🍰 تعبیر خواب کیک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🍰 تعبیر خواب کیک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب کیک 🍰 تعبیر دیدن کیک در خواب دلالت بر اقبال بلند و خیری است که برای خواب بیننده به همراه دارد. کیک ها اغلب سمبلی از احوالی خوش و اوقات دلچسبی است که در زندگی پشت سر گذاشته اید، لذا معنایی که برای آن بیان شده اشاره به روزگاری...

تعبیر خواب کیک 🍰

تعبیر دیدن کیک در خواب دلالت بر اقبال بلند و خیری است که برای خواب بیننده به همراه دارد. کیک ها اغلب سمبلی از احوالی خوش و اوقات دلچسبی است که در زندگی پشت سر گذاشته اید، لذا معنایی که برای آن بیان شده اشاره به روزگاری شیرین و مطلوب در زندگی دارد.

از جمله مفاهیمی که برای دیدن کیک در خواب بیان شده، تعبیر به آسایش خیال، پیروزی و میانه روی در کار و زندگی است و این امر با توجه به نوع کیک معانی مختلفی را شامل می شود.

بسیاری از معبرین غربی دیدن کیک در عالم رویا را از خواب های خیر و خوش یمن دانسته که اخبار خوشی با خود به همراه دارد. از آنجا که عموماً طبخ کیک جهت مصرف آن در کنار سایر افراد صورت می گیرد، لذا دیدن چنین رویایی سمبلی از مهر و محبت خالصانه ای است که خواب بیننده نسبت به اطرافیان خود دارد.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

علامه طباطبایی

شیخ طوسی

شیخ مفید

آنلی بیتون

کارل گوستاو یونگ

لیلا برایت

تعابیر بر اساس موضوع

خوردن کیک

خریدن کیک

پختن کیک

تزیین کیک

دزدیدن کیک

کیک و شیرینی

کیک تولد

کیک عروسی

کیک شکلاتی

کیک توت فرنگی

کیک میوه ای

کیک اسفنجی

کیک برنجی

آب شدن کیک

برش زدن کیک

کیک گرفتن از دیگران

پخش کردن کیک

کیک بزرگ

کیک در خواب دختر مجرد

کیک در خواب خانم متاهل

کیک در خواب خانم باردار

کیک در خواب مرد مجرد

کیک در خواب متاهلین

🍰 تعبیر خواب کیک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب کیک بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر علامه طباطبایی

کسی که در خواب مشاهده کند مشغول خوردن کیک از نوع خامه ای بوده و مزه شیرین و دلچسبی از آن احساس کند، تعبیر این خواب خیر بوده و نیکی با خود به همراه دارد. در عین حال این رویا دلالت بر اخبار مسرت بخشی از کیس احساسی و پارتنر او است که از آن مطلع می شود.

هنگامی که در رویا شاهد گاز زدن به کیک خامه ای توسط خودتان بودید، اشاره به اخبار مثبت و جدیدی است که از معشوقتان به گوش تان می رسد. در صورتی که رویا بین مجرد باشد، مشاهده این خواب بیانگر پیوند ازدواج با شخصی است که مدتها محبت او را در قلبش حفظ کرده است. اگر خواب بیننده متاهل بود، دلالت بر دوام و پایداری عشق و علاقه میان او و همسرش دارد.

از نظر شیخ طوسی

خوابی که در آن خودتان را در حال خوردن کیک ببینید، به این معناست که امورات زندگی به نحو مطلوب و مساعد پیش رفته و سفرهای تفریحی و پرنشاطی را در کنار اعضای خانواده و یا دوستان عازم می شوید. در عین حال این رویا سمبلی از شفاء مرض و بیماری برای خواب بیننده و یا اطلاع از اخبار مسرت بخش دارد.

از نظر شیخ مفید

از جمله معانی دیدن کیک خامه ای در خواب برای اشخاص مجرد، تعبیر به آن است دروازه های نیکبختی و سعادت زندگی، به روی آنها گشوده می شود. چنانچه خواب بیننده با کیس احساسی خود دچار اختلاف نظر و مشاجره شده که نتیجه آن ایجاد قهر و کدورت میان آن ها بود، به منزله رفع ابهامات و اختلاف با یکدیگر بوده و با هم به تفاهم خوشایندی میرسند.

از نظر آنلی بیتون

از نظر آنلی بیتون مشاهده کیک در خواب، تعبیر به سعادت، دولت و ثروتی است که خواب بیننده به آن دست می یابد.

از نظر کارل گوستاو یونگ

به گفته گوستاو یونگ خوابی که در آن کیک دیده شود، به مفهوم رغبت و تمایل رویابین به ایجاد ارتباطات جدید با اشخاصی بوده که به انحاء مختلف همچون دوستانه، کاری و خانوادگی شکل گرفته و صمیمیت و اشتراکات بسیاری بین آنها ایجاد شود.

اگر در خواب کیک عروسی دیده شود، تعبیر به جشن و اجرای مراسم عروسی است که در آینده‌ای نزدیک رخ می دهد.

چنانچه در رویا کیک عروسی دیده و یا در حال برش زدن آن بودید، نشان دهنده اجرای تعادل و در همه ابعاد زندگی بوده و همچنین تعبیر به خوشنودی و شادمانی از احوال و اوقاتی است که در زندگی سپری می کنید. بدانید که سرانجامی درخشان و دولتمند در انتظارتان است.

از نظر لیلا برایت

خوردن کیک در خواب و رویا اشاره به دیدار و ملاقاتی است که با فرد خاصی انجام می دهید.

زمانی که در خواب مشغول پختن کیک باشید، اشاره به زیاده روی و افراطی است که در یک مسئله یا کاری انجام میدهید.

تعبیر خواب کیک بر‌ اساس موضوع آن 📋

خوردن کیک

هنگامی که در خواب مشاهده کردید که کیک به دهان گذاشته و از آن میل می کنید، تعبیر به منزله احساس خشنودی و نشاطی است که در شما نسبت به زندگی وجود دارد. همچنین نشان دهنده موقعیت ایده آل و مطلوبی است که در آن جایگاه قرار می گیرید.

در عین حال مفهوم دیگری که برای خوردن کیک و شیرینی در رویا بیان می شود، دلالت بر مالی است که از راه درست و حلال به دست آورده و با بهره گیری از آن خیر و منفعت زیادی به شما می رسد.

از جمله معانی دیگر این خواب اشاره بر متولد شدن نوزادی دوست داشتنی دارد که به زودی به جمع خانوادگی شما وارد می شود. امام صادق علیه السلام در موضوع شیرینی جات چنین معنایی را بیان کرده اند. بسیاری از تعابیری که توسط اندیشمندان و بزرگان اسلامی مطرح می شود علاوه بر دانش جنبه عرفانی آن نیز مشخص می شود.

چنانچه در خواب ببینید تعدادی از اشخاص در حال کیک خوردن بوده و شما فقط با دست خالی نظاره گر آنها بودید، به این معناست که احتمالاً در موضوعاتی با شخصی متکبر و مغرور دچار اختلاف و درگیری می شوید که مشکلاتی را برای شما ایجاد می کند. احتمالاً این شخص به طرز بارزی خودپسند و سودجو میباشد.

اگر در خواب کیکی به شما داده شده و شما مشغول خوردن آن باشید، در صورتی که دارای همسر و زندگی نبودید به معنای تشکیل زندگی مشترک و برخورداری از همسری خوش خلق و مهربان است.

از جمله معانی که برای خوردن کیک در رویا بیان شده تعبیر به افراط و ولخرجی در امورات می شود.

خریدن کیک

خریدن کیک در خواب و رویا به این معناست که به زودی تغییر و تحلیل تحولات مثبت و خوشایندی در ابعاد مختلف زندگی خواب بیننده ایجاد می شود که می توان به خرید مسکن و یا ارتقاء شغلی اشاره کرد.

پختن کیک

هنگامی که در خواب نظاره گر پختن کیک توسط خودتان بودید، تعبیر به مفهوم یک فرصت شغلی ایده آل است که در سر راه شما قرار گرفته است. توصیه می شود با دقت و دیدگاهی روشن به بررسی آن پرداخته تا ایده و برنامه های تان را در آن به اجرا بگذارید. چرا که سرآغاز پیشرفت و ترقی شما در زندگی است.

تزیین کیک

هنگامی که شخصی در رویا شاهد تزیین و آراستن کیک توسط خودش بود، به منزله آن است که او قصد دارد از منطقه امن زندگی اش خارج شده و تحولات و رویدادهای جدیدی را پشت سر گذارد تا بدین ترتیب به موفقیت زیادی نائل گردد.

دزدیدن کیک

خوابی که در آن متوجه دزدیده شدن کیکتان شوید، به منزله وجود شخصی پیرامون شماست که سعی دارد تعهداتی که بر عهده شما بوده را به طور داوطلبانه انجام داده و آنها را به جا آورد. بدین ترتیب رفتار او در نظر دیگران بسیار خوشایند بوده و ارزش و اعتبار ویژه‌ای به او می بخشد. این در حالی است که از قدر و منزلت شما در میان اطرافیان کاسته می شود.

کیک و شیرینی

از آنجا که در واقعیت کیک و شیرینی از جمله ملزومات اساسی و اولیه در دورهمی و جشن ها بوده، به طوری که جزء لاینفک آن به شمار می رود. زمانی که در خواب کیک و شیرینی ببینید به این معناست که احوال خوش و روزگار دلچسبی را سپری می کنید. عده ای از معبربن بر این عقیده اند، دیدن کیک و شیرینی دلالت بر به دنیا آمدن فرزندی خوشقدم با طالع بلند دارد. در صورتی که چنین رویایی را مشاهده کردید، خوشحال باشید که به زودی اتفاقات مطلوب و خوشایندی برایتان رخ می دهد.

کیک تولد

تعبیر دیدن کیک تولد در خواب بیانگر سن و سال هایی است که خواب بیننده پشت سر گذاشته است. همچنین این رویا اشاره به اشخاصی دارد که در پیرامون خواب بیننده و زندگی او حضور داشته و با نگاهی دلسوزانه و امیدوار آینده و سال های قشنگی را برای او آرزو میکنند.‌

دیدن کیک تولد در رویا دلالت بر زمان خاصی در زندگی رویایین دارد که چشم انتظار وقوع مسئله ای مهم در واقعیت بوده و برای این امر شکیبایی و سعه صدر را پیشه خود کرده است.

کیک عروسی

دیدن کیک عروسی در خواب بر حسب ظاهر و شکل کیک معانی مختلفی با خود دارد. در صورتی که کیک عروسی در شمایلی ساده و بی ریا تهیه و تدارک دیده شده بود اشاره به شخصی با ظاهری عادی و در طبقه میانی اجتماع بوده که عشقی عمیق و رویایی میانتان شکل گرفته و به ازدواج منجر می شود. ولی اگر کیک عروسی در ابعاد بزرگ بود، به معنای برگزاری جشن و مراسم عروسی مربوط به خودتان و یا کسی از اطرافیان و یا بستگانتان بوده که در آن شرکت میکنید.

مشاهده کیک عروسی به مفهوم فرصت استثنایی و شانس خوبی است که به رویا بین رو می کند. علی الخصوص زمانی که خانومی آن کیک را طبخ نموده باشد. معنای دیگری که برای کیک عروسی در خواب بیان شده علامتی از آغازی نوین برای خواب بیننده بوده که ممکن است در هر زمینه ای بوده باشد.

کیک شکلاتی

از نظر محمد ابن سیرین:

تعبیر دیدن کیک شکلاتی و یا خوردن آن در خواب در حالی که مزه دلچسب و شیرینی با خود دارد به منزله لوزی و درآمدی است که از راه درست و حلال کسب می کنید. لازم به ذکر است فرق چندانی ندارد که شما در خواب چه نوع کیکی را ببینید. این امر در خصوص مزه های مختلف کیک از جمله وانیلی، خامه ای و یا شکلاتی صدق می کند. البته رونق و برکتی که از کسب درآمد و معاش حلال به زندگیتان وارد می شود به شکل های مختلف نمود داشته به طوری که با هیچ محاسبات، اعداد و ارقامی قابل قیاس نیست.

برخی از مفسرین کیک شکلاتی را بیانگر قصورات و گناهان کوچکی می دانند که شخص بی توجه به ماهیت گناه و زشتی این اعمال به آن مبادرت می‌کند. چرا که لذت شیرینی تشابه به لذت انجام گناه می شود. البته در آینده ای نزدیک نسبت به رفتار و اعمال نامطلوب خود شناخت پیدا کرده و از آن پشیمان میشود.

کیک توت فرنگی

کیک توت فرنگی در رویا اشاره به اغوا، بداندیشی، هوس و کامجویی دارد.

کیک میوه ای

اگر در خواب کیک میوه ای ببینید بیانگر آغاز شغل و حرفه جدید برای شما بوده که ثمره تلاش و کوشش تان را در آینده‌ای نزدیک دریافت می‌کنید.

کیک اسفنجی

دیدن کیک اسفنجی در خواب به منزله رویاهای بلندپروازانه و آرزو هایی است که برای رسیدن به آن راه سخت و زیادی را باید طی کنید.

کیک برنجی

زمانی که کیکی از برنج در خواب مشاهده کنید، به این معناست که پول شما از پارو بالا رفته و به ثروت زیادی می رسید.

آب شدن کیک

خوابی که در آن شاهد آب شدن کیک باشید تعبیر به آن است که پولی از دستتان خارج می شود که ممکن است این امر عدد گرفته است ولخرجی و عدم قناعت شما باشد به طوری که مال و اموال تان در کمترین زمان به باد فنا می‌رود.

برش زدن کیک

چنانچه شخصی در رویا مشغول برش زدن به کیک بود، چنین مفهومی دارد که میل زیادی به برخورداری از زندگی شاد و خوشحال در کنار اشخاص دیگر دارد.

کیک گرفتن از دیگران

اگر در خواب کیک را از دیگران بگیرید، بسیار نیک و خیر می باشد. این خواب مفهوم مناسبی داشته و اشاره به شخصی در اطراف، خانواده و یا میان دوستانتان دارد که با شفقت و محبت زیاد شما را حمایت کرده و کمک شایانی برای دستیابی به اهداف تان می کند. در حقیقت رویای گرفتن کیک از دیگران همچون کمک و یاری گرفتن از آنها می باشد. با این تفاوت که این حمایت و یاری با طیب خاطر و رضایت صورت گرفته و آن شخص با بار ارتعاشی مثبت، مهر و محبت خالص و پاک الطاف خود را نثار شما می کند.

پخش کردن کیک

زمانی که در خواب اقدام به تقسیم و توزیع کیک میان دیگران نمایید، تعبیر به خصلت محبت و شفقتی است که در وجودتان نسبت به دیگران داشته و در امور و کارها به آنها یاری کرده و خیر و فایده ای به ایشان می رسانید‌. اهمیتی ندارد کیکی که در خواب دیدید از نوع کیک عقد و یا کیک تولد بوده باشد. بدانید که مفهوم آن بسیار نیک و مساعد بوده و خبر از طینت پاک و روحانی شما داشته که در اغلب مواقع دستگیری و خیر رساندن به دیگران را در اولویت برنامه های تان قرار داده و به آن مبادرت میکنید و نشان دهنده ظرفیت زیاد و آرامشی است که در وجودتان حاکم است.

معنای دیگری که برای رویای مذکور بیان می شود به مفهوم احساس شعف و خوشحالی است که در نتیجه یاری و کمکی که دیگران به شما داشته اند، در وجودتان به جریان می افتد. بدین ترتیب سعی می کنید سهمی از دستاورد و موفقیت هایتان را نیز برای ایشان قائل شوید.

کیک بزرگ

خوابی که در آن کیک را در طبقات بسیار و در شکل و شمایل لوکس و زیبا مشاهده کنید، تعبیر به برخورداری از مکنت و دارایی زیادی می شود. دیدن چنین خوابی در هنگامی که خودتان از مشاهده بزرگی، شکوه و جلال کیک دچار حیرت و وجد شدید، به منزله دولت و ثروتی غیرقابل وصف می باشد. در آینده ای نزدیک این شانس و اقبال به شما روی آورده و در راس این دارایی عظیم قرار می گیرید. به طوری که از حد تصور شما خارج بوده و در ذهن شما نمی گنجد. همچنین مفهوم دیگر این رویا خبر از ارتقاء مقام و رسیدن به جایگاه مناسبی در شغل و حرفه تان می دهد.

اگر کیک را در حجم و اندازه ای بزرگ و زیاد ببینید، خبر از ثروت و مال غیر قابل وصفی است که به آن دست می یابید.

کیک در خواب دختر مجرد

اگر دختر مجردی در خواب مشغول خوردن کیک باشد به منزله پیشنهاد ازدواجی است که شخصی از میان بستگان و خویشاوندان به او می نماید. آن مرد دارای شرایط و موقعیت ایده آلی بوده و در کنار یکدیگر به موقعیت خوبی دست می یابند.

ولی اگر در خواب دختر مجردی از شخص ناشناسی کیک دریافت کند، تعبیر به ازدواج با شخصی است که عشق و علاقه قلبی به اون نداشته و بدون هیچ رغبت و اشتیاقی به آن مبادرت می کند.

زمانی که این دختر در خواب متوجه شود کیکی که در دهان داشته و از آن میل می کند طعم نامطلوب و و بدی داشت، به مفهوم فراغ و فاصله ای است که میان او و کیس احساسی اش رخ داده و در نتیجه دچار حزن و پریشانی شده است.

چنانچه دختر مجردی در رویا از کیکی میل کند که همه ابعاد آن با خامه سفید رنگ پوشیده شده بود، تعبیر به ازدواج با مرد موقر و ایده آلی است که در کنار یکدیگر زندگی موفق و خوشحالی را بنا می کنند.

مشاهده کیکی با رنگ و طعم توت فرنگی، تعبیر به استحکام و روابطی است که میان اعضای خانواده پایدار است.

اقدام به خرید کیک در رویا، به منزله حل و فصل مشکلات و آغاز فصل جدیدی در زندگی می باشد.

اگر تکه ای کبک مانده و پلاسیده را در خواب ببیند اشاره به اختلافات، بحث و درگیری هایی در میان اعضای خانواده و فامیل داشته که زودگذر است.

دیدن کیک تولد در رویای دختر مجرد بیانگر وجود عشق عمیق در قلبش و نمایان بودن حس نیکوکاری در او است.

کیک در خواب خانم متاهل

اگر خانم متاهلی در خواب مشغول خوردن کیک بود به این معناست که او به طرز صحیحی از عهده مدیریت و کنترل امورات خانه و خانواده برآمده و با معیارهای درست اخلاقی و انسانی به پرورش و تربیت فرزندان می کوشند.

زمانی که این خانوم در رویا کیکی دیده و قصد خوردن آن را داشت ولی قادر به انجام آن نبود، تعبیر به چالش‌ها و اختلافاتی است که در میان او و همسرش ایجاد شده به طوری که از این ازدواج احساس پشیمانی کرده و حتی به متارکه و جدایی می اندیشد.

از جمله معانی خوردن کیک در خواب برای چنین خانومی، به منزله رهایی و پایان یافتن موانع و مسائلی در زندگی است که با آن دست به گریبان بود.

مشاهده کیک توت فرنگی برای خانم متاهل خبر از پایان یافتن دوره ای مملو از شرایط سخت و مسائل و رویدادهای بسیار داشته و پس از آن به نیک بختی، رونق و آرامش دست می یابد.

مشاهده کیک شکلاتی برای ایشان بیانگر رسیدن به مال و ثروت می باشد.

خوابی که در آن خانم متاهل کیک میوه ای مشاهده کند، تعبیر به شفای مرض و بیماری و رسیدن به صحت و سلامت جسمی می شود.

اگر در خواب ببیند بر روی کیک با اشکالی از خامه تزیین شده و یا در قسمتهایی از آن شکلات به کار رفته بود، اشاره به مالی دارد که در قالب ارث از زمین یا ملکی به او رسیده و یا پول و دارایی است که به شکل های مختلف کسب می کند.

کیک در خواب خانم باردار

اگر خانم بارداری در خواب مشغول خوردن کیک بوده، چنین مفهومی دارد که به زودی زمان وضع حمل او رسیده و نوزاد پسری در سلامت و امنیت کامل به دنیا می آورد. این تولد رنگ و جلای زیادی به زندگی شان می بخشد.

کیک در خواب مرد مجرد

خوابی که در آن مرد مجرد مشغول خوردن کیک بود، به منزله اختلاف و عدم تفاهمی است که با نامزد و کیس احساسی اش دچار شده ولی خوشبختانه به سرعت حل شده و با هم ازدواج می کنند.

همچنین مفهوم دیگر خوردن کیک در خواب برای مرد مجرد، چنانچه در واقعیت مهر و علاقه دختری در قلبش بود، به منزله درخواست ازدواجی است که به زودی از او می نماید.

اگر در خواب در حال خوردن کیک بوده و طعم خوشایند و دلچسبی از آن احساس کند به معنای جاری شدن نیکبختی و سعادت در زندگی او است. همچنین بداند که با گذر زمان اوقات و روزگارش پیشرفت کرده و مساعد میشود.

دیدن کیک با طعم و مزه توت فرنگی و یا صورتی رنگ در رویا، دلالت بر آشنایی و قرار گرفتن در رابطه جدیدی است.

در عین حال رویایی که در آن کیکی با طعم شیرین مشاهده کند اشاره به زنی خوش سیما و خوش برخورد دارد که به نوعی به زندگی‌اش وارد شده و رنگ و جلای جدیدی به احوال و زندگی اش می بخشد.

کیک در خواب متاهلین

خوابی که در آن مرد متاهل خود را مشغول خوردن کیک ببیند، به این معناست که او در کنار همسرش زندگی پرنشاط و زیبایی را سپری کرده و فرزندان دختر و پسرش رونق و برکت زیادی به زندگان ایشان وارد می کنند. در این زندگی استحکام و امنیت در میانشان موج می زند و به طرز شگفت انگیزی تمام خواسته ها و آرزوهایی شان تحقق می یابد.

همچنین اگر مرد متاهل کیک را در خواب مشاهده کند، تعبیر به دیون و بدهی او است که به راحتی پرداخت میکند.

در عین حال معنای دیگر آن به رهایی از نگرانی و استرس، پایان مشاجرات و بحث، رفع کدورت و دشمنی می باشد.‌

اگر در خواب اقدام به خرید کیک نماید، به این معناست که چالش ها و نگرانی ها در زندگی او پوچ شده و به شرایط عادی برمیگردد.

خوابی که در آن کیک به وسیله انواع کاکائو و شکلات تزیین و آراسته شده بود، بیانگر شروع زندگی نو، رسیدن به پول زیاد، منفعت در کسب و کار و جاری شدن سود کلانی است که کارخانه داران کارگران و صنعتگران از آن بهره‌مند می‌شوند.

همچنین خوردن کیک تعبیر به صلح و آشتی است که پس از دوره ای اختلاف و مشاجرات بین زن و شوهر ایجاد شده است.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🍰 تعبیر خواب کیک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍰 تعبیر خواب کیک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍰 تعبیر خواب کیک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍰 تعبیر خواب کیک از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین