خیانت نیمار به نامزد حامله اش و رفتار عجیب بعد از آن!


خیانت نیمار به نامزد حامله اش و رفتار عجیب بعد از آن!

نیمار با بیانیه‌ای به صورت عمومی از نامزد حاملش بخاطر خیانتی که بهش کرده، عذرخواهی کرد.

این زوج پس از یک جدایی کوتاه در تابستان 2022، در مورد رابطه عاشقانه خود نسبتاً خصوصی بودند.

نیمار/فوتبالیست

به گزارش سان، نیمار یک پسر 12 ساله به نام داوی لوکا داسیلوا سانتوس از رابطه قبلی با کارولینا دانتاس دارد.او پس از خیانت به نامزدش متن زیر را منتشر کرده است.

نیمار/فوتبالیست

در میان گزارش هایی که ستاره فوتبال برزیل در طول رابطه خود خیانت کرده است، این بازیکن 31 ساله از مدل باردار عذرخواهی کرده است.

نیمار/فوتبالیست

او در کنار یک عکس اینستاگرامی این زوج در ۲۱ ژوئن از طریق ترجمه نوشت: «من این کار را برای هر دوی شما و خانواده‌تان انجام می‌دهم. غیرقابل توجیه را توجیه کنید. نیازی نیست. اما من در زندگی خود به شما نیاز دارم.مهاجم پاری سن ژرمن ادامه داد: من دیدم که چقدر با این همه رنج کشیدی و چقدر می خواهی در کنار من باشی. و من در کنارت می ایستم.اوایل این ماه، نیمار در بازی 3 فینال NBA بین ناگتس و هیت در Kaseya Center در میامی شرکت کرد، جایی که او در حال دست دادن با دوست خوب خود، جیمی باتلر، دیده شد.باشگاه لیگ 1 در ماه مارس اعلام کرد که نیمار در حال حاضر پس از جراحی برای ترمیم رباط‌های مچ پا که او را حداقل سه ماه از میادین دور نگه می‌دارد، در حال نقاهت است.

نیمار/فوتبالیست

نیمار تنها بازیکنی است که توانسته در جام لیبرتادورس و لیگ قهرمانان اروپا و لا لیگا و کوپا دل ری هت‌ریک کند و حالا گران‌ترین بازیکن جهان است.

نیمار/فوتبالیست

نیمار با اشاره به اینکه او اشتباه کرده است، توضیح داد که همه اینها به یکی از خاص ترین افراد زندگی من ضربه زد و افزود که برونا زنی است که آرزو داشتم در کنارم باشد ، مادر فرزندم. او افزود: «برو، من قبلاً به خاطر اشتباهاتم، به دلیل افشای غیرضروری عذرخواهی کردم، اما خود را موظف می دانم که علناً این را تأیید کنم.» اگر یک موضوع خصوصی عمومی شده است، عذرخواهی باید عمومی باشد.

نیمار/فوتبالیست



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چهره و سرنوشت بازیگران سریال طلسم شدگان بعد از 18 سال!