طرز تهیه بطاطا حره خوشمزه عربی با طعم ایده آل


برای داشتن یک پیش غذای عالی کافی است در این بخش با طرز تهیه بطاطا حره آشنا شوید. این پیش غذای عربی سیب زمینی مرینیت شده است.

اگر دنبال تهیه یک نوع پیش غذای عربی هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه بطاطا حره آشنا شوید. این پیش غذا را می توانید به عنوان یک شام هم تهیه کنید که فوق العاده است.

تهیه انواعی از پیش غذاهای بین المللی کار ساده و لذت بخشی است. شما می توانید در لینک با طرز تهیه پودینگ سیب زمینی و سالاد قالبی آشنا شوید که طعم فوق العاده ای دارد.

طرز تهیه بطاطا حره خوشمزه عربی با طعم ایده آل

مواد اولیه:

  • سیب زمینی: ۴ عدد
  • سماق: ۱ قاشق غذاخوری
  • سیر: ۳ حبه
  • فلفل قرمز: ۱/۲ قاشقچای خوری
  • پودر پیاز: ۱ قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
  • فلفل پول بیبر: ۱ قاشق چای خوری
  • تخم گشنیز و پونه کوهی: به میزان لازم
  • پاپریکا: به میزان لازم

طرز تهیه بطاطا حره:

اولین مرحله آماده کردن سبی زمینی نیم پز است. شما باید ابتدا سیب زمینی ها را درون مقداری آب ریخته و قابلمه را روی حرارت بگذارید. سیب زمینی ها نباید خیلی نرم شود. حالا سیب زمینی ها نیم پز شده را از آب دراورده و خوب پوست کنید.

طرز تهیه بطاطا حره خوشمزه عربی با طعم ایده آل

حالا سیب زمینی ها را به صورت مکعبی برش دهید. در این بخش باید مواد خود را مزه دار کنید. برای این کار سیر را پوره کرده و سیب زمینی های نگینی شده را نیز درون کاسه ای برزید. در این بخش از ادویه های ذکر شده استفاده کرده و سیبزمینی ها را مزه دار نمایید. پونه و کمی گشنیز را هم اضافه کنید.

مواد را به صورت آرام هم زده تا سیبزمینی له نشود. کمی هم زده تا خوب سیب زمینی ها به ادویه و سبزی های معطر آغشته شود. بعد از این مرحله باید نیم ساعت زمان دهید تا سیب زمینی ها به خوبی مزه دار شوند.

یک سینی فر قرار دهید و کمی کف آن را چرب کنید. می توانید از روغن محلی استفاده کنید تا مزه بهتری داشته باشد. هممچنین می توانید از مقداری روغن زیتون هم استفاده کنید. سیب زمینی ها را کف سینی پهن کرده و در قسمت وسطی فر قرار دهید.

طرز تهیه بطاطا حره خوشمزه عربی با طعم ایده آل

سیب زمینی به مدت ۱۵ دقیقه باید در دمای ۱۶۰ دجره سانتی گراد قرار بگیرد و اگر می خواهید، سیب زمینی ها گریل شود چند دقیقه آخر را روی گریل قرار دهید. در حین پخت نیز می توانید، سیب زمینی ها را زیرو رو کنید. روی سیب زمینی ها را نیز با استفاده از مقداری جعفری خرد شده تزیین کنید.

طرز تهیه بطاطا حره بسیار ساده بوده و شما می توانید در خانه این غذای عالی را تهیه کنید. شما در صورت نداشتن فر می توانید این سیب زمینی ها را به صورت کبابی یا در یک تابه رژیمی هم تهیه کنید. ین پیش غذا را می توانید با استفاده از مقداری ماست موسیرهم تهیه کنید.

انواعی دیگر از پیش غذاها نیز در این قسمت تهیه می شود که شما می توانید با انواعی از دستور تهیه این غذاها آشنا شوید. این غذا برای افرادی که غذاهای رژیمی می خواهند هم گزینه مناسبی است. شما می توانید این پیش غذا را با گوشت گریل شده هم سرو نمایید. طعم این غذاها فوق العاده است و میان وعده خوبی کودکان می باشد.

منبع : آرگا

برچسب :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای زنی که دختر 2 ساله‌ اش را با قرص کشت