👚 تعبیر خواب پارچه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


👚 تعبیر خواب پارچه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب پارچه 👚 به طور کلی خواب هایی که در خصوص پارچه مشاهده می‌شود، بر اساس کاربرد آن و همچنین جنسی که دارد، تعبیر و تفسیر می شود. خواب پارچه نمادی از تکمیل فرایند در فعالیت ها و امورات زندگی، بالندگی و بهینه کردن سطح زندگی قلمداد می...

تعبیر خواب پارچه 👚

به طور کلی خواب هایی که در خصوص پارچه مشاهده می‌شود، بر اساس کاربرد آن و همچنین جنسی که دارد، تعبیر و تفسیر می شود. خواب پارچه نمادی از تکمیل فرایند در فعالیت ها و امورات زندگی، بالندگی و بهینه کردن سطح زندگی قلمداد می شود. در حقیقت پارچه اشاره ای به روش زندگی، میزان رضایت و خرسندی اعضای خانواده، لذت و نشاط حاکم بر آن و سر منزل و مقصود رسیدن به چه جایگاهی را دارد.

ممکن است پارچه در رویا بیان کننده ابعاد متفاوتی از زندگی و واقعیت شما باشد. در این میان رنگ پارچه نقش خاصی در تعبیر آن داشته که لازم است جنس تار و پود آن نیز مد نظر قرار گیرد. در همه خواب ها جزئیات ارتباط یکپارچه ای با یکدیگر دارند.

گاها ممکن است پارچه اشاره به شاخه های مختلف زندگی داشته، که در کنار هم تحولات زیادی را برایتان رقم زده و بعد پنهان وجودتان را تشکیل می دهد. توجه به جنس و نوع پارچه انعکاسی از تمایلات و احساسات می باشد.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

امام جعفر صادق (ع)

ابراهیم کرمانی

جابر مغربی

خالد بن علی العنبری

دانیال نبی

آنلی بیتون

لیلا برایت

زیگموند فروید

کتاب فرهنگ تفسیر رویا

روانشناسان

تعابیر بر اساس موضوع

پارچه بافت

نامعلوم بودن جنس پارچه

پارچه بافته شده

لباس پارچه ای

پارچه پرده

پارچه بالش

خرید مقدار کمی پارچه

خرید پارچه سفید

پارچه آبی

خرید پارچه رول شده

بریدن پارچه

تزیین کردن پارچه

پارچه بد بو

پارچه انعطاف ناپذیر

پارچه کرباسی

پارچه کتان

پارچه مخمل

پارچه ی مخمل و کهنه

پارچه چرم و ابریشم

پارچه ساتن

دوختن پارچه پلاستیکی

پوشیدن پارچه

پارچه تارتار

👚 تعبیر خواب پارچه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب پارچه بر‌ اساس نظر معبر👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب، پارچه را در مغازه پارچه فروشی مشاهده کنید، تعبیر به معنای مکر و حیله، سخنان کذب و دروغ و یا رفتارهای متظاهرانه در خصوص شخصی پیرامونتان است.

در صورتی که در رویا پارچه ای که بر روی بالش کشیده شده بود به رنگ سبز ببینید، به منزله همسری شایسته، متقی و با دلی پاک می باشد که به زندگیتان وارد می شود.

چنانچه در خواب پارچه روبالشی را به رنگ زرد ببینید، نشان دهنده بیماری و یا مرضی است که شخص و یا اشخاصی در منزل به آن مبتلا می شوند.

خوابی که در آن پارچه ای به رنگ زرد ببینید بیانگر مرض و بیماری بوده، اگر قرمز بود احساس لذت بسیار از تفریح و خوشگذرانی، پارچه سبز رنگ به معنای شادی عمیق به همراه آرامش است، به ویژه زمانی که از آن پارچه ای دوخته شود. دیدن چادر در خواب به منزله احترام، اعتبار، وجهه و شخصیتی است که در میان مردم و اطرافیان دارید چه آن چادر از آن شما بوده و یا صاحب آن کس دیگری باشد.

زمانی که در خواب ببینید پارچه ای اندازه می کنید تا قسمتی از آن را به کسی بدهید، بدین معناست که در پریشانی و مسئله‌ای که هم اکنون در آن درگیر هستید، کس دیگری را نیز سهیم می کنید. در صورتی که شخص دیگری پارچه ای را به عنوان کادو به شما داد، بیانگر مشارکت در اندوه و ناراحتی است که هم اکنون به آن دچار است.

هنگامی که در خواب ببینید در حال خرید پارچه از مغازه پارچه فروشی بوده و مغازه دار در حال متر کردن پارچه برای شما بود، به این معناست که در حیله و مکری قرار گرفته اید که کسی شرایط آن را برای تان چیده تا بدین وسیله از شما سوء استفاده کند.

زمانی که در خواب پاچه پرده ای ببینید که از آن شما بوده و یا قصد دوختن پرده به وسیله آن را دارید، بیانگر پریشانی و بروز مسأله ای است. این امر در شرایطی که پرده را مستعمل و کهنه ببینید، بیشتر صدق می کند.

پارچه چیت در حقیقت همان چلوار بوده که طرح و نقش هایش بر آن به تصویر کشیده اند. تعابیری که در خصوص دیدن پارچه چلوار مطرح می شود تا درصد زیادی در مورد پارچه چیت نیز همخوانی دارد، با این تفاوت که در پارچه چیت خدعه، مکر، ریا و دورویی جلوه بیشتری داشته، ولی در چلوار صداقت، راستی و پاکی نمایان است. اگر در خواب مشاهده کنید پارچه ای از چیت در اختیار دارید، نشان از نگرانی و مشکلی است که بروز می کند.

چنانچه در خواب، پارچه چیت ببینید که از آن شما بوده ولی از طریقه دریافت آن و یا کسی که آن را برایتان فراهم کرده متوجه نشدید، تعبیر آن یعنی در دسیسه و نیرنگی قرار گرفته و دچار مخمصه شده اید.

اگر در خواب ببینید پارچه چیت را به کس دیگری دادید، تعبیر به مفهوم تحمیل کردن اندوه و مشکلی بر او بوده که خودتان نیز از آن رنج می برید. ولی زمانی که پارچه چیت را دیگری به شما داد، چنین تفسیری نسبت به خودتان صدق می کند.

هنگامی که در خواب ببینید توسط پارچه چیت مشغول دوختن لباسی هستید، یعنی در تهیه و تدارک دسیسه و نیرنگی برای دیگران بوده آید‌. زمانی که شخص دیگری با پارچه چیت لباسی برای شما تهیه کرده نیز چنین مفهومی در بر دارد.

دیدن پارچه در عالم رویا دلالت بر ناراحتی و مشکل مشخصی دارد و پارچه چلوار بیانگر گناه و اتهامی است که در نهایت معصومیت و درستی به او نسبت داده شده و موجب حزن و اندوه می شود. به بیان ساده تر صاحب پارچه چلوار در خواب گرفتار توطئه و دسیسه ای است که به هیچ وجه نقشی در آن نداشته و تنها به واسطه افراد سودجو در این شرایط قرار گرفته و گرفتار می شود.

هرچه پارچه چلوار به رنگ سفید بوده و دارای شفافیت بیشتری باشد، صاحب آن دارای معصومیت، صداقت و عطوفت بیشتری بوده و به هر اندازه که در ابعاد بزرگتر باشد، به همان نسبت مشکل و مسأله پیچیده تر شده و سازنده می شود.

دیدن دکان پارچه فروشی در رویا به منزله خدعه، فریب و مکر در پیرامون تان است و مرد پارچه فروش شخصی است که چنین افکار شیطانی و توطئه هایی را طرح ریزی کرده و اجرا می کند. اگر در خواب ببینید که در یک پارچه فروشی قرار دارید، به این معناست که بسیار شیفته و جذب ظواهر و تجملات شده اید و ممکن است در سر دو راهی گیر کرده و مجبور به انتخاب بین خیر و شر باشید‌. یا حتی نسبت به آن دچار شک و تردید شوید.

چنانکه در رویا مشاهده کنید داخل مغازه بزازی رفته و مرد پارچه فروش برای تان انواع پارچه ها را آورده و نشان می دهد. چنین مفهومی دارد که در پیرامونتان شخصی بسیار حیله گر و موذی قرار داشته که کلید برنامه ها و گره باز شدن امورات تان در دستان او قرار می گیرد. این خواب هشداری است که شما را نسبت به عملکرد و رفتار او آگاه میکند.

اگر کسی در خواب ببیند که گاهاً پارچه فروشی کرده و یا حتی پارچه هایی می خرد، تعبیر ان به معنای مکر و فریبی است که به آن گرفتار شده و متحمل ضرر و زیان می شود.

زمانی که در خواب یکی از آشنایان را در دکان بزازی ببینید، تعبیر به آن است که نسبت به افکار و رفتار آن شخص مشکوک بوده و هراس دارید. ولی در عین حال امورات تان وابسته و در دستان او بوده و از حیله های او نگران هستید.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

تعبیر مشاهده شخص بزاز و پارچه فروش در عالم خواب، به این معناست که رویابین فریفته و دلباخته ظواهر و سرگرمی های دنیا شده و به قدری در آن غرق بوده که همه چیز را به بهای آن می دهد و یا خواهد داد.

روایت است در زمان امام جعفر صادق (ع) شخصی در پیشگاه ایشان حضور یافته و بیان می کند، در خواب دیدم کسی از بستگان برای عیادت همسرم که به تازگی وضع حمل نموده و فرزندی را به دنیا آورده، آمده و پارچه ای زرد رنگ به عنوان پیش کشی داده است و ما آن را پذیرفته ایم. در این هنگام آن امام بزرگوار سخن ایشان را ناتمام گذاشته و فرمودند، بلافاصله به خانه ات برو و به نیت خود، همسر و فرزندت اسپند دود کن. همچنین دعایی را که برای شان نوشتند را به او داد تا بخواند. مرد مضطرب و نگران از ایشان پرسید؛ ای بزرگوار تعبیر این خواب چه بود؟ امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند: به احتمال بسیار بالا نوزادت به علت قرار گرفتن در معرض چشم زخم و نظر دیگران از دنیا برود.

از نظر ابراهیم کرمانی

تعبیر خواب که در آن پسر نوجوان و یا مرد جوان پارچه ای ببینند، نشان دهنده جفا و اجحافی است که در مورد شخصی از دختران و یا زنان انجام داده و با تمسک به الفاظ کاذب و وعده های پوشالی و رفتار و گفتارهای ناصحیح، به نفع خود مورد بهره برداری قرار داده است. ولی اگر خانم متاهل و با حامله ای چنین رویایی را ببینند، به منزله ابتلا به مرض و بیماری صعب العلاج، به دنیا آمدن فرزند مرده و یا پایین آمدن روحیه و انرژی در اثر انزوا و تنها ماندن های طولانی باشد.

زمانی که در خواب ببینید مشغول فروختن پارچه هستید، و قیمت اجناس را به واحد درهم و دینار بیان می کنید، بیانگر خسران، زیان و مشکلی است که بر او وارد می شود.

هنگامی که در رویا مشاهده کند به جای پارچه و جنس خودش، جنس دیگری را قرار دادند، به منزله برآمدن حوایج و آرزوها و دستیابی به اهداف می باشد.

از نظر جابر مغربی

چنانچه خانوم حامله و بارداری در خواب شاهد رفتن خودش به مغازه بزازی برای تهیه پارچه بود، تعبیر به این معناست که ممکن است فرزندش با نقص عضو و یا حتی مرده به دنیا بیاید.

اگر کسی در خواب دید که اشخاص دیگری پارچه ای برای او خریدند، اشاره به وجود شخصی در اطرافش بوده که با قصد و نیت قبلی نیرنگ و دسیسه عظیمی را برای گرفتاری و هتک حرمت او چیده و به او زیان وارد کند.

چنانچه در رویا ببیند اشخاص مختلف و متعددی پارچه به او هدیه دادند، تعبیر به آن است که پیرامون او را افراد متظاهر، دو رو، حیله گر و منفعت طلب پر کرده اند که دایما لطمات و گرفتاری های برای او فراهم می کنند.

از نظر خالد بن علی العنبری

خواب که در آن دیده شود به مغازه پارچه فروشی می روید، تعبیر ان نشان دهنده قرار گرفتن در مکر و حیله، تزلزل در اعتقادات مذهبی، کثرت گناهان است. البته اگر دختر مجردی این خواب را ببیند، اشاره به نمک نشناسی، پیمان شکنی و یا حتی خراب شدن روابط احساسی دارد.

از نظر دانیال نبی

هنگامی که در خواب مشاهده کنید شخص متوفی تکه ای پارچه به شما می دهد، تعبیر به این معناست که ممکن است با قرار گرفتن در یک حادثه قریب الوقوع شخصی از تزدیکان در معرض آسیب شدیدی قرار گرفته و مجروح شود.

از نظر آنلی بیتون

از نظر آنلی بیتون مشاهده پارچه از هر جنسی در خواب و رویا، تعبیر به آن است که افراد متظاهر و دو رو با انجام حرکات شنیع و نامناسب اسباب ناراحتی و پریشانی شما را فراهم می کنند.

اگر پارچه با طرح و نقش گل در خواب ببینید، به این معناست که بیشتر ایام تان به بطالت گذشته و عبث و بیهوده سپری می شود.

زمانی که پارچه برزنتی در خواب ببینید، به منزله مواجهه با رفتارهای سرد و بی تفاوت و بدعهدی و پیمان شکنی بوده است.

چنانچه خود را در حال داد و ستد پارچه برزنتی ببینید، بیانگر انجام معاملاتی در سطح عمده و کلان بوده که شک و شبهه بسیاری از جهات مختلف بر آن وارد است.

اگر دختری در خواب پارچه ای از جنس ابریشم سنتی ببیند، بیانگر تعصب و احترام ویژه ای است که نسبت به نیاکان و اجداد خود دارد. همچنین مردی متمول ولی در سن و سال زیاد از او در خواست ازدواج می کند.

از نظر لیلا برایت

لیلا برایت معتقد است تعبیر مشاهده پارچه در خواب، به منزله پیروزی و ظفر در برنامه ها و امورات است.

زمانی که در خواب خود را در حال خرید پارچه کتان ببینید، تعبیر به پیوند ازدواجی است که برای تان مقدر می شود.

چنانچه در رویا مشاهده کنید مشغول فروش پارچه کتان هستید، به مفهوم قرار داشتن شما در شرایط خوشحال کننده و پر نشاط است‌.

از نظر زیگموند فروید

در رویای پارچه لازم است تا رنگ آن نیز مد نظر قرار گیرد. به عقیده فروید پارچه در خواب نمادی از بدن و جسم بانوان می باشد.

از نظر کتاب فرهنگ تفسیر رویا

اگر در خواب پارچه ای را با نقش و نگار های بی شمار مشاهده کنید، انعکاسی از احوال فکری و روحی و یا حتی گذشته در فراز و نشیب شما است. به تعبیری می توان اشکال و نقش های روی پارچه را دلالت بر اتفاقاتی که بر شما گذشته، خرد و دانش و تعادل و توازنی دانست که بر زندگی حاکم است.

از نظر روانشناسان

ذراع پارچه

زمانی که شخصی در خواب دید که مشغول متر کردن پارچه بود، هر چقدر که از اندازه آن محاسبه کرد، به همان میزان نفع، مال و بهره به دست می‌آورد.

پارچه ترمه

تعبیر مشاهده پارچه ترمه در خواب، به منزله حقه زدن و فریب دادن کسی و یا دیگران حیله و مکری بر او سوار کنند، انجام اعمال منافی قانون و مقررات از روی زیاده خواهی همچون تقلب و رشوه بوده است. اگر ببینید که پارچه ترمه ای داشته و یا اینکه لباسی از پارچه ترمه بر تن دارید بیانگر نیرنگ ایست که بر شما وارد شده و یا رشوه هایی که به شما می پردازند. زمانی که دیدید با چرب زبانی شما را به گرفتن پارچه ترمه تشویق می کنند، یعنی در واقعیت با وسوسه و شیرین زبانی شما را به انجام رفتارهای خلاف عفت و قانون و مقررات ترغیب می کنتد.

پارچه چلوار

هنگامی که در خواب مشاهده کنید صاحب پارچه چلوار هستید، یعنی به طور ناخواسته در جریان حوادثی قرار می گیرد که به هیچ وجه ارتباطی با شما نداشته و کار ناپسندی را مرتکب نشده اید. عموما پارچه چلوار در رویا، تعبیر به پریشانی و اندوه می شود. به هر میزان که رنگ و روی پارچه چلوار را سفید و درخشنده ببینید، از معصومیت و عفت بیشتری برخوردار بوده و هر چقدر که طول و عرض بیشتری را در بر گیرد، رنج و ناراحتی عمیق‌تر می شود.

پارچه چیت

خوابی که در آن پارچه چیت ببینید، به منزله گرفتاری و شرایط ناخوشایندی است که منبعث از مکر و فریبی بوده که در مورد شما به کار برده اند. اگر در خواب پارچه چیتی داشتید که به هیچ وجه نسبت به روش تهیه و کسی که آن را برای شما مهیا کرده اطلاعی نداشتید، اشاره به یک دسیسه ای است که در آن واقع می شوید. این تفسیر در شرایطی هم که ببینید شما خودتان به دیگری پارچه چیت دادید نیز صدق کرده و اشاره به برنامه ای دارد که برای قرار دادن دیگران در پریشانی و ناراحتی توسط شما طرح ریزی می شود. تعابیری که برای دیدن پارچه چیت و حتی لباس آن بیان شده کاملاً یکسان و مشابه می باشد.

پارچه کفن

زمانی که در رویا پارچه ای از کفن را به کسی دادید، یعنی در مصیبت و شرایط غم باری که اوذبه سر می برد سهیم می شوید. در صورتی که دیگری به شما چنین پارچه ای هدیه کرد، به منزله مشارکت در پریشانی و اندوه او توسط شما است.

پارچه سفید

اگر در خواب پارچه ای به رنگ سفید مشاهده کنید، به این معناست که در دوره و موقعیتی قرار می گیرید که بسیار سخت بوده و با ناهمواری و موانع بسیاری مواجه می شوید.

پارچه قرمز

تعبیردیدن پارچه قرمز در خواب دلالت بر اختلاف و درگیری های دارد که در میان بستگان و خویشان صورت گرفته و از نظر فکری و روحی تحت فشار زیادی قرار می گیرند. پس از کش و قوس فراوان این ارتباط کاملا گسسته شده و خصومت عمیق می شود.

پارچه بنفش

اگر پارچه را به رنگ بنفش مشاهده کنید، تعبیر به از کار افتادگی است که در اثر کهولت سن بر یکی از والدین رخ می دهد.

پارچه رنگی

پارچه ای که در آن رنگ های متعددی به کار رفته، بیانگر قرار گرفتن در مشکلات عمیق و شدیدی است که جسم و روح او را فرسایش داده است.

پارچه سیاه

زمانی که در رویا پارچه ی سیاه رنگی ببینید، به معنای نشستن در سوگ کسی از بستگان می باشد.

پارچه زرد

دیدن پارچه زرد دلالت بر کسالت و بیماری دارد.

پارچه سبز

اگر پارچه سبز در خواب ببینید، نشان دهنده آسودگی خاطر و خوشحالی است که در احوالتان بوده و داشتن چادر سبز رنگ نیز بسیار نیک می باشد. به طور کلی داشتن چادر در رویا، به منزله عزت، وجهه، اعتبار و نامی نیک بوده که برای کسی که آن را به سر کرده و یا در دست داشته، بیان می شود.

تعبیر خواب پارچه بر‌ اساس موضوع آن 📋

پارچه بافت

در برخی از کتب معانی خواب، تعبیر مشاهده پارچه که بصورت بافت بوده توسط آقایان، بر اساس رنگ و جنس پارچه متفاوت است. البته طبق جزییاتی که در رویا دیده می شود، دلالت بر وجود خانم جوانی دارد که به زودی به زندگی اش وارد می شود. دیدن چنین خوابی برای خانم جوان نیز، نشان دهنده داشتن ارتباط احساسی و رمانتیک با یک پسر می باشد.

نامعلوم بودن جنس پارچه

چنانچه در رویا قادر نباشید که کاملاً جنس پارچه را تشخیص دهید، به این معناست که نسبت به اصول و یا حتی جزئیات زندگیتان آگاهی کافی و اشراف ندارید.

پارچه بافته شده

دیدن پارچه بافته شده در خواب، تعبیر به سطح زندگی و میزان رفاه و آسایشی است که در آن حاکم می باشد. در عین حال نشان از برخی عناوینی دارد که خواب بیننده در اغلب اوقات نسبت به آن در بیم و هراس بوده و دچار نگرانی می شود.

لباس پارچه ای

خوابی که در آن لباسی را ببینید که از پارچه ای تهیه شد، اشاره به برخی جریانات و رویدادهای مثبتی دارد که موجب رسیدن به منفعت و خیر می شود.

پارچه پرده

در صورتی که پارچه پرده در خواب دیده و یا پرده ای که شما صاحبش هستید را ببینید، حتی اگر به قصد و نیت دوختن پرده در حال نظاره آن باشید، تعبیر به ناراحتی و مشکل در زندگی دارد، بویژه اگر قدیمی و مستعمل بود.

پارچه بالش

زمانی که در خواب مشاهده کنید پارچه روبالشی به شکل ناخوشایندی آلوده، متعفن و مستعمل بود، بیانگر دو تعبیر می باشد. اول امکان بر ملا شدن سخنان کذب و دروغ بوده و دوم از ابتلا به مرض و بیماری خبر می دهد.

خرید مقدار کمی پارچه

چنانچه در رویا ببینید اقدام به خرید پارچه با متراژ خیلی کم و ناچیز کردید، همچون بشارتی است که از صعود سرافرازانه شما در پله های موفقیت و پیشرفت خبر می دهد که با وجود تلاش بسیار از دست یابی به نتیجه مایوس شده بودید. در صورتی که در خواب پارچه های زیاد بینید، اشاره به موانع و مشکلات در زندگی دارد.

خرید پارچه سفید

هنگامی که در رویا ببینید مشغول خرید پارچه سفید و یا رنگ های روشن بودید، به منزله تحولات و فعل و انفعالات خوبی است که با رویکرد سازنده در زندگی حاصل می شود.

اگر پارچه ای به رنگ قهوه ای، مشکی، طوسی و حتی هر رنگ تیره ای ببینید، بیانگر روحیه ای سرخورده، مضطرب و ذهن مغشوش رویابین است.

پارچه آبی

تعبیر مشاهده پارچه به رنگ آبی در خواب، خبر از ملامت و پشیمانی است که پس از رفتار و یا عملی دست داده است.

خرید پارچه رول شده

زمانی که ببینید پارچه را به صورت رول و لوله ای خریداری کردید، به منزله رفتن به سفری مفرح، پر نشاط و خوشایند می باشد.

اگر دیدید اقدام به خرید تکه ای پارچه نمودید، اشاره به پایداری در مقابل ناملایمات، داشتن باورهای صحیح، رفتن به سفر و یا اطلاع از پیش بینی های و برنامه های آتی دارد.

بریدن پارچه

چنانچه در رویا شاهد برش پارچه بوده که توسط خودتان و یا دیگری انجام شد، بیانگر برخی از ارتباطات شغلی و حرفه ای و یا رابطه های شخصی است که از میان می رود.

اگر ببینید که با پارچه در حال انجام خیاطی هستید، دلالت بر بهینه سازی و ارتقاء باورها و عقاید بوده که منجر به برنامه ریزی جدید می شود.

خوابی که در آن مشغول اندازه گیری پارچه باشید، اشاره به دقت نظر و وسواس فکری است که نسبت به انجام امورات از خود به خرج می دهید.

برش پارچه های بلند:

اگر در خواب ببینید که پارچه های با طول و عرض زیاد را برش می زنید، تعبیر به معنای این است که ممکن است وقفه ای در اجرای برخی پروژه های مالی و اقتصادی رخ داده که به سرعت رفع می شود.

هنگامی که در رویا پارچه هایی بسیار زیبا، چشمگیر با رنگ و طرح تازه و جدید مشاهده کنید، اشاره به ایده‌ها و نگرش نوین و مثبتی است که بر این اساس اهداف و آرمان های تان را اولویت بندی نموده و طبق گام های درست به آن دست می یابید.

تزیین کردن پارچه

اگر در خواب ببینید که بر روی پارچه ای تزیینات انجام می دهید، به این معناست که سطح رفاه و جنبه های مثبت زندگی افزایش می یابد.

در عین حال دیدن پارچه ممکن است نشان از مطلب و موضوعی باشد که از دیگران مخفی نگه داشته و بروز نمی دهید.

می توان این پارچه را علامتی از رفتارهای مخفیانه تلقی کرد.

پارچه بد بو

زمانی که پارچه ای موجب احساس ناخوشایند در شما شده و بوی متعفنی داشت، نشان دهنده دوره ای از زندگانی تان بوده که با مشکلات بسیار و سخت طی شده است. حتی این احتمال هست که این مسأله در ارتباط با فرد خاص، مکان و یا حرفه باشد.

پارچه انعطاف ناپذیر

دیدن پارچه ای که در رویا از جنس غیر قابل انعطاف تشکیل شده، دلالت بر حقیقت و ماهیت واقعی امور دارد.

پارچه کرباسی

اگر در رویا پارچه ای از کرباس ببینید، تعبیر به آن است که با وجود تلاش های تان مبنی بر سرپوش گذاشتن در برخی موضوعات، باز هم بستگان و اعضای خانواده از آن مطلع می شوند.

زمانی که در خواب پارچه های کرباس را با ظاهری آلوده ببینید، به منزله عدم موفقیت در برنامه ها و برهچخی از موضوعاتی است که در زندگی به آن می پردازید.

اگر پارچه را کاملا مرطوب و نم دار ببینید، به مفهوم فراق و جدایی در رابطه ای است که با اندوه و اشک خاتمه می یابد.

چنانچه پارچه سنتی را ببینید به منزله آینده مطلوب و خوشایندی است که به آن می رسید. اگر پارچه قابلیت کشسانی نداشته و بسیار باریک بود، اشاره به مقاومت و پایداری است که نسبت به اشخاصی با طرز فکر مأیوسانه از خود نشان می دهید. این افراد با رفتار و عملکردشان تلاش می کنند به انحای مختلف بر چرخ زندگی تان چوب گذاشته تا از ادامه بازماند.

پارچه کتان

تعبیر مشاهده پارچه کتان در خواب اشاره به دوری و فراقی است که با اندوه، گریه و ناراحتی رخ می دهد.

پارچه مخمل

از نظر آنلی بیتون اگر دختری در خواب دید لباسی از جنس مخمل پوشیده است، به مفهوم نایل شدن به درجات و سطوح بالا از جهات مختلف بوده که افتخاراتی نصیبش شده و در میان چند مرد متمول و دولتمند یکی از آنها را برای ازدواج و تشکیل زندگی مشترک برمی گزیند.

پارچه ی مخمل و کهنه

زمانی که در خواب پارچه مخمل مستعمل و سنتی را ببینید، تعبیر ان به این معناست که به علت تکبر و غرور کاذبی که در شما هست از فرصتی که به نیکبختی و دولت راه می یابد، صرف نظر می کنید.

به عقیده آنلی بیتون رویت پارچه مخمل در رویا، چنین مفهومی دارد که فعالیت هایی که تا کنون انجام داده اید، به نتیجه مطلوبی ختم می شود. چنانچه مشاهده کنید لباس مخملی پوشیده اید، به منزله رسیدن به مزیت و برتری بوده که خوب رجحان شما به اطرافیان می شود.

پارچه چرم و ابریشم

خوابی که در آن پارچه ابریشمی ببینید، بیان کننده ارتباط احساسی و عاشقانه می باشد. همچنین لباسی که از پارچه پشمی تهیه و دوخته شده بود، نشان دهنده موقعیت پایدار مالی و جایگاه و روابط اقتصادی خاصی است که از آن بهره مند هستید.

اگر پارچه ای از جنس ابریشم و یا چرم در خواب ببینید، بیانگر عواطف و احساسات شماست. که حتی ممکن است روابط جنسی را نیز شامل شود.

برشی که در خواب بر پارچه زده شود، دلالت بر ادامه یافتن زندگی است که از آن خوشحال و مسرور هستید.

پارچه ساتن

اگر پارچه ای از جنس ساتن را به صورت رول شده ببینید، به معنای جاده و راهی عظیم و گشوده با چشم اندازی درخشان است.

دوختن پارچه پلاستیکی

زمانی که در خواب و رویا ببینید پارچه ای با الیاف پلاستیک و نایلونی را به هم وصل کرده اید، تعبیر به ظواهر زندگی تان بوده که ممکن است از ابعادی تخت فشار و مضیقه قرار گیرد.

با توجه به اینکه استفاده از این نوع پارچه عوارضی همچون حساسیت و یا خارش به همراه دارد، لذا به مفهوم موانعی است که در زندگی برایتان بروز می کند.

پوشیدن پارچه

چنانچه در خواب پارچه ای را به تن می کنید، تعبیر دلالت بر تازه سازی و جانی تازه است که در روح و افکارتان می دمید.

در عین حال به معنای پرداختن به موضوع یا رفتاری بوده و یا پایبندی و تعهد نیز می باشد.

تن کردن پارچه در روبا، تعبیر به معصومیت های کودکی و یا رویاها و خیال پردازی های زندگی دارد.‌

پارچه تارتار

تعبیر دیدن پارچه تارتار در خواب، اشاره به رسم و رسومات قدیمی در زندگی داشته و انعکاسی از خیال‌بافی هایی است که در ذهن و فکر تان به تصویر کشیدید.

اگر خانمی در خواب دید که لباسی را بر تن مردی پوشاند، به مفهوم ویژگی های مردانه و مقتدرانه ای است که آن خانم در زندگی برخوردار بوده و به منزله اشتیاق زیاد او از رسیدن به قدرت مضاعف دارد.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
👚 تعبیر خواب پارچه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 👚 تعبیر خواب پارچه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 👚 تعبیر خواب پارچه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 👚 تعبیر خواب پارچه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی