاهد گذاشتن حنا بر روی دست راستش بود، احتمال است که کار ناخوشایندی با آن دست انجام دهد.

چنانچه در رویا بر هر دو دستش حنا گذاشته بود، به این معناست که در مقابل دیگران رازی را افشا می کند. در عین حال ممکن است اشاره به اطلاعات و یا اسراری دارد که او از آنها مطلع می باشد.

برخی معتقدند دیدن حنا در خواب برای آقایان تعبیر خوش و مطلوبی ندارد. و معمولا دلالت بر کم شدن عزت و اعتبار و خوش نامی اش در میان اطرافیان و جامعه دارد.

اگر مردی در خواب دید که هر دو دستش را حنا گذاشته، تعبیر به آن است که او معمولاً هر آنچه که از مکنونات قلبی و افکارش در سر می پروراند، برای مخاطبش به زبان می آورد.

حنا کردن ریش مردان

خوابی که در آن دیده شود ریش آقایی حنا گذاشته شد، به مفهوم یقین و اعتقادات قلبی و فکری او است. چنانچه رنگی از حنا بر روی ریش مشاهده شد، دلالت بر تقوا و ایمان راسخی است که به خدا دارد و در صورتی که رنگی به جا نگذاشت، معنای متضادی خواهد داشت.

آرایش دست با حنا

اگر در خواب ببینید که نقش و اشکال زیبایی را توسط حنا بر روی دستان تان میزنید، تعبیر به آن است که روابط رمانتیک و شادی میان شما و همسرتان برقرار بوده و زندگی دلپذیر و مسرت بخشی را در کنار هم می گذرانید.

خوابی که در آن دیده شود مردی دستانش را با حنا زیور می داد، به این معناست که او شخصیتی دست و دلباز و مهربان دارد.

به زور حنا زدن

زمانی که در خواب مشاهده کنید کسی به اجبار بر روی دستان تان نقش های زیبایی از حنا زد، تعبیر ان چنین مفهومی دارد که کسی در اطرافتان قصد دارد تا با یاد دادن روش مناسب و اصولی تجارت و کسب درآمد برای شما، پول و سود خوبی برایتان فراهم کند. ولی این امکان هست که شما از طرق دیگری به این نتیجه دست یابید.

کشیدن طرح زشت با حنا

چنانچه در رویا نظاره کنید کسی با حنا اشکالی بر روی دستان تان کشید، ولی شما از آن خوشتان نیامد، تعبیر به آن است که او برنامه هایی برای سرکیسه کردن و ناکامی شما در سر دارد، ولی می توانید با هوشیاری از این رفتار ممانعت کنید.

رنگ مو با حنا

اگر در خواب موهای تان را با حنا رنگ کردید اما رنگی از آن حاصل نشد، تعبیر ان به منزله بروز مسائل، پیدایش موانع، افتادن در بدهی و قرض، خدشه دار شدن روابط و معاشرت های اجتماعی با اطرافیان و یا عزیزانتان است.

اگر کسی از زن و یا مرد در رویا موی سر و یا ریش خود را حنا بگذارند ولی نه تنها حنا رنگی از خود به جای نگذاشت بلکه موهای آنها نیز دچار ریزش شد، به این معناست که در انجام اصول و احکام دین شان با سستی عمل کرده و دچار خلل می شوند.

خوابی که در آن ببینید موهای تان را حنا بسته اید، بیانگر شرکت در مراسم های شاد، داشتن عواطف خوشحال و بانشاط و مهربانی و محبت می باشد. در عین حال تفسیر دیگری که از گذاشتن حنا بر روی موها بیان می شود، به منزله مراقبت و نگهداری از ابعاد مختلف زندگی و حفظ و حراست از آن در مقابل افراد غریبه و دیگران می باشد.

چنانچه کسی در خواب بر روی موهایش حنا گذاشته بود، به منزله اعمال نیک و شایسته و کارهای خداپسندانه ای است که در زندگی اقدام می کند.

کارل گوستاو یونگ:

در خصوص چنین خوابی معتقد است، دیدن رویای تتو با حنا نشان دهنده اقبال خوب و فرصت های نیکی است که به شما رو می آورد.‌ در واقع به زودی شما دوره جدیدی از زندگی تان را تجربه می‌کنید.

حنابندان

رویایی که در آن مراسم حنابندان ببینید، تعبیر به اعتبار و نفوذ، منزلت در میان اطرافیان و اجتماع، نیکبختی و سعادت می شود.

خانمی که در خواب مشاهده کند در حال برگزاری جشن حنابندان برای او هستند، تعبیر ان به این معناست که به آرزوها و هر آنچه که مدنظرش بوده به زودی دست می یابد. همچنین از اخبار مسرت بخش و خوشحال کننده ای مطلع می شود.

چنانچه در رویا مشاهده کرد در مراسم حنابندان بر روی دستانش حنا گذاشتند، نشان دهنده پیوند ازدواجی است که به زودی انجام می دهد.

در رویایی که مراسم حنابندان برپا شده، در صورتی که بر روی دستان عروس حنا گذاشتند و رنگ بر آن ایجاد شد، معنای خوش بمن و مبارکی دارد. ولی در صورتی که حنا هیچ رنگی بردستان عروس باقی نگذاشت، مفهومی خلاف آنچه گفته شد داشته و احتمالاً به شرایط سختی دچار شده و یا اتفاقات حادی برای او بروز می کند.

گیاه حنا

اگر در رویا گیاه حنا را به طور کامل ببینید، به منزله علاقه ای شدید و عشقی عمیق است که فقط به طور یک جانبه جریان داشته و ذوق و رنج های بسیاری را در کنار خود دارد. بهتر است تا افکار و احساسات با آنچه در واقعیت مشاهده می شود به تعادل رسیده تا شما را از این شرایط نجات دهد. برای هر آنچه که برای به دست آوردنش تلاش و همت کافی بخرج دهید، ثمره ای نیکو نیز عایدتان می شود.

حنا گذاشتن مرده

عده‌ای از مفسرین معتقدند اگر کسی در خواب مشاهده کند شخص متوفی مشغول گذاشتن حنا بر روی بدن و جسم خودش بوده و یا اینکه حنا را به روی شما گذاشته بود، تعبیر ان نشان دهنده اتفاقات سخت و ناخوشایندی است که بروز می کند. در صورتی که متوفی از آشنایان شما بود، ممکن است این اتفاق برای شما رخ دهد.

زمانی که شخص مرحومی را در خواب ببینید که از شما درخواست گذاشتن حنا برای خودش را می کند، به منزله وجود شخصی در اطراف تان است که سعی در ایجاد موانع و مشکل برای کسب و کار و درآمد تان کرده تا آن را قطع کند.

دور ریختن حنا

از آنجا که یکی از مفاهیم حنا به در خواب بشارتی بر رسیدن به مال و ثروت است، اگر در رویا مشاهده کنید حنا را در میان زباله ها رها کرده و یا اینکه در مصرف آن زیاده روی می کنید، به این معناست که اهداف بلند پروازی برای خود در نظر گرفته اید و حتی زمانی که پس از تلاش های مستمر و پیگیر به آن دست یافتید، از داشتن آن پشیمان شده و به احساس عبث و بیهودگی می رسید.

خرید و فروش حنا

چنانچه در خواب خود را در حال خرید و یا فروش حنا ببینید، تعبیر ان نشان دهنده سفرهای متعدد و بسیاری است که به آنها عازم می شوید.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🖋️ تعبیر خواب حنا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🖋️ تعبیر خواب حنا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🖋️ تعبیر خواب حنا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🖋️ تعبیر خواب حنا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!