طرز تهیه شیک خرما خوشمزه و مقوی با طعم ایده آل


میلک شیک نوشیدنی بسیار خنک و با طعمی عالی است که به راحتی و در زیر ده دقیقه آماده می شود. برای تهیه میلک شیک ها نیاز به سه مواد اولیه اصلی و چیز هایی مانند خرما و میوه های متنوع دارید.

میلک شیک یکی از محبوبترین نوشیدنی های شیرین و خنک است که با استفاده از انواع بستنی ها، مغزیجات و میوه ها و به راحتی تهیه می گردد. میلک شیک سه مواد اولیه اصلی دارد که دز همه میلک شیک ها استفاده می شود و فقط میوه و مغزیجات و … تغییر می کند. سه مواد اولیه اصلی آن شیر، بستنی و شکر است که می توانید با تهیه این نوشیدنی خنک و انرژی زا خودتان را سرحال و شاداب کنید. طرز تهیه شیک خرما یکی از میلک شیک های محبوب در این مطلب قرار گرفته است.

این نوشیدنی محبوب در طعم های مختلف و خوشمزه تهیه می شود که مناسب با ذائقه های گوناگون است. برای تزئین میلک شیک ها می توانید از همان میوه ای که داخل شیک استفاده کردید استفاده نمایید و یا می توان اگر از خرما استفاده شد بر روی آن مقداری مغزیجات های مختلف و خوشمزه بگذارید که هم دارای ظاهری جذاب و هم طعمی بهتر شود. برای مشاهده طرز تهیه یک میلک شیک خوشمزه این مطلب را مشاهده کنید. مواد اولیه قرار گرفته شده در مطلب مناسب ۴ نفر می باشد.

طرز تهیه شیک خرما خوشمزه و مقوی با طعم ایده آل

مواد لازم

  • خرما ۳ یا ۶ عدد
  • شیر ۴ پیمانه
  • دارچین ۱/۲ قاشق چایخوری
  • شکر به دلخواه و به مقدار لازم

تهیه شیک خرما خنک و انرژی زا

ابتدا برای تهیه میلک شیک خرما مواد اولیه آماده شده از جمله خرما های بدون هسته شده را درون مخلوط کن بریزید و صبر کنید تا کاملا مخلوط شوند. سپس شیرینی آن را بچشید و به دلخواه می توان مقداری یخ و یا بستنی و شکر اضافه کرد که کاملا بستگی به سلیقه شما دارد. پس از مخلوط شدن آن را در چهار لیوان مورد نظر بریزید و با استفاده از مغزیجات و یا خرما آن را تزئین کنید. نوش جان.

طرز تهیه شیک خرما خوشمزه و مقوی با طعم ایده آل

میلک شیک خرما یکی از معروف ترین نوع شیک است که در منو اکثر کافی شاپ ها مشاهده می شود. همانطور که مشاهده کردید این میلک شیک خوشمزه و خنک در مدت زمان بسیار کمی و در ریز ۱۰ دقیقه آماده می شود و مناسب برای ۴ نفر است در صورت نیاز می توان مواد اولیه را دو برابر کرد. ۶۷برای مشاهده نوشیدنی سرد و خوشمزه بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید.

منبع : آرگا

برچسب : نوشیدنی سرد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر