وضعیت ترافیکی معابر پایتخت 3 تیر 1402/ بزرگراه‌ها خلوت،‌ لزوم احتیاط در رانندگی


وضعیت ترافیکی معابر پایتخت 3 تیر 1402/ بزرگراه‌ها خلوت،‌ لزوم احتیاط در رانندگی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: ترافیک امروز پایتخت همانند روز گذشته از ساعت ۵:۳۰ شروع شده است.

وضعیت ترافیکی معابر پایتخت 3 تیر 1402/ بزرگراه‌ها خلوت،‌ لزوم احتیاط در رانندگی

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ احسان مومنی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه سوم تیرماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی افزود: ترافیک در معابری، چون همت، حکیم، آزادراه، شیخ فضل الله و تونل توحید خلوت و معابری، چون چهارراه ولیصعر (عج)، خیابان شریعتی و خیابان آزادی هم دارای ترافیکی روان هستند.

سرهنگ مومنی بیان داشت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها، اجرای طرح جناغی‌ها و همچنین عدم تردد کامیون‌ها در ساعات روز در معابر شهری حضور دارند و با رانندگانی با دیدن خلوتی معابر ممکن است بر سرعت خودروی خود بیافزایند و باعث حادثه و تصادفات دلخراش می‌شوند برخورد می‌نمایند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز پایتخت امروز همانند روز گذشته از ساعت ۵:۳۰ شروع شده و این خلوتی معابر بدلیل تغییر ساعت‌های شروع ساعات کاری ادارات و سازمان‌ها می‌باشد و این خلوتی ترافیک تجربه خوبی برای آغاز و شروع مدارس در مهرماه می‌باشد که می‌توان از این تجربه برای مهرماه استفاده کرد.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست بدلیل انباشت گاز‌های آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت بدلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری نمایند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت تردد‌های خود در سطح شهر استفاده نمایند.

سرهنگ مومنی گفت: ۸ خط حرکتی همزمان وارد تونل توحید می‌شود و این حجم بالای ورودی به تونل توحید باعث ایجاد ترافیک در این محدوده می‌شود. امید است با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش تصادفات و حوادث رانندگی باشیم./ باشگاه خبرنگاران


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!