🛏️ تعبیر خواب لحاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🛏️ تعبیر خواب لحاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب لحاف 🛏️ تعبیر خواب که در آن لحاف مشاهده شود، اشاره به همسر نموده که مایه آرامش و امنیت خاطر در زندگی بوده و این امر در هر دو مورد خانم ها و آقایان صدق می کند. بسیاری از اشخاص از لحاف در رویا، به معنای وجود همسری نیکو و یا شوهری...

تعبیر خواب لحاف 🛏️

تعبیر خواب که در آن لحاف مشاهده شود، اشاره به همسر نموده که مایه آرامش و امنیت خاطر در زندگی بوده و این امر در هر دو مورد خانم ها و آقایان صدق می کند.

بسیاری از اشخاص از لحاف در رویا، به معنای وجود همسری نیکو و یا شوهری متقی و صالح یاد کرده‌اند.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

جابر مغربی

امام جعفر صادق (ع)

محمد ابن سیرین

عبدالغنی بن اسماعیل نابلسی

ابن شاهین

تعابیر بر اساس موضوع

لحاف سایز کوچک

لحاف سایز بزرگ

لحاف در خواب مجردها

لحاف در خواب زن متاهل

لحاف در خواب خانم باردار

لحاف در خواب مرد

لحاف برای مرده

لحاف نو

پوشاندن با لحاف

لحاف دادن به مرده

گرفتن لحاف

لحاف ابریشمی

لحاف پاکیزه

لحاف الوده

لحاف پاره

لحاف رنگی

🛏️ تعبیر خواب لحاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب لحاف بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

معبربن قدیمی تعبیر لحاف در خواب به عنوان زن یاد می کنند‌. لخاف در هنگام آسودن، تمدد اعصاب و خواب مایه تسلی و آرامش انسان شده و با قرار گرفتن در زیر آن احساس لطافت و پناه حاکم می شود. در حقیقت مفسرین این آسودگی و آرامش را تشبیه به حالتی دارند که مرد از وجود و لطافت زن دریافت می کند. در عین حال نقشی که لحاف برای زن ایفا می کند به منزله همسری میدانند که با در آغوش گرفتن او احساس ایمنی، ثبات و خاطری آسوده را برای او تداعی می کند. لحاف به منزله نماد و سمبولیسم از ارتباطی که یک شخص با حفت و پارتنر خود برقرار می کند.

اگر در خواب ببینید لحاف مندرس و کهنه دارید بدانید که همسر نامطلوبی اختیار می کنید، در صورتی که در حال حاضر متاهل و دارای همسر هستید ارتباط شما با ایشان دچار مشکل شده و اختلافاتی بروز می کند.
چنانچه در رویا مشاهده کنید لحاف ای از جنس ابریشم و اطلس دارید به این معناست روابطی که میان شما و همسرتان برقرار است به حد مطلوب و ایده آلی پیشرفت کرده و موجب کامیابی شما می شود.

زمانی که در خواب لحاف تان را به شکل آلوده و چرکین دیدید، بیانگر بیماری و مرضی است که همسرتان به آن مبتلا می شود. ولی اگر بر روی لحاف پارگی و جر خوردگی ببینید، به حدی که قابلیت مصرف نداشته باشد، نشان از فاصله و جدایی میان شما و همسرتان دارد.

اگر آقایی در خواب مشاهده کرد لحاف که قدیمی، مستعمل و مندرس بوده به دور انداخته و لحاف جدیدی خریداری نمود تعبیر ان بیانگر جدایی از همسر فعلی بوده و پس از آن خانم دیگری را به ازدواج خویش در می آورد. تفسیری که ذکر شد برای خواب مذکور، زمانی که خواب بیننده خانم باشد به همین منوال می کند.

از نظر جابر مغربی

اگر دیدید لحافی به رنگ سبز دارید، به معنای داشتن همسری معتقد و با تقوا می باشد.

در صورتی که لحاف شما سفید رنگ بود، به منزله آن است که همسر شما دولتمند و خویشتن دار است.

زمانی که در خواب لحاف تان را به رنگ قرمز ببینید، تعبیر به اوقات بسیاری است که همسرتان صرف تفریح و لذت و خوش گذرانی می نماید.

تعبی ان که در خواب و رویا لحاف شما به رنگ سیاه بود یعنی همسر شما بسیار اندیشمند و و با کمالات می باشد.

در صورتی که لحاف زردی داشتید، بدانید که همسرتان یا دچار بیماری گشته یا در ظاهر رنگ و نمایی همچون بیماران دارد.

اگر در خواب دیدید لحاف تان رنگ های مختلفی داشت، بیانگر ریاکاری و فریبنده بودن همسرتان است.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

به تعبیر امام جعفر صادق (ع) مشاهده لحاف در خواب بر سه قسم می باشد:

یکم:

خانم عاقل و اندیشمند

دوم:

دختری که در حال خدمت گذاری بوده

سوم:

به منزله حشمت و دولتی است که کسب می کنید.

از نظر محمد ابن سیرین

تعبیر دیدن لحاف در خواب، ممکن است نشان از خریدی دارد که در حال حاضر به آن مشغول هستید.‌

در عین حال این رویا اشاره به شادی و نشاطی دارد که با آن روبرو می شوید.

و اگر در خواب لحاف را به صورت پاره، جر خورده، قطعه قطعه شده و آسیب دیده ببینند، هشداری است که از مشاجرات و اختلافاتی میان زن و شوهر خبر میدهد.

محمد ابن سیرین مشاهدی لحاف در خواب را به منزله استتار، پرده و همچنین خانومی شایسته و باتقوا بیان می کند که با او پیوند ازدواج بسته و در نتیجه آن آسایش و آرامش بر او و زندگی اش حاکم می شود.

دیدن لحاف در رویا بیانگر زندگی مشترکی است که در نهایت صلح و صفا برقرار است.

مشاهده لحاف در خواب یک دوشیزه، به منزله پیوند ازدواج با یک مرد عالی رتبه و دولتمند می باشد.‌

به گفته محمد بن سیرین در صورتیکه ببینید لحاف در رویا پاره شده و جر خورد، تعبیر به مشاجرات و اختلافات عمیقی است که میان مردم و جامعه رخ می دهد.

چنانچه در رویای اقدام به خرید لحاف جدیدی نمایید به مفهوم ازدواج با یک خانم جدید بوده و یا دختری را جهت خدمتگزاری برای خود برمی گزینید.

اگر در خواب دیدید لحاف تان آلوده و چرکین بود، تعبیر ان یعنی همسر شما بسیار حاضر جواب و بی پروا رفتار می کند.

زمانی که در رویا لحافی کاملاً پاک و شکیل ببینید، به معنای خانومی با تقوا و شایسته است که مسئولیت او را عهده دار می شوید.

رویت لحاف ناپاک و آلوده در رویا، اشاره به خانومی ناآگاه و بی حد و مرز دارد.

خوابی که در آن لحافی به رنگهای مختلف ببینید، تعبیر به رونق و معاش زیاد دارد.

کسی که در رویا لحافی به رنگ سفید مشاهده کند، به مفهوم کثرت و نعمت است که در زندگی‌اش جاری می شود.

خریدن لحاف در خواب اصولاً به پیوند مبارک ازدواج و استحکام و ثبات در آن معنا می شود.

اگر مردی در رویای خود لحافی مشاهده کند، به مفهوم یک زن نیک سیرت و خوش رفتار می باشد. معنای دیگر آن برای قراری آسایش، استحکام و پایداری در روابط می باشد.

چنانچه خانوم یا دختر مجردی در خواب لحافی مشاهده کند، تعبیر به آن است که او در مسیر درستی برای تشکیل زندگی و ازدواج با شخص محبوب و مورد نظرش گام برداشته و اقدام می کند.

در صورتی که لحافی کاملا تمیز و پاکیزه ببینید، به معنای ازدواج دختر با مردی است که ارزش و حرمت بسیاری برای او و تمایلاتش خواهد گذاشت.

زمانی که خانوم مجردی در خواب لحاف نجس و ناپاکی ببینند، تعبیر ان به منزله عدم رسیدگی در پوشش و ظاهر و انجام ندادن آراستگی و پیرایش در چهره و لباس او است. این موضوع تاثیر ناخوشایندی در روابط میان او و همسرش دارد.

در برخی اوقات از دیدن لحاف کثیف در خواب، از ابتلا به بیماری و ناراحتی تعبیر می شود.

از نظر عبدالغنی بن اسماعیل نابلسی

از نظر نابلسی دیدن لحاف در خواب، بسته به نوع و شرایط لحاف معانی متفاوتی دارد.

دیدن لحاف تمیز و آراسته برای رویابین، به منزله برقراری شرایط پسندیده و مطلوب دارد.

اگر لحاف را در خواب به رنگ تیره ببینید، تعبیر به احساس انزجار، بغض، دشمنی و عداوتی است که نسبت به شخص یا اشخاصی پیدا می کنید.

به هر میزانی که لحاف را در ابعاد گسترده و بزرگ ببینید، به همان نسبت خبر از جاری شدن رزق و روزی و موقعیت های ناب در زندگی دارد. ولی اگر لحاف را در اندازه کوچک دیدید، بیانگر معاش اندک و کم دارد.پدر صورتی که در رویا مشغول تمیز کردن لحاف بودید، تعبیر به سود و مال کثیر و پول زیادی است که به طریقی برای خواب بیننده فراهم می شود.

از نظر ابن شاهین

اصولاً دیدن لحاف را در رویا، به وجود یک زن و یا به خدمت گرفتن دختری جهت انجام امور تفسیر می کنند.

اگر کسی در خواب مشاهده کند که لحاف او را به طریقی آسیب زده و یا آن را سرقت کرده و یا به آتش کشیدند، به این معناست که در منزل و با اعضای خانواده خصوصاً همسرش، دچار اختلاف و مشاجراتی می شود. به طوری که منجر به فاصله و دوری شده و کاملاً این ارتباطات گسسته می شود.‌

دیدن لحافی که نجس و ناپاک بوده در رویا، تعبیر به وجود همسری است که هم کفو و در شأن او نبوده و جایگاه و موقعیت متناسب با او نداشته، همچنین نوع طرز فکر و عقایدش شایسته و مناسب نمی باشد.

چنانچه کسی در خواب لحافی به رنگ سیاه برای همسرش مشاهده کند به منزله همسری با تقوا و پرهیزگاری است در غیر این صورت معنای آن از ترس و موضوعی ناراحت کننده خبر می‌دهد که باعث رنج و پریشانی او شده است. این موضوع می‌تواند در زمینه فراق، مرگ و میر و یا فنا شدن پول تلقی شود.

داشتن لحافی نو و تازه در خواب از دو جهت معنا می شود. یکی اینکه از نظر دانش و کمالات و همچنین مال و ثروت به آن چنان پیشرفتی میرسد که به دولت و منزلت دست می یابد.‌ دوم تعبیر به وجود همسری است که بسیار عاقل و دانا بوده و با داشتن درایت و کیاست، زبان زد خاص و عام است.

چنانچه در خواب ببینید بر روی مرد لحاف کشیده می شود، تعبیر به ازدواج او با دختری خوش سیما و با وقار بوده که از صمیم قلب به او علاقه داشته و همواره او را در اولویت قرار میدهد.

مشاهده لحافی به رنگ آبی، اشاره به بارداری همسر، فرایند زایمانی در نهایت سهولت و ایمنی و متولد شدن فرزند سالمی دارد.

خوابی که در آن لحافی به رنگ قرمز ببینید عموما از اختلاف و دعوایی خبر می‌دهد که موضوع آن نشأت گرفته از خانوم ها بوده است. معبرین به طور کلی دیدن لحاف را دلالت بر وجود زن می دانند.

تعبیر خواب لحاف بر‌ اساس موضوع آن 📋

لحاف سایز کوچک

اگر لحاف را در خواب در سایز کوچک ببینید، تعبیر ان به منزله مسائل ناچیز و پیش پا افتاده ای است که احتمالاً مرد خانه با آنها مواجه می شود. در عین حال بیانگر رونق و معاش کثیری است که به دست می آید.

اگر دید که لحافی در ابعاد کوچک برداشت، به منزله قرار گرفتن در مضیقه مالی بوده که با شروع به کار دیون و بدهی او پرداخت می شود.

لحاف سایز بزرگ

هنگامی که در خواب مشاهده کنید شخصی لحافی در ابعاد بزرگ و بسیار زیر قیمت را به شما داد، به این معناست که مسائل و موانعی که مدتها در زندگی با آن دست به گریبان بوده اید بالاخره پایان پذیرفته و از آن رها می شوید.

لحاف در خواب مجردها

خوابی که مجردها از لحاف ببینند، بیانگر سرور، خوشحالی و شادمانی برای خواب بیننده و خانواده اش دارد. اگر لحافی که شخص مجرد در رویا دید شکل و شمایلی فوق‌العاده زیبا و کامل داشته و از نظر ظاهری بسیار تمیز و پاکیزه بوده و کوچکترین لکه و آلودگی در آن مشاهده نمی شد، ولی سوراخ های کوچکی در میان آن وجود داشت، تعبیر به آن است که با مردی ازدواج کرده و تشکیل زندگی می‌دهد که عمیقاً به او علاقه داشته و ارزش او را به خوبی درک می کند. ولی در رعایت آداب معاشرت و رفتار نواقصی دارد.

زمانی که دختر نوجوانی به تازگی دوران رشد و بلوغ را پشت سر می گذارد، اولین تمایل و خواسته او قرار گرفتن در جریان محبتی واقعی و پایدار می باشد، لذا خوابی که در آن لحاف ببیند، نشان از میل شدید او به تامین این نیازها در زندگی اوست.

دیدن لحاف در خواب خانم های مجرد معانی خاصی دارد که برحسب رنگ آن تعبیر می شود. اگر لحاف را به رنگ سفید ببیند، تعبیر به وجود مردی در زندگی است که از ابهت و قدرت بسیاری برخوردار بوده و امنیت را به او القا می نماید. در عین حال با ارزش نهادن به او تمایلات و خواسته‌های او را اجابت می کند.

در صورتی که خانم مجردی در خواب دید که همسر سابقش پتو و یا لحافی به او هدیه داد، تعبیر به آن است که مسائل و موانعی که مشغول به آنها بوده است برطرف شده و به سرانجامی نیک خاتمه می یابد.

لحاف در خواب زن متاهل

رویایی که یک خانم متاهل از لحاف می بیند تعبیر خاصی دارد. زمانی که یک لحاف پر زرق و برق و سنگینی را مشاهده کند که بر رویش کشیده بودند، تعبیر به وجود مردی قدرتمند، پرتوان و بسیار مسئولیت پذیر بوده که از اراده ی زیادی برخوردار است.

اگر لحاف را به شکل اپارات جدید نشان از مشاجرات و عدم تفاهماتی است که میان او و همسرش صورت می‌گیرد. چنانچه اقدام به دوختن و ترمیم پارگی ها نمود، یعنی نسبت به رفع آن مسائل اقدام کرده و به شرایط مطلوب و حال مساعد می رسد.

خوابی که در آن لحافی برای خانم متاهلی دیده شود، همچون پرده و حفاظی است که از او در مقابل آفات جامعه محافظت کرده و مذهب و رزق و درآمد او را تامین می کند. علی الخصوص زمانی که شکل و شمایلی پاکیزه زیبا و و گران قیمت داشته باشد.

تفاسیر که برای مشاهده لحاف از جانب یک دختر مجرد و یا یک خانم متاهل بیان می شود، تفاوت بسیاری وجود دارد. اگر دختری در خواب دید که بر روی او لحافی کشیده اند، به معنای رغبت و تمایل او برای ازدواج و تشکیل زندگی بوده است. چنان که بر تن او کتی بوده و یا کت را به خود پیچیده و لحافی که خودش دوخته بود را برای گرما بخشی بیشتر داشت، تعبیر به مردی با معرفت و رئوف بوده که هدیه ای را به او می دهد.

لحاف در خواب خانم باردار

تعبیر دیدن لحاف در خواب برای خانم باردار اشاره به اخبار خوبی است که از زایمانی راحت و ایمن خبر می دهد.

کسی که در خواب ببیند در حین حاملگی لحافی بر خود کشیده بود، به منزله پسر بودن نوزادی است که در شکم دارد.

همچنین دیدن لحاف در رویای این زن، به منزله شوهری بخشنده و مهربان است که در همه شرایط پشتوانه و حامی او است.

زمانی که در خواب خود را باردار در میان لحافی که از پشم های رنگین دوخته شده، پیچیده بود، بیانگر رزق و روزی کثیر ب بسیاری است که بر او می بارد.

اگر خانوم باردار در رویا مشغول خرید لحاف ای کوچک برای نوزاد شب بود بداند که به مفهوم سلامتی فرزندش و به سلامت رسیدنش است.

هنگامی که خود را در رویا در حال تمیز و مرتب کردن لحاف دید، بداند که با گذراندن زایمانی آسان فرزند سالمی به دنیا می‌آورد.

لحاف در خواب مرد

اگر مردی را در خواب با لحاف به رنگ سفید ببینید، تعبیر ان اشاره به پیوند ازدواجی است که او با دختری شایسته و پرهیزگار انجام می دهد.

اگر در خواب مرد کاملاً در میان لحافی پوشیده بود، نشان از وجود همسری پارسا متقی و عفیف بوده که عمیقاً به او علاقه دارد.

زمانی که مردی در خواب لحافی را گرفته و تحت تاثیر آن لحاف قرار گرفت، بداند که به زودی با دختری که مد نظرش بوده و به او علاقه دارد ازدواج میکند.

اگر در خواب دیدید که در جستجوی لحاف رنگی بود، همچون چراغ راهنمایی است که او را به سمت کارهای خداپسندانه و خیر دعوت نموده، از گناه و زشتی باز داشته و با توبه و بازگشت به خدا روی می آورد.

اگر در خواب مردی را ببینید که با لحافی از جنس پشمی پوشیده شده بود، به منزله استحکام در زندگی و دولت و نیکبختی برای اوست. همچنین تعبیر دیگر لحاف پشمی، احتمالاً از اختیار کردن بیش از یک زن برای مرد اشاره می شود.

هنگامی که پسر جوانی در خواب مشاهده کرد در میان دوستانش نشسته و لحاف کوچکی را بر روی خود کشیده‌اند، به مفهوم موانع و مسائلی است که آنها را حل و فصل کرده و پشت سر می گذارند. و تا زمانیکه با هم متحد باشند موفق می شود.

اگر خانومی در خواب به پسر جوانی لحاف داد، تعبیر ان به این معناست که دری از سعادت و خوشبختی که در آن رونق و وفور نعمت جریان داشته بر او جاری می شود.

زمانی که پسر مجردی لحافی به رنگ سفید در خواب مشاهده کرد، به مفهوم پیوند ازدواج او با دختری است که خوش صورت و خوش سیرت بوده و بسیار متقی و خداشناس می باشد.

زمانی که پسر جوانی در خواب مشاهده کرد که بر روی او لحافی کشیده که توسط آن پوشیده شده است، تفسیر نیک و زیبایی برای والدینش بوده و در جهت اتفاقات خوش، پول و مال بسیار و یا فراهم شدن شغل و حرفه ای با حقوق و مزایای عالی می باشد.

لحاف برای مرده

زمانی که در خواب مشاهده کنید شخص متوفی در کنار او به زیر لحاف می آید، نشان از مطلبی نگران کننده داشته که احتمالاً برای او پیش آمده و یا کسالت و بیماری بوده که از آن بهبود می یابد.

لحاف نو

کسی که در خواب لحاف نو و جدیدی ببیند، تعبیر به وجود همسری خوش سیما پ ثروتمند بودن که دارای مقام و جایگاه اجتماعی بالایی است و خواب بیننده زندگی مشترکش را با او آغاز می کند.

در عین حال معنای دیگری که برای لحافی جدید در خواب بیان شده، از وفور نعمت، رونق و برکت بسیار در زندگی، برخوردار بودن از معاش کثیر، ایمنی و حفاظت از ناخواسته ها و داشتن همسری که دلربا بوده خبر می دهد. داشتن فرزندانی سالم و صالح برای پدر و مادر و سعادت و نیکبختی در زندگی از نشانه های آن است.

خرید لحاف نو به بیان محمد ابن سیرین:

در خوابی که مرد ببیند مشغول خریدن لحاف بوده، به منزله داشتن همسری شایسته و پرهیزگار می باشد.

همچنین دیدن رویای مذکور به معنای داشتن اولاد ذکوری مطیع و قدرشناس بوده و یا اشخاصی است که در همه شرایط او را مورد یاری قرار می دهند.

اگر دختر مجردی در خواب مشاهده کرد در حال خرید لحافی به رنگ سفید بود، تعبیر به آن است که در آینده ای نزدیک با شخصی پیوند ازدواج می بندد.

اگر خانم بارداری خود را در حال خریدن لحاف در رویا دید، بشارتی است که از وارد شدن شرایط نیکو و اتفاقات خوش در زندگی‌اش خبر می دهد.

پوشاندن با لحاف

به روایت محمد بن سیرین:

زمانی که شخصی در خواب کسی را به وسیله لحاف پوشاند، تعبیر به آن است که در واقعیت او را مورد کمک و یاری خود قرار می دهد.

در عین حال معنای دیگر خواب مذکور، به منزله انجام رفتاری است که آن شخص برای حفاظت و مراقبت از خواب بیننده انجام میدهد.

هنگامی که خانوم بارداری در خواب دید که کس دیگری اورا با لحاف پوشاند، بداند که مورد حمایت و یاری آن شخص قرار میگیرد.

دیدن رویای مذکور برای دختری مجرد، بیانگر یاری و کمکی است که بدون درخواست از جانب ایشان برایش فراهم می شود.

لحاف دادن به مرده

به روایت محمد ابن سیرین:

زمانی که در رویا شخصی که از دنیا رفته را ببینید که در لحاف پیچیده بود، به منزله پریشانی و ناراحتی است که بر شما وارد می شود. ولی به قدرت خدا پایدار نبوده و زودگذر است.

چنانچه ببینید شخص متوفی به شما لحافی داد، بیانگر ثروت زیادی است به واسطه امری برای شما مهیا می شود.

زمانی که در خواب مرده ای از شما و یا دیگران درخواست لحاف می کند، بدانید که او نیازمند دعا و صدقه از این دنیاست که احوالش را نیک کند.

معنای دیگری که برای این رویا متصور است، ممکن است نشان دهنده بار سنگین گناهان و قصوراتی است که رویابین مرتکب شده است.

گرفتن لحاف

به روایت محمد ابن سیرین:

در صورتی که مرد متاهلی در خواب لحاف را از جایی بردارد، تعبیر ان به منزله زنی شایسته و باتقوا ست که به همسری انتخاب می کند.

اگر دیدید در خواب که پسر مجردی لحاف گرفت، تعبیر به تشکیل زندگی و ازدواج او با دختری نیک و زیبا هست.

زمانی که زنی لحاف آلوده و کثیفی در خواب گرفت، به معنای سهل انگاری و عدم توجه او به اصول و امورات مهمی است نیاز به رسیدگی و دقت دارند‌.

لحاف ابریشمی

اگر لحاف را از جنس ابریشم در خواب ببیند، تعبیر ان به معنای داشتن زندگی شاهانه و پر زرق و برقی است که ارتش را می برد. در عین حال بیانگر مصاحبت و دوستی با یک جوان متمول است که موجب شادی او شده و در کنار او احساس نیکبختی می کند.

همچنین مشاهده لحاف از جنس ابریشم با رنگ های مختلف در رویا، نشان از وفور نعمت و سعادتی وصف ناپذیر در زندگی دارد.

لحاف پاکیزه

اگر لحافی که بسیار پاکیزه و شکل و شمایل ظریف و زیبایی داشت در خواب دید، به این معناست که از نظر مالی در شرایط بهتری قرار گرفته به طوری که وام ها و قروض خود را پرداخت نموده و از نظر روح و روان در شرایط آرامش و نشاط به سر می برد.

لحاف الوده

دیدن لحافی نامطهر، ناپاک و آلوده، بیانگر قروض و وام هایی است که پرداخت نشده و اشاره به مسائلی دارد که مدت‌های مدیدی از آن گذشته و موانع و مشکلاتی را به این واسطه برای او فراهم کرده است.

دیدن لحافی آلوده، مندرس و پاره در خواب، بیانگر عدم تفاهمات و اختلافاتی است که میان زن و شوهر صورت می گیرد.

لحاف پاره

چنانچه در خواب لحاف که پاره و جر خورده بود، خود را در حال ترمیم و دوختن آن ببیند، تعبیر ان به مفهوم رجعت به همسر سابقش بوده و زندگی جدیدی را با شروعی تازه با هم خواهند داشت.‌

لحاف رنگی

سیاه:

در صورتی که لحاف را به رنگ سیاه جدید به منزله نگرانی و بینی است که از آینده در وجود او رخنه کرده است. لحاف سیاه در خواب معنای خوبی نداشته و همچنین ممکن است به وجود اشخاص بدخواه، پلید و دشمن در اطرافتان مربوط باشد‌.

دیدن رویایی که در آن لحاف به رنگ مشکی بود، نشان از عدم تناسب و نامتعادلی در مسئله یا موضوعی است که خوشایند نیست.

قرمز:

خوابی که در آن لحافی به رنگ قرمز دیده شود، به منزله وحدت و یکپارچگی میان خواب بیننده و اعضای خانواده و نزدیکانش دارد.

سبز:

دیدن لحافی به رنگ سبز در رویا، به این معناست که خواب بیننده شخصی بسیار درست کردار، خوش اخلاق، پارسا و پرهیزگار، متعهد و قدرشناس در مقابل الطاف و محبت‌های دیگران است‌.

خوابی که در آن لحاف به رنگ سبز بود، برای خانم متاهل تعبیر به داشتن چهره ای زیبا، اخلاقی نیکو، اعتقاد به خدای مهربان و برپا داشتن رسوم و قواعد خانوادگی و سنتی می باشد.

به روایت محمد ابن سیرین:

تعبیر ان که زن متاهلی در خواب لحاف را به رنگ سبز مشاهده کند، دلالت بر دارا بودن شخصیتی والا با خصوصیاتی پاک و منزه است.

اگر خانوم مجردی در خواب لحاف سبز رنگی ببیند، به معنای تعهدی است که او در قبال موضوعی انجام داده و بسیار به آن پایبند است.

در عین حال مشاهده لحاف سبز رنگ در خواب دختر مجرد، نشان دهنده منش، رفتار و شخصیتی است که از او در نظر اطرافیان و جامعه بروز می کند.

ابی:

به روایت محمد ابن سیرین:

مشاهده لحاف به رنگ آبی در رویا، به این معناست که زندگی خواب بیننده از جهات مختلف استحکام زیادی داشته و او امنیت و آسایش را در آن برقرار نموده است.

دیدن لحاف آبی برای خانم متاهل، نشان از آسایش و راحتی دارد که هم از نظر احساسی و عاطفی و هم از جنبه امکانات رفاهی حاکم است.

اگر دختر مجردی در خواب دید که لحاف او به رنگ آبی بود، در عین حال که روند آرام بخشی در زندگی اش در جریان است، فکر و ذهن او نیز در درجه بالایی از ارتعاش مثبت و نگرش نیک قرار دارد.

صورتی:

اگر لحاف را در خواب به رنگ صورتی و یا گلدوزی شده بر آن ببیند، تعبیر به مواجه شدن با یک رویداد و یا اتفاقی مبارک و مسرت بخش همچون بارداری و داشتن فرزند بوده که به واسطه آن خوشبختی و عشق در آن خانواده دو چندان می شود.

زرد:

زمانی که لحاف را به رنگ زرد مشاهده کرد، به منزله بروز اختلافات و مشکلاتی با همسر در زندگی زناشویی می باشد. اگر لحاف را به رنگ زرد ببیند، اشاره به مرض و بیماری است که صعب العلاج می باشد.‌

سفید:

زمانی که در خواب لحاف را به رنگ سفید ببینند، به منزله فراهم شدن شرایطی است که به واسطه آن آرزوها و خواسته ها در زندگی محقق می شود. و اگر در خواب به دنبال چیزی میگشت، نشان از ایمنی، حفاظت و مصونیت از گناهان و پلیدی ها دارد.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🛏️ تعبیر خواب لحاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🛏️ تعبیر خواب لحاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🛏️ تعبیر خواب لحاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🛏️ تعبیر خواب لحاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی